Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Darky's sfeertopic!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Wauw wat komt die Zombie Zone op film gaaf over zeg! Blij dat ik 'm in de collectie heb.

    Comment


      #92
      De event is de zena event 1 cake 1 2x als ik me niet vergis!

      Verder is de eerste de Fusion van weco D en daarna komt de Beastmaster ook van weco D.

      De zombie zones hadden eigenlijk aan het eind gemoeten en het waren er volgens mij 3. 1 hadden we gewonnen met het testpakket en ik had er nog 2 bij de sluiting van Riezebos gekocht!

      De eclipse 2.0 knalt samen met de event 1 cake en daarna komt inderdaad de piromax titanium salute

      Comment


        #93
        Wat een bak he die titanium salute. Ongekend zeg.
        Knaap!

        Comment


          #94
          Heb je nog meer films?

          Comment


            #95
            Uiteraard!
            Nu die het land uit is, wordt het weer tijd voor filmpjes!

            Hier is een lekker sfeerfilmpje van afgelopen jaarwisseling. Een cake Jaw Breaker van Zena België, gecombineerd met een fluitbak. Volgens mij is de fluitcake een Fast Silver Whistling van Cafferata, maar dat weet ik niet zeker. Iemand die het bevestigen kan?

            Laten we lekker link gaan doen!

            Comment


              #96
              En hierbij nog een lekker sfeerfilmpje
              Verschillende flinke fonteinen stoken tijdens de meeting van afgelopen jaar.

              Laten we lekker link gaan doen!

              Comment


                #97
                Tijdens de meeting had iemand de Spectacle 120 meegenomen. Dit is de oude versie (2015) van de Visions of Ecstacy. Zeer dikke box!







                De Jawebreaker van Zena is echt super goed! Verbaasde mij erg.



                De We Like It! is ook altijd een topper van een cake. Volgens mij wordt die dit jaar niet meer geproduceerd en is ie uitlopend.
                Laten we lekker link gaan doen!

                Comment


                  #98
                  Haarscherpe beelden hoor!
                  ffffffffff

                  Comment


                    #99
                    We want more

                    Comment



                      Transbomber versie 2016 was in de straat super dik!
                      Laten we lekker link gaan doen!

                      Comment


                        Het word tijd voor nieuwe video's DS! Daarom draag ik mijn 1000é post op aan jou en dit topic!

                        Comment


                          Gefeliciteerd Yorick! Wát een mijlpaal!

                          Om dat te vieren heb ik hierbij een lekker sfeerfilmpje:



                          Gisteren ben ik thuisgekomen van twee weken rondreizen in Spanje. In 14 dagen tijd hebben we 32 vuurwerkelementen gezien. Naast alle mascleta's, castillo's en correfocs, hebben we ook zelf gestookt. Het is heerlijk om hoogzomer een vuurwerkwinkel in Elche binnen te stappen en lekker wat traca's, trueno's en knalpijlen te kopen. In je T-shirtje stoken is een ervaring waar we in Nederland alleen maar van kunnen dromen!
                          Hier zie je diverse lokaal gemaakte knalpijlen (cohetes nacionales) en een fluitpijl Rapaport.
                          Laten we lekker link gaan doen!

                          Comment


                            De goden gaven gehoor. Ontzettend tof weer. Lekker stoken in een korte broek.

                            Comment


                              Heel tof en dat zou een lekkere vakantie zijn geweest !!
                              Kruitkoorts !

                              Comment


                                Lekker hoor! Genieten lijkt me
                                https://www.youtube.com/@mikosjepyro

                                Comment

                                Working...
                                X