Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Mayhem [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ook deze box heb ik dit jaar voor het eerst gehaald. Wat een gaaf ding. Zijn geld zeker waard!

    Comment


      deze ging ook lekker dit jaar, helaas een foutje gemaakt met doorlonten waardoor de laatste cake niet afging.

      Comment


        Ik heb volgens mij 3x dezelfde cake gekregen, en gingen er ook nog eens 2 tegelijk af, maar wat maakte dit het vet! Filmpje volgt...
        Zonder respect geen vuurwerk.

        Comment


          Erg vet dus!

          Zonder respect geen vuurwerk.

          Comment


            Bij jou mist inderdaad Cake A maar alsnog vet hoor.
            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

            Comment


              Deze box 3x verwerkt in mijn show. Ben er erg tevreden over. Geprobeerd om ze te combineren met andere cakes. o.a. De combinatie Cake 2 met de Joy Ride van Wolff was een perfecte combo kwa spinners en en boeket/burst verhouding.

              Comment


                WAT EEN CAKEBOX! Volgens mijn vrienden het mooiste NL siervuurwerk. Had 2x cake 3 maar was een waar spektakel. Helemaal met een mooie freakactie. Dit jaar maar de zena cakebox en triumph uitproberen!

                Comment


                  Prachtige box weer met veel variatie en lekker tempo. Alleen jammer dat de glitter/blink uit de 2016 is gehaald in cake 4 en ook cake 2 had minder kleurvariatie. Maar ondanks alles wat hij wel weer dik dit jaar.

                  Comment


                    Waar was deze voor 45 te koop als ik vragen mag? erg mooie doos!

                    Comment


                      Pfoe, deze is er niet beter op geworden zeg...op de laatste 2 filmpjes is het echt een slap aftreksel van wat het was. Zeker op het filmpje van ImmSamuel ziet het er niet best uit, spinning tails naar crackling ipv mooie multicolor met blink...

                      Comment


                        Heb hem dit jaar in de vooravond geschoten, maar was nog wel de oude versie...als ik dit zo zie, bestel ik hem iig ook niet nog een keertje..

                        Comment


                          Bij de colour box was dit ook al het geval. De nieuwe versie viel erg tegen en de zena nr 1 ook. Snap niet dat zena sleutelt aan boxen/ cakes die al top presteren. Resultaat: valt erg tegen... Jammer!

                          Comment


                            Vind de nieuwe versie juist erg goed.
                            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Robbert28 Bekijk bericht
                              Bij de colour box was dit ook al het geval. De nieuwe versie viel erg tegen en de zena nr 1 ook. Snap niet dat zena sleutelt aan boxen/ cakes die al top presteren. Resultaat: valt erg tegen... Jammer!
                              Vond deze zeker niet tegen vallen maar je hebt wel een punt, de vorige producties waren inderdaad beter en de Nr.1 was echt een flop dit jaar.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Rocketfreak Bekijk bericht
                                Pfoe, deze is er niet beter op geworden zeg...op de laatste 2 filmpjes is het echt een slap aftreksel van wat het was. Zeker op het filmpje van ImmSamuel ziet het er niet best uit, spinning tails naar crackling ipv mooie multicolor met blink...
                                Ik moet zeggen dat ik deze in verhouding met de oude versie nog steeds erg bruut vond. Goed tempo en een met crackling gevulde lucht. Nu moet er wel bij gezegd worden dat ik dus één cake miste; ik had cake 3 2x.
                                Zonder respect geen vuurwerk.

                                Comment

                                Working...
                                X