Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Prijsvraag] China Red 2015! [WINNAARS BEKEND!]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
    Hoe bedoel je?
    Inderdaad wanneer en waar en met welke bon ik de prijs moet ophalen
    Moet nog hoop ophalen dus daarom

    Comment


      nou dat wordt dinsdagochtend rennen , vliegen , vallen en weer opstaan om de prijzen op te halen hahaha

      Comment


        Heb Marco nog even een appje gestuurd of hij daar wat meer van weet.

        Comment


          Beste prijswinnaars, morgen 28 december zal ik jullie een mail sturen met verdere instructies over het afhalen van jullie prijs en waar ?

          Let wel, heb je een voorkeur om bij een Chinared dealer bij je in de buurt te halen, stuur mij dan alsnog een pm , wij zorgen ervoor dat je voucher voor dat afhaalpunt geldig is. Tevens wordt voucher persoonsgebonden, dus graag een legitimatie meenemen.

          Ik heb van de volgende prijswinnaars een mail gehad
          ,


          Grizmo Raizor

          brickstone

          flogsway

          Cornel

          Pyrowijk

          robintjuh25

          flappie

          Killerbee

          romano

          ivivuurwerk

          Kratos 1971

          KaliberW


          oftewel van alle twaalf de winnaars.
          Laatst aangepast door ylke; 27 December 2015, 17:38.
          Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

          Comment


            Ik sta er niet bij. Heb pm gestuurd.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door pyrowijk Bekijk bericht
              Ik sta er niet bij. Heb pm gestuurd.
              Aangepast had een verkeerde naam geplaatst. Excuses.
              Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

              Comment


                Aan iedereen die een prijs heb gewonnen, de vouchers zijn per pm naar jullie verstuurd.

                Let wel, de voucher uitprinten en meenemen,. Zijn persoonsgebonden, legitimatie wordt verwacht.

                Veel plezier met jullie prijzen namens het gehele team van vuurwerkcrew en een speciale dank aan China Red voor het beschikbaar stellen van de prijzen.
                Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                Comment


                  Belangrijk.

                  Willen jullie ( de Prijswinnaars) met spoed jullie email adres naar me sturen.

                  Jullie krijgen van China Red een persoonlijke mail met een toelichting bij welke dealers jullie het op kunnen halen , aangezien niet alle dealers de gehele collectie voeren.

                  Graag met spoed.



                  Oja, diegene die naar Vijfhuizen komen zal ik persoonlijk helpen, aangezien ik daar in het verkoopteam zit.

                  Dank jullie allemaal.
                  Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                  Comment


                    Gezellig ik ga naar vijfhuizen!

                    Email adres is opgestuurd

                    Comment


                      email opgesrtuurd iemand al wat vernomen van CHINA RED

                      Comment


                        hartstikke leuk dat je wat wint , maar wachten duurt lang voor bevestigingsmails binnenkomen , hoop dat ze vanavond nog binnen zijn anders kan ik het morgenochtend niet ophalen

                        Comment


                          Bevestigingsmail is per pm al gestuurd hoor.
                          je krijgt nu nog een pm van China red als ik alle mails binnen heb.
                          Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                          Comment


                            Ik mis van 1 persoon die zijn mailadres nog moeten sturen,

                            Brickstone!!!!

                            Graag zo spoedig mogelijk mailen.

                            De andere mailadressen van de prijswinnaars zijn doorgemaild naar China Red.
                            Laatst aangepast door ylke; 28 December 2015, 15:29.
                            Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                            Comment


                              Sorry zie het nu pas je hebt mail

                              Comment


                                bevestigingsmail heb ik 15 minuten geleden binnen gekregen maar dat ligt niet aan jullie maar meer aan mijn prehistorische PC maar gaat er mij om dat ik morgenochtend mijn prijs kan ophalen bij VUURWERKMAGAZIJN 7KAMP aangezien ik morgenochtend na mijn avond/nachtdienst gelijk door ga om mijn prijzen op te halen en derhalve mijn mail niet meer kan controleren

                                Comment

                                Working...
                                X