Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Prijsvraag] China Red 2015! [WINNAARS BEKEND!]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Komt goed mensen ik heb nog niks maar dat komt vanzelf goed

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door flogsway Bekijk bericht
      bevestigingsmail heb ik 15 minuten geleden binnen gekregen maar dat ligt niet aan jullie maar meer aan mijn prehistorische PC maar gaat er mij om dat ik morgenochtend mijn prijs kan ophalen bij VUURWERKMAGAZIJN 7KAMP aangezien ik morgenochtend na mijn avond/nachtdienst gelijk door ga om mijn prijzen op te halen en derhalve mijn mail niet meer kan controleren

      Bevestingsmail, daar staat je gegevens op. Neem deze mee naar vuurwerkmagzaijn7kamp. Dan komt het goed.
      Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

      Comment


        Nog niks ontvangen van china red klopt dit??

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door romano Bekijk bericht
          Nog niks ontvangen van china red klopt dit??
          Ik ook nog niks gehoord...
          Stoken tot je er bij neervalt!

          Comment


            Alles is in orde. Neem je voucher mee naar de dealer en het komt goed. China red zal ook de dealers inlichten.
            Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door ylke Bekijk bericht
              Alles is in orde. Neem je voucher mee naar de dealer en het komt goed. China red zal ook de dealers inlichten.
              Dankjewel, duidelijk!
              Stoken tot je er bij neervalt!

              Comment


                Ik krijg nu net zelf bericht van China Red, door de drukte, jullie krijgen echt allemaal mail.

                Member Brickstone moet zich nog melden.
                Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                Comment


                  Net een mail gehad van China Red, komt allemaal goed

                  Comment


                    Zo zeg, een late mailtje ontvangen van Chine Red. Vroegen ook om voorkeurswinkel door te geven. Valt mij op dat ik mijn gegevens, twee keer heb moeten doorgeven, daarna nog een keer mijn e-mail adres wat ook al bekend moest zijn, en nu voor de tweede keer mijn voorkeur moest doorgeven terwijl ik dit ook al hier had doorgegeven. Beetje laat allemaal, niet? Maar, mocht mijn winkel de prijs niet meer op voorraad hebben, is het dan mogelijk iets anders te voor hetzelfde bedrag te krijgen? Is allemaal nu wel heel erg kort dag, juist door deze late communicatie. Ben benieuwd.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                      Zo zeg, een late mailtje ontvangen van Chine Red. Vroegen ook om voorkeurswinkel door te geven. Valt mij op dat ik mijn gegevens, twee keer heb moeten doorgeven, daarna nog een keer mijn e-mail adres wat ook al bekend moest zijn, en nu voor de tweede keer mijn voorkeur moest doorgeven terwijl ik dit ook al hier had doorgegeven. Beetje laat allemaal, niet? Maar, mocht mijn winkel de prijs niet meer op voorraad hebben, is het dan mogelijk iets anders te voor hetzelfde bedrag te krijgen? Is allemaal nu wel heel erg kort dag, juist door deze late communicatie. Ben benieuwd.
                      Ik heb een kopie van de mail gehad die jullie ook hebben ontvangen van China Red , maar daar staat niet in dat je je gegevens moet geven alleen de voorkeur waar op te halen zodat het gereserveerd staat. Al kom je het op 31 december ophalen.
                      Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                      Comment


                        Vandaag ook de Final Solution opgehaald bij abcvuurwerk in arkel,ze waren ingelicht en hij stond al klaar. Nogmaals dank!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door flappie Bekijk bericht
                          Net een mail gehad van China Red, komt allemaal goed
                          Vandaag de Final Solution opgehaald bij Koningsdal in Utrecht. VWC en China Red bedankt!

                          Comment


                            Super blij met mijn Final Solution! Dank jullie wel vwc en China Red!

                            Comment


                              Helaas, bij mij ging het niet hoe het had moeten lopen. Ondanks mijn mails, pm's etc. was het bij mijn dealer niets bekend en ook kon men sowieso hun Mega Maxi's niet meegeven. Helaas toch teleurgesteld naar huis gegaan, mede door de slechte communicatie waar ik al bang voor was. :(

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                                Helaas, bij mij ging het niet hoe het had moeten lopen. Ondanks mijn mails, pm's etc. was het bij mijn dealer niets bekend en ook kon men sowieso hun Mega Maxi's niet meegeven. Helaas toch teleurgesteld naar huis gegaan, mede door de slechte communicatie waar ik al bang voor was. :(
                                Ik heb dit meteen via what´s app aan Marco doorgezet. Ik zal hem vragen z.s.m. contact op te nemen met China Red om dit te regelen.

                                Comment

                                Working...
                                X