Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jouw schietkist

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Kan gewoon speakerkabel gebruiken hoor
    Remember, Remember The 31st Of December

    Comment


      Pyro-Wes, heb je al een accu? Anderss moet je eens op marktplaats kijken ofzo ;p
      jwt

      Comment


        Ben nog op zoek, maar moet echt ee kleintje hebben :P Me kistje is 150 x 80 x 60 mm
        Remember, Remember The 31st Of December

        Comment


          Hij hoeft er toch niet IN te zitten..

          Ik zit te overwegen om voor 5 euro een kleine pokerkoffer te halen bij blokker, als kistje

          Iemand enig idee wat bij Conad het verschil is tussen item 751260 en 751251? Er staat 1 x OM en 2 x OM, wat is dat?
          Laatst aangepast door Pico; 16 December 2008, 17:57.
          jwt

          Comment


            Zon poker koffertje is denk ik te klein voor een accu. Tenminste ik vind het mooi als ie erin zit verwerkt
            Remember, Remember The 31st Of December

            Comment


              Ik vraag me nogsteeds af hoe je een netstroom adapter aansluiting kan maken die de accu oplaad... moet je binnen in je kast dan gewoon die draadjes aan de polen van de accu koppelen?

              En kan je een boormachine accu openen om 'm kleiner te maken?!
              jwt

              Comment


                geen idee. Lijkt me wel maar heb geen idee
                Remember, Remember The 31st Of December

                Comment


                  wat bedoel je met kleiner maken?

                  meestal bestaat een boormachine accu uit kleinere accutjes als je daar een paar van weg haalt dan heb je volgens mij minder voltage of minder kracht.

                  gr bullebak

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door bullebak Bekijk bericht
                    wat bedoel je met kleiner maken?

                    meestal bestaat een boormachine accu uit kleinere accutjes als je daar een paar van weg haalt dan heb je volgens mij minder voltage of minder kracht.

                    gr bullebak
                    Ik bedoel, uit plastic behuizing halen zodat het minder ruimte in geslag neemt in de schietkist.
                    jwt

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Pico Bekijk bericht
                      Ik bedoel, uit plastic behuizing halen zodat het minder ruimte in geslag neemt in de schietkist.
                      dat heb ik ook gedaan. dan zitten er allemaal baterijen in die aan elkaar
                      zitten verbonden. die kan je dan over de bodem versprijden.
                      dat werkt perfect. bespaart je ruimte
                      Gr, Stubbe

                      Comment


                        Maar hoe kan je dan die batterijen opladen?
                        Remember, Remember The 31st Of December

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Pyro-Wes Bekijk bericht
                          Maar hoe kan je dan die batterijen opladen?
                          Bij een 12V loodaccu 12V direct aan de polen aansluiten... alleen weet ik niet of dat slecht is voor de andere aangesloten componenten... vast niet
                          jwt

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Pyro-Wes Bekijk bericht
                            Maar hoe kan je dan die batterijen opladen?
                            al haal je de oplader uitelkaar en kopelt het aan die accu.
                            dat heb ik ook gedaan. ik kan er een kabeltje inklikken en
                            hij laad mooi op.dus gewoon je oplader uitelkaar halen.

                            gr
                            Gr, Stubbe

                            Comment


                              Heb nu gwn die boormachine accu los naast me kistje, beetje zonde als er iets mis gaat met me accu:P
                              Remember, Remember The 31st Of December

                              Comment


                                Zijn de standaard boormachine accu's altijd loodaccu's?! :S
                                jwt

                                Comment

                                Working...
                                X