Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Mayhem [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ook dit jaar was het weer een echte topper! Veel verschillende mooie en grote effecten met fijne tempowisselingen. De eerste 2 cakes gingen tegelijk af, jammer, maar gaf ook wel weer spektakel! En heel goed door te lonten zonder pauzes, ook wel belangrijk bij een cakebox!

    https://www.youtube.com/simansays

    Comment


      Toen ik hem dinsdag had opgehaald dacht ik nog wat een kleine doos voor 4 potten
      maar wat er uit kwam verbaasde mij.
      Leuk tempo en mooie boeketten, nixs geen geouwehoer met tube vulling en ook het
      door lonten ging perfect, bijna geen onderbreking.

      Comment


        lekkere bak , goed tempo , gaat lekker door, ik kan niet ander zeggen goed en lekker.

        we hadden genoeg, burnit: hexagon & total event. China red: china, black out eight, reach 4 freedom en 24 carat.
        naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

        Comment


          Straatfilmpje van de Zena Mayhem O&N 2014-2015 lekkere doorlontbox idd:

          Comment


            De mooie cakebox Mayhem van Zena:

            www.youtube.com/channel/UC87Ra0dmyahLt8AZoj3Nr_Q

            Comment


              Mijn filmpje gemaakt tijdens de ZENA Winkeliersdemo 2015:

              www.huismanvuurwerk.nl

              Comment


                Verkoopprijs 2015 / 2016 en startpost aangepast.
                Vuurwerkcrew.nl : Het leukste vuurwerk forum met alle info over vuurwerk!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door ylke Bekijk bericht
                  Verkoopprijs 2015 / 2016 en startpost aangepast.
                  Zou je me kunnen vertellen wat het verschil is t.o.v. vorig jaar? Ben wel benieuwd eigenlijk

                  Comment


                    15 euro duurder

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Tunderking Bekijk bericht
                      15 euro duurder
                      Ah ik meende al zoiets , wat zijn bij vuurwerk nou eigenlijk redenen om de prijs van een bestaand product te verhogen?

                      Comment


                        Ik denk zo als bij alles de koers van de euro.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Tunderking Bekijk bericht
                          15 euro duurder
                          Oorspronkelijk geplaatst door Pyrowork Bekijk bericht
                          Ah ik meende al zoiets , wat zijn bij vuurwerk nou eigenlijk redenen om de prijs van een bestaand product te verhogen?
                          Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
                          Ik denk zo als bij alles de koers van de euro.
                          De prijs is helemaal niet verhoogd. De Mayhem kost nog steeds EUR 84,95, zowel bij de Dealers als via zenavuurwerk.nl. Kijk hier maar: https://www.zenavuurwerk.nl/zenahuis.../p152057_37860

                          Het is het beleid van de Fora waardoor het er allemaal niet duidelijker op wordt. Regelmatig heb ik hier met diverse mods discussie over. Wat hier namelijk gebeurt is dat voor mijn gevoel regelmatig geheel willekeurig de ene keer de Adviesprijs, dan weer de Aanbiedingsprijs en dan weer de Voorverkoopprijs wordt vermeld. Tot nu toe heeft voor de Mayhem altijd de Voorverkoopprijs als prijs gestaan in de Startpost van dit topic. Dat is namelijk EUR 84,95 en dat is het nog steeds. Koop je deze bak tijdens de losse verkoopdagen dan kan het zijn dat je er EUR 99,95 voor moet betalen. De Adviesprijs van deze box is volgens ZENA zelfs EUR 139,50...

                          Conclusie: hij is net zo duur als vorig jaar...
                          www.huismanvuurwerk.nl

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                            De prijs is helemaal niet verhoogd. De Mayhem kost nog steeds EUR 84,95, zowel bij de Dealers als via zenavuurwerk.nl. Kijk hier maar: https://www.zenavuurwerk.nl/zenahuis.../p152057_37860

                            Het is het beleid van de Fora waardoor het er allemaal niet duidelijker op wordt. Regelmatig heb ik hier met diverse mods discussie over. Wat hier namelijk gebeurt is dat voor mijn gevoel regelmatig geheel willekeurig de ene keer de Adviesprijs, dan weer de Aanbiedingsprijs en dan weer de Voorverkoopprijs wordt vermeld. Tot nu toe heeft voor de Mayhem altijd de Voorverkoopprijs als prijs gestaan in de Startpost van dit topic. Dat is namelijk EUR 84,95 en dat is het nog steeds. Koop je deze bak tijdens de losse verkoopdagen dan kan het zijn dat je er EUR 99,95 voor moet betalen. De Adviesprijs van deze box is volgens ZENA zelfs EUR 139,50...

                            Conclusie: hij is net zo duur als vorig jaar...
                            Het grootste probleem is naar mijns inzien de importeurs zelf. Advies prijzen voor nieuwe producten op internet slaan vaak nergens op. Net zoals de 140 die deze zou moeten koste is in weze gewoon een strategy die nergens op slaat. Als ze de zogenaamde van prijzen echt zouden voeren koopt niemand meer wat. De aanbiedingsprijzen zijn in werkelijkheid gewoon de prijzen die ze willen hebben. En zijn dus eigenlijk helemaal geen aanbieding.

                            Comment


                              Heeft allemaal te maken met psychologie. Mensen zijn eerder geneigd iets te kopen als die afgeprijst is. Ondanks dat de prijs onderaan de streep hetzelfde is als dat van een concurrent die deze strategie niet hanteert. Volgens mij is deze box nooit eegens voor 140 euro verkocht. Een bedrag verzonnen om de 100 euro aantrekkelijker te maken dus.

                              De adviesprijs op het forum zou dus 100,- moeten zijn en de internetprijs 85,-
                              Wanneer elk verkooppunt in de voorverkoop een korting hanteert is dat misschien im erbij te vermelden. Maar dat is hoe ik erover denk

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door rikkoenjeffrey Bekijk bericht
                                Het grootste probleem is naar mijns inzien de importeurs zelf. Advies prijzen voor nieuwe producten op internet slaan vaak nergens op. Net zoals de 140 die deze zou moeten koste is in weze gewoon een strategy die nergens op slaat. Als ze de zogenaamde van prijzen echt zouden voeren koopt niemand meer wat. De aanbiedingsprijzen zijn in werkelijkheid gewoon de prijzen die ze willen hebben. En zijn dus eigenlijk helemaal geen aanbieding.
                                Oorspronkelijk geplaatst door emieloss Bekijk bericht
                                Heeft allemaal te maken met psychologie. Mensen zijn eerder geneigd iets te kopen als die afgeprijst is. Ondanks dat de prijs onderaan de streep hetzelfde is als dat van een concurrent die deze strategie niet hanteert. Volgens mij is deze box nooit eegens voor 140 euro verkocht. Een bedrag verzonnen om de 100 euro aantrekkelijker te maken dus.

                                De adviesprijs op het forum zou dus 100,- moeten zijn en de internetprijs 85,-
                                Wanneer elk verkooppunt in de voorverkoop een korting hanteert is dat misschien im erbij te vermelden. Maar dat is hoe ik erover denk
                                In jullie reactie zit zeker een kern van waarheid maar jullie vergeten nog wel een factor. Want vergeet niet dat het aantal winkels dat de artikelen voor de laagste prijs verkoopt (internetprijs) juist steeds minder wordt. Hier op het forum vind je misschien wel de meeste uitzonderingen, maar dat is maar een handjevol winkeliers t.o.v. het enorme aantal vuurwerkwinkels dat er in NL is.

                                Ik heb deze ZENA Cakebox niet alleen tijdens de Losse Verkoopdagen voor meer dan EUR 120,00 op internet zien staan, zelfs in folders kwam ik 'm tegen voor rond de EUR 110,00 - 115,00. Dus als Voorverkoopprijs of Internetprijs. De ZENA Revolution heb ik zelfs voor EUR 195,00 voorbij zien komen i.p.v. EUR 169,00. Overigens geldt dat niet alleen voor ZENA-artikelen maar voor talloze merken.
                                www.huismanvuurwerk.nl

                                Comment

                                Working...
                                X