Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jouw schietkist

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Je kan Din bussen en din connectors gebruiken. Je kan natuurlijk ook een vga aansluiting nemen.
    Zelf heb ik gekozen voor 7 polige din connectors waardoor ik nu 6 aansluitingen per fieldbox heb

    Comment


      Din connectors zijn die ronde neem ik aan?
      En kun je mij uitleggen hoe je die boxklemmen dan aansluit?

      Vast bedankt!

      EDIT:

      Bedoelde je deze connectors?



      Kan alleen geen draad op conrad vinden die hier op past :(

      EDIT 2:
      Tenzij deze past: Dit is een 323 G

      Of deze: Een 323 dus geen G?


      Maar past dit wel op die connectors want die inbouw connect is een type: NYS 326
      Laatst aangepast door Pyro-Wes; 3 March 2009, 20:19.
      Remember, Remember The 31st Of December

      Comment


        Yep,dit past op elkaar. Je kan dan draad kopen dat 7 aderig is,en hierop een connector aansluiten. Ik waarschuw je alvast dat dit een pokkewerk is om het netjes te doen. Je kan er ook voor kiezen om kant en klare kabels te kopen,deze zijn wel meestal 5 polig,dus minder kanalen op je fieldbox.
        Als je niet begrijpt hoe de klemmen aan te sluiten zou ik even wachten op de tutorial die komt.
        Dan kan het zekers niet mis gaan.

        Comment


          Waarom geen SubD connectors ? zijn er van 9 tot 50 polig en stukken goedkoper

          Gerwin

          Comment


            Heb die din connectors al besteld :P
            Vind die din connectors toch wat mooier staan,
            en ik wil toch maar 5 kanalen per fieldbox dus 7 polig is genoeg,

            Maar op conrad staan geen kant en klare kabels of wel?

            ty

            EDIT:

            Ze verkopen helemaal geen kant en klare 7 polige din kabels,,,, raar???:O
            Dan moet ik zelf maar weer gaan *****n

            En ik denk dat ik idd wacht op die tutorial, Al idee wanneer die online komt Gerwin? (A)
            Laatst aangepast door Pyro-Wes; 4 March 2009, 10:30.
            Remember, Remember The 31st Of December

            Comment


              Als kabels kan je 7 aderige netwerkkabel kopen. Misschien kan ik hier nog wel aan komen voor een prikkie,moet je me maar ff laten weten. Eventueel met montage tegen extra kosten.

              Comment


                Utp/Netwerkkabel is 8 polig Kun je zo van marktplaast halen rond de 20/30 euro voor 100 meter. Zorg wel dat je de kable met soepele kern neemt.
                Gerwin

                Comment


                  idd,je heb gelijk. Hij is 8 polig. Hier in de buurt was het nergens te krijgen,dus misschien heb je meer geluk in jouw buurt.

                  Comment


                    En ik weet niet of dat lutk om te monteren, maar vincer wat zou jij voor 3 kabels รก 15 meter vragen met aan beide kanten zo een din aansluiting te maken?

                    edit:

                    Is dit wat ik zoek?:



                    en dan
                    UTP Cat 5e flex 0,30 per meter
                    FTP Cat 5 0,30 Euro per meter

                    welke van die 2?
                    Laatst aangepast door Pyro-Wes; 4 March 2009, 16:31.
                    Remember, Remember The 31st Of December

                    Comment


                      Ik zal het ff vragen aan degene die het voor mij heb gedaan,als ik meer weet hoor je het.

                      Comment


                        Oke vast bedankt voor de moeite,
                        op marktplaats kosten 3 x 15 meter 13,50, (komt wel nog verzendkosten bij)
                        maar dan moet ik zelf die uiteindes gaan fixen.
                        Remember, Remember The 31st Of December

                        Comment


                          Even een vraagje aan de techneuten hier, is het bij de relais-bordjes van E-madeinchn mogelijk om de draadloze afstandsbediening om te bouwen en er tuimelschakelaar en/of drukknoppen op te bouwen?

                          Lijkt me een stuk mooier om een aparte schietkoffer te hebben (draadloos) en een aparte veldkoffer (draadloos).

                          Alvast bedankt.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Pyro-rola Bekijk bericht
                            Even een vraagje aan de techneuten hier, is het bij de relais-bordjes van E-madeinchn mogelijk om de draadloze afstandsbediening om te bouwen en er tuimelschakelaar en/of drukknoppen op te bouwen?

                            Lijkt me een stuk mooier om een aparte schietkoffer te hebben (draadloos) en een aparte veldkoffer (draadloos).

                            Alvast bedankt.

                            Ik moest voor mijn 45 kanaals draadloze kistje nog aan de gang met de afstandsbedieningen, maar ik heb het in mijn hoofd gehaald om tot het maximale te gaan met 2 stuks 12 kanaals relaisbordjes, namelijk 144 kanalen
                            Op Pyrouniverse heb ik fotos gezien van iemand die zijn afstandsbedieningen in een afvuurkistje heeft ingebouwd.

                            Comment


                              144 Kanalen is leuk maar wat heb je er aan ? Niet veel lijkt me voor die ene dag per jaar
                              Gerwin

                              Comment


                                Vanaf zulke hoeveelheden wil je een programmeerbaar kistje hebben denk ik
                                Zijn daar nog plannen voor Gerwin? hahaha
                                Heb ik wel interesse in...
                                25cue programmeerbare kistjes

                                Comment

                                Working...
                                X