Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Darky's sfeertopic!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Lijkt er qua effecten inderdaad sprekend op! Alleen is de Noizz 36 shots en de Pyro's Delight 25 shots.

    Nieuwe update met de kerst!
    Hier drie lekkere sfeerfilms van jaarwisseling 2017-2018. Dat was het jaar dat we een enorme bak met regen over ons heen kregen tussen 16 en 22 uur. Dus je ziet ons keihard stoken in de stromende regen, met druppels op de lens Maar stoken zouden we! Dit jaar hopen we natuurlijk lekker droog te kunnen stoken.

    Allereerst lekker de sfeer opbouwen met een fontein. Ik weet niet eens welke fontein dit was. Maar dat hoeft ook niet. Want de sfeer spat er vanaf! Je kunt de kruitdampen bijna ruiken.


    Vervolgens hebben we een prachtig waaier project van een stookmaat. We zien hier:
    Sunbeam 3 (Evolution)
    Colour Plum Coco (Cafferata)
    Insane (Evolution)
    Viking (Wolff)
    Een uiterst geslaagde combinatie!


    Als laatste doen we een echte KEIharde rammer bij! De Corolla Blue van Funke is op zichzelf al kei- en keivette bak. Maar als er twee mensen bij toeval een Corolla Blue in de auto blijken te hebben staan, dan zit er niks anders op dan deze tegelijk aan te steken! Wát een topper zeg! MEGAgrote boeketten. KEIharde dreunen. Echt een feestje!
    Laatst aangepast door DarkSoul; 26 December 2019, 00:36.
    Laten we lekker link gaan doen!

    Comment


      Soul, bedankt voor de mooie films en natuurlijk hele fijne kerstdagen gewenst!
      Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

      Comment


        Het seizoen is zojuist dan ook officieel gestart! Een mooi moment om dit sfeertopic weer eens nieuw leven in te blazen.


        Dit product heeft op VWC gek genoeg nog geen topic. Het is de Surprise Cake van Original. Een serie van acht cakes met artikelcode 4302. De exacte effecten zijn per cake dus een verrassing
        Laten we lekker link gaan doen!

        Comment


          Om deze nare dag maar snel te doen vergeten, heb ik een paar leuke sfeerfilms uit de archieven gehaald. Ik heb van jaarwisseling 2018-2019 een paar toffe films opgesnord. Dat jaar geen mist, dus de beelden zijn lekker scherp.

          Als eerste een Bugano goud/zilver vulkaan uit Duitsland. Begon erg flauw, maar bouwt heel geleidelijk op. Zeker wanneer de zilveren fase losbreekt, wordt het echt indrukwekkend! Super hoge kwaliteit; de omgeving licht er helemaal van op. Spuit naar het einde toe ook wel 4 meter hoog.



          Daarna een leuke combinatie van twee cakes die fijn in elkaar overlopen en perfect bij elkaar passen. Sunbeam 3 van Evolution, die over gaat in Lion van Pangu. Allebei goud met rode blinkers. Geen bruut project, maar in de uren voor middernacht zijn dit de projectjes en combinaties waar ik erg van kan genieten. Rustig de schoonheid van elk individueel schot kunnen bewonderen.




          Een stuk meer geweld komt van dit volgende project af. Begint rustig met een Sunbeam 5 van Evolution. Maar daarna komt een 30 mm blok van Kometa. De burst van zo'n blok is toch echt wel effe een tandje beter dan ik gewend ben!



          Het laatste project gooide bij mij wel hoge ogen! Twee kwalitatief hoogwaardige cakes van een merk waarvan ik normaal gesproken nooit iets zie. Gelukkig had een stookmaat dit aangeschaft en tot een dikke combinatie verwerkt. Cafferata Glitter Mine en Color Comet, daarna opgevolgd door Spinning to White Blink (ook van Cafferata). Volgens mij schoot de waaier in het begin een beetje door, maar DAMN! Wat is die dik!! Heel kort maar ook heel krachtig.

          Laten we lekker link gaan doen!

          Comment


            Geweldige films zeg en wat een sfeertje komt erbij kijken, genieten dit.
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Lekkere films hoor. Heel fijn!
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door DarkSoul Bekijk bericht
                En ik heb nog even wat leuke sfeerfoto's bij elkaar gezocht!


                Heerlijke sfeerfoto! Deze foto stamt alweer uit jaarwisseling 2009-2010, maar ik blijf hem super vinden.


                TIP! De collectiefoto's in de starttopic zijn bijgewerkt! Vergeet ze niet te bekijken!
                Haha hier was ik volgens mij ook bij! Samen met Alex, goede tijden.

                Comment


                  Mooie uploads, mooie producten!
                  BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                  Comment


                    Na een paar jaren die we qua vuurwerk snel willen vergeten, is het tijd om weer wat leuke films in dit topic te plaatsen
                    We beginnen met een setje van twee Duitse fonteinen die bij de Lidl te koop zijn. Ik kende ze niet, dus ik wist niet wat ik kon verwachten. De verrassing aan het einde wist mij dan ook flink te overrompelen!





                    Vervolgens heb ik nog twee sfeervolle films uit 2018-2019 die kort na middernacht zijn opgenomen. Niets bijzonders, maar gewoon even de geur en beelden van de buurt rustig in je opnemen. Gooi wat cakes op het vuur, probeer de producten van de buren te herkennen, en je blijft om je heen kijken!



                    Laten we lekker link gaan doen!

                    Comment


                      Naar z'n skyline van die laatste 2 filmpjes kan ik echt van genieten. Prachtig en sfeervol. Zo was er ook eens een filmpje van een persoon die snachts om 12 uur, een uur ofso door zijn stad fietste. Erg mooi.
                      BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                      Comment


                        Wat een heerlijke beelden Darkie!

                        Comment


                          Dat zijn weer heerlijke films zeg, sfeer komt perfect over. Dank voor de kriebels.
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Vandaag weer een nieuwe sfeervolle film van het stoken met een gezellige groep.
                            Met de jaarwisseling 2017-2018 hadden we uitzonderlijk veel regen de eerste uren van de avond. Zelfs weerman David was not amused! Maar dan betekent niet dat we ons laten weerhouden door wat water. We hadden met de stookgroep een overkapping gevonden waar we een beetje in de luwte konden schuilen.

                            Iemand uit de groep had een fraaie combinatie van twee waaiercakes gemaakt:
                            Wall of Silver XXl, Evolution Fireworks
                            Crackling Chry, Zena

                            Ik houd ontzettend van dit soort projecten: een goed uitgedachte combinatie die elke afzonderlijke cake naar een hoger niveau tilt. Twee brede waaiers met crackling; de ene laag en de andere hoog. Heel netjes gedaan zo! Frappant ook dat de Crackling Chry een aantal boeketten had zonder burst.
                            Let ook absoluut op de laatste paar seconden van de film Gelukkig had ik mijn camera nog niet uitgezet en kon ik dit leuke voorval en de daarop volgende emotie mooi vastleggen!

                            Laten we lekker link gaan doen!

                            Comment


                              Dit sfeertopic ga ik ook weer een beetje vullen met leuke straatfilms. Sommige producten hebben hier op VWC geen eigen topic, maar zijn toch zeker de moeite waard om te delen. Zo kon ik de TP23 op de kop tikken. Een zware huilbatterij die in salvo's hele luide krijsers eruit blaast. Op een rustig moment in de avond komt dit heel fraai over! Heeft veel weg van Return of the Phoenix, maar het verschil is dat TP23 in salvo's schiet.

                              Laten we lekker link gaan doen!

                              Comment


                                Altijd goed DS, gooi maar door die video’s. Heerlijke sfeerbeelden!

                                Comment

                                Working...
                                X