Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Darky's sfeertopic!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Een stookmaat had met wat knutselen een prachtig project in elkaar gezet. Hij had diverse cakes achter elkaar gezet, met behulp van overlappend doorlonten. Dit werd een zeer geslaagd project! Liep mooi in elkaar over, en een fijne tijdsduur. De volgende producten zijn gebruikt:

    Buurtassortiment (tailcake)
    Silent Trails 3x in W-shape
    Sunbeam 4
    Redneck Revolt
    Wall of Gold (gemod)
    Royal Artillery 4x tails in V-shape
    Viking

    Laten we lekker link gaan doen!

    Comment


      Met de jaarwisseling 2018-2019 staken we een fluitcake af. Ik weet niet eens meer welke cake dit was, maar de buren maakten om kwart over twaalf op dat moment meer indruk! Heerlijke sfeertje in de straat. Herkent iemand de fluitcake?

      Laten we lekker link gaan doen!

      Comment


        En ik heb nog even wat leuke sfeerfoto's bij elkaar gezocht!


        Heerlijke sfeerfoto! Deze foto stamt alweer uit jaarwisseling 2009-2010, maar ik blijf hem super vinden.


        Tien-uur-project klaarmaken bij de stookmeeting 2011-2012.


        Tien-uur-project weer opruimen...






        Vooraf...


        En na afloop




        TIP! De collectiefoto's in de starttopic zijn bijgewerkt! Vergeet ze niet te bekijken!
        Laten we lekker link gaan doen!

        Comment


          Mooie sfeerplaten!
          BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

          Comment


            Hele mooie update weer zeg, prima sfeer zo.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Die stapel Secret Salutes is heel fijn !
              https://youtube.com/@Pyroblom

              Comment


                Gaaf zeg die overdag foto's!
                Hopelijk komen er meer.
                Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                Comment


                  Het is december! De maand der maanden is aangebroken! Tijd voor een feestje




                  De cakes Sirens Salvo en Sirens van Royal Fireworks zijn heel erg geschikt om in een project te verwerken. Dat had een stookmaat dan ook gedaan. In de rustige vooravond klinkt dit heel erg fijn!


                  Ook de cake Heavy Legend 16 leent zich prima voor projecten. Met zes stuks tegelijk klinkt het erg vet! Kost dan drie tientjes, maar knalt menig dikke cake er finaal uit. Keiharde dreunen van die salutes. Mits je de juist versie hebt!


                  Dit is een foto van het waaier project wat ik eerder toonde.




                  Foto's uit 2013, het laatste jaar dat je nog overdag mocht stoken...

                  Laten we lekker link gaan doen!

                  Comment


                    Heerlijk topic ! Vreselijk goeie kwaliteit filmpjes en veel sfeer !
                    Knaap!

                    Comment


                      Heerlijk en ik sluit me hellemaal bij jp aan !!
                      Kruitkoorts !

                      Comment


                        Nieuwe update!

                        Ik stak afgelopen jaarwisseling een cake Viper aan van Wolff. Toevallig stak iemand anders net een Familie Party (eveneens van Wolff) aan. Een toevallige combinatie die nog best leuk uitpakte, met lekker van herrie van fluit en crackling!


                        Dit volgende project begint met een Aftershock Damage Inc. (Vuurwerkmania). Daarna volgen 4x Cracker Jack (Evolution) en ten slotte de finale van Crackling Chry 2.0 (Zena). Een lekker pittig project, met harde dreunen en een lucht gevuld met crackling!


                        Ik had afgelopen jaarwisseling ook een cake Noizz op de kop getikt. Dit is een cake van Vuurwerktotaal, maar om de één of andere reden is hij nauwelijks te vinden. Bijna geen winkel die hem heeft, en verdere productinfo is er niet van te vinden. Dus ik ben de eerste met een film!
                        Laten we lekker link gaan doen!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                          Nieuwe update!

                          Ik stak afgelopen jaarwisseling een cake Viper aan van Wolff. Toevallig stak iemand anders net een Familie Party (eveneens van Wolff) aan. Een toevallige combinatie die nog best leuk uitpakte, met lekker van herrie van fluit en crackling!


                          Dit volgende project begint met een Aftershock Damage Inc. (Vuurwerkmania). Daarna volgen 4x Cracker Jack (Evolution) en ten slotte de finale van Crackling Chry 2.0 (Zena). Een lekker pittig project, met harde dreunen en een lucht gevuld met crackling!


                          Ik had afgelopen jaarwisseling ook een cake Noizz op de kop getikt. Dit is een cake van Vuurwerktotaal, maar om de één of andere reden is hij nauwelijks te vinden. Bijna geen winkel die hem heeft, en verdere productinfo is er niet van te vinden. Dus ik ben de eerste met een film!
                          Weinig over bekend maar eigenlijk geen verkeerde cake. Is het nu goud wat ik zie of neigt het meer naar oranje? (volgens mij begin ik kleurenblind te worden)
                          Ik heb een kort lontje.......

                          Comment


                            Het is zowel goud als oranje gouden willows met oranje blink, en ook oranje glitterwillows.

                            Dit is het label, met daarop verschillende codes.


                            Ik kan een code vinden die aan de HFF Cakebox doet refereren. De derde cake uit die box lijkt sterk op deze Noizz, maar lijkt toch iets anders.
                            Laten we lekker link gaan doen!

                            Comment


                              Prachtige video's weer DS

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                                Het is zowel goud als oranje gouden willows met oranje blink, en ook oranje glitterwillows.

                                Dit is het label, met daarop verschillende codes.


                                Ik kan een code vinden die aan de HFF Cakebox doet refereren. De derde cake uit die box lijkt sterk op deze Noizz, maar lijkt toch iets anders.
                                Vind hem erg lijken op pyros delight:

                                https://youtube.com/@Pyroblom

                                Comment

                                Working...
                                X