Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Prijsvraag] China Red 2015! [WINNAARS BEKEND!]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Wil stiekem weten welke slagzinnen dan gewonnen hebben
    Gefeliciteerd

    Comment


      #92
      Congrats allemaal!

      Comment


        #93
        Gefeliciteerd winnaars!
        "Eind goed, knal goed."

        Comment


          #94
          Alle winnaars gefeliciteerd met de prijzen!

          Comment


            #95
            Iedereen gefeliciteerd !
            Vriendelijke groet, FireDisplay-4K Vuurwerk films!

            Comment


              #96
              Gefeliciteerd allemaal! Mooie prijzen! Zelf er weer naast gegrepen! Maar we gaan door!
              Eind goed, Knal goed!

              Comment


                #97
                Gefeliciteerd winnaars! Begrijp alleen niet zo waarom we een slagzin in hebben moeten vullen als de winnaars gekozen worden met een random generator :|

                Comment


                  #98
                  Hier alvast mijn verliezende slagzin. Hij was dan ook bijzonder slecht

                  "Ik koop mijn vuurwerk bij Chinared, want daar doen de knalcakes meer dan knetterketet!"

                  Gefeliciteerd winnaars!

                  Comment


                    #99
                    Is de 25 achter mijn naam vergeten bij winnaars. Of is er nog een robintjuh actief hier?

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door robintjuh25 Bekijk bericht
                      Is de 25 achter mijn naam vergeten bij winnaars. Of is er nog een robintjuh actief hier?
                      Je bent het echt. Is vergeten door China red. Gefeliciteerd.
                      Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door DeHaan17 Bekijk bericht
                        Gefeliciteerd winnaars! Begrijp alleen niet zo waarom we een slagzin in hebben moeten vullen als de winnaars gekozen worden met een random generator :|
                        Ze hadden het willen gebruiken als er een hoop mensen het fout hadden. Aangezien vier inzendingen het fout hadden is er besloten om iedereen er aan mee te laten doen. Zo maakt iedereen kans.
                        Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                        Comment


                          Okee top! Thnx��

                          Comment


                            Gefeliciteerd winnaars!

                            Comment


                              hallo Ylke heb jij mijn PM ontvangen er gaat namelijk nogal het 1 of ander niet helemaal meer goed met mijn prehistorische PC

                              Comment


                                Geweldig dat ik één van de winnaars ben en ik wil China Red en vwc ( Marco ) voor het mogelijk maken van deze prijsvraag en ik ga zekers genieten bij het afsteken van deze prachtige cake
                                [I][/I][B]De dwaas doet wat hij niet laten kan, de wijze laat wat hij niet doen kan.[/B]

                                Comment

                                Working...
                                X