Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jouw schietkist

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door markjuhh Bekijk bericht
    Kun je gewoon als hobbieist/particulier dat soort ontstekers kopen?
    En met wat voor spanningen/amerages werken die onstekers want daar zit ik erg mee qua aanschaf spullen. voor die weerstandsdraad heb ik tot nu toe telkens vrij hoge amperages nodig gehad...
    Ik gebruik altijd nichrome draad, werkt perfect! Al bij de kleinste amperes werkt het, zelfs bij mAh werkt het nog. Ik heb het via e-bay gekocht, tot nu toe ben ik er heel tevreden mee. Je kunt het draadje keer op keer gebruiken, tot dat het breekt en dan pak je gewoon een nieuw klein stukje. Echt een aanrader.

    Gr.

    Comment


      #92
      1 kanaalskistje is nu gelukt met een test tuimelschakelaar om te checken of er stroom op staat (als er stroom op staat gaat het groene ledje branden) en vervolgens een drukknop die een rode led laat branden & het koperdraadje laat gloeien
      Remember, Remember The 31st Of December

      Comment


        #93
        ik heb ook een keer iets gelezen over naald die je door het lontje doet en daat plus en min op zet
        zou dat ook werken ?
        Laatst aangepast door DJ-Focus; 7 December 2008, 10:35.
        Elektrische ontsteking word gaaf!:cool::D

        Comment


          #94
          Dat is ook de bedoeling :P
          Remember, Remember The 31st Of December

          Comment


            #95
            ff een vraagje, ik las hier net dat 2 ah nodig is per 15/20 meter draad om een koper draadje te laten gloeien, maar nu zag ik dat een 9 volt blok maar 150 tot 250 mah was, zal een ontsteking dus niet gloeien op 15 meter als je een 9 volt blok batterij gebruikt?

            En een AA batterij is 150 mah als ik er 10 gebruik is dat 1,5 Ah zal dit wel genoeg zijn?
            Remember, Remember The 31st Of December

            Comment


              #96
              Waar halen jullie die mooie aluminium koffers? En wat kosten ze?
              Ik wil dit jaar ook eens beginnen met een electronische ontsteking .. voor fun ^_^
              (first post!!!)
              jwt

              Comment


                #97
                Ik sluit net 10 aa batterijen aan voor me schietkist doet ie het niet?!
                Als ik het zelfde schema gebruik met een boor accu gaat het draadje binnen een seconde door? Denk dat ie batterijen te weinig ah hebben? Iemand een idee voor een 12 volt 2 - 3 ah accu die niet zo groot is?
                Remember, Remember The 31st Of December

                Comment


                  #98
                  Iemand enig idee wat voor zekering kan ik er in stoppen die niet doorslaat als ik 'vuur'?
                  jwt

                  Comment


                    #99
                    He goede avond zijn er ook aansluitschema s te krijgen van deze
                    schietkoffer hoe ik hem ook kan maken ziet er woest uit

                    Gr

                    Comment


                      Met 1 kanaal of meerdere? In een topic heb ik een tutorial staan van een 1 kanaals schietkist
                      Remember, Remember The 31st Of December

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Pyro-Wes Bekijk bericht
                        Ik sluit net 10 aa batterijen aan voor me schietkist doet ie het niet?!
                        Als ik het zelfde schema gebruik met een boor accu gaat het draadje binnen een seconde door? Denk dat ie batterijen te weinig ah hebben? Iemand een idee voor een 12 volt 2 - 3 ah accu die niet zo groot is?
                        samenkopen.net is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, samenkopen.net has it all. We hope you find what you are searching for!

                        Ik weet alleen niet hoe groot ie is..
                        jwt

                        Comment


                          Ben bezig met een nieuw ontwerp ik zet er binnekort foto's op
                          Laatst aangepast door Stubbe; 19 December 2008, 17:11. Reden: alles word vernieuwt
                          Gr, Stubbe

                          Comment


                            @ Pico ty maar kijk ff verder
                            @ Stubbe kan je een foto maken van hoe die accu er nu uitziet en hoe je hem oplaad? Ik was ook zoiets van plan maar zou graag zien hoe je alles hebt aangesloten en hoe je de accu alsnog kunt opladen alvast bedankt
                            Remember, Remember The 31st Of December

                            Comment


                              Is het mogelijk om een mini schietkist te maken met 1 kanaal en enkele AA batterijen?

                              @Pyro-Wes
                              Ik zoek ook nog een goede accu :P
                              jwt

                              Comment


                                Ik heb nu een 1 kanaalsschietkist. Ontsteker is koperdraadje en dan 9 meter kabel. Dit werkt bij mij niet eens met 10 AA batterijen dus antwoord op je vraag is denk ik Nee
                                Remember, Remember The 31st Of December

                                Comment

                                Working...
                                X