Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zena Mayhem [Uitloop 2023]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Prima doorlont doosje inderdaad.

    FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

    Comment


      ik heb het gevoel dat de boeketen toch aardig groot klopt dat ?

      Comment


        Effect grootte is prima in orde
        FIREWORKS https://www.youtube.com/user/Zinkje902

        Comment


          Deze is behoorlijk goed inderdaad zeker voor het geld zie ze al voor 45-50 euro voorbij komen.
          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
            Deze is behoorlijk goed inderdaad zeker voor het geld zie ze al voor 45-50 euro voorbij komen.
            Iemand een tip waar ik deze box voor dat bedrag in regio brabant/limburg kan halen?

            Comment


              Bij topvuurwerkbreda krijg je 15 % korting en dan heb je hem voor 72 euro. Voor de rest zou ik het niet weten. Haokan had in Juli een geweldige actie en stond hij te koop voor 47 euro en was binnen 2 min uitverkocht....

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door NielsvBest Bekijk bericht
                Iemand een tip waar ik deze box voor dat bedrag in regio brabant/limburg kan halen?
                Je bent te laat probeer het volgend jaar nog is .
                avm

                Comment


                  Nieuw straatfilmpje!

                  www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                  Comment


                    Goed filmpje, lekker die achtergrond geluiden er bij vol gas bij jou in de buurt

                    Comment


                      Hij blijft mooi hoor, zojuist weer even voorbij zien komen:

                      Comment


                        Heb er 1 op de kop weten te tikken voor €44,95 bij Rowy weliswaar besteld op 6 oktober maar toch. Ik zie er naar uit

                        Comment


                          Dat wordt genieten nathanael, zeker voor die prijs

                          Hier nog een straatfilmpje van afgelopen jaarwisseling, prima blokje:

                          Comment


                            Top box, zeker voor die 45 euro onovertroffen. Cake 4 had er bij mij zin in. Die ging volle bak en heel snel. Heerlijke crackling wolken daarin. Wel is de versie van deze cake in de revolution nog een tandje beter.

                            De blinker boeketten in de eerste cake klapten echt hard. Indrukwekkend voor 25mm.
                            Laatst aangepast door WJE; 1 January 2017, 13:10.

                            Comment


                              Ja klopt de effecten zijn ook anders bij de nieuwe versie echt heel vet blokje dit!
                              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                              Comment


                                Ik stond echt versteld! Wauw! Ik had hem 3 jaar terug al eens maar was vergeten dat hij zo goed was. Prachtig en dat voor 45 euro

                                Comment

                                Working...
                                X