Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heavy 3 [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    vorig jaar was hij bij mijn dealer 17.95 als ik het goed heb, zal nu wel 20,- zijn.

    Comment


      #92
      Oorspronkelijk geplaatst door yorick94 Bekijk bericht
      vorig jaar was hij bij mijn dealer 17.95 als ik het goed heb, zal nu wel 20,- zijn.
      Die prijs weet je al? Ik zie niet direct in waarom je hier maar van uit gaat?

      Comment


        #93
        Vorig jaar hier 13,50, zal dit jaar helaas meer worden

        Comment


          #94
          Oorspronkelijk geplaatst door Mattenfreak Bekijk bericht
          Die prijs weet je al? Ik zie niet direct in waarom je hier maar van uit gaat?
          vorrig jaar was het 17,95 en met de prijsstijging denk hij 20 euro.... zou toch kunnen?

          Comment


            #95
            Zou kunnen, maar zou het wel jammer vinden dat ze dan 10% in prijs stijgen.. Lijkt mij niet eigenlijk, omdat dit echt budgetproducten zijn, mij lijkt dat dat ook gewoon zo moet blijven

            Comment


              #96
              Zullen we de prijsstijging anders eerst afwachten? Speculeren kan wel, maar de prijzen stijgen niet allemaal met een vast percentage, verschilt ongeveer van 0%-20%, roepen heeft dus totaal geen zin.

              Comment


                #97
                Ik zou er alleen wel van uit gaan, deze potjes spreken veel mensen aan, dus hij zal net zoveel verkocht worden als ze hem €3,00 duurder maken.. Tel je winst maar uit als dealer ..
                Gr. Alex:bye:

                Comment


                  #98
                  lekker productinhoudelijk ipv de prijs, want deze potjes zijn het dubbel en dwars waard... vergelijk ze eens met de crazy magnolia van Lesli (royal class...) die potjes zijn 13 euro per stuk, en kruitinhoud is vrijwel gelijk volgens mij.

                  ik zal binnekort mijn projectje van de heavy 3 eens plaatsen, had er afgelopen jaar volgens mij een stuk of 24 tegelijk afgeschoten met andere cakes erdoorheen!

                  geweldige dingen, zitten zowiezo weer in mn collectie!

                  groet

                  @znpyro

                  Comment


                    #99
                    het is een blijft een aannemelijke prijs voor deze cakejes... of het nu 17,50 of 20 euro is, ze blijven spotgoedkoop
                    [B]D e c e m b e r ! ![/B]

                    Comment


                      ik heb ze zelf nooit gehad, maar als ze dit jaar onder de 25 euro blijven, moet ik het toch maar eens wagen. Ik heb weinig vuurwerk gezien waar zoveel lof over is uitgesproken, dus kan bijna geen miskoop zijn.
                      There is no such thing as enough fireworks.

                      Comment


                        Nou, aangezien de heavy 5 (31.75 / 5 =) 6.35 per potje kost, en de heavy 4 (25 / 4 =) 6.25 euro, lijkt me dat de heavy 3 zo'n 18.50 gaat kosten. Euro meer of minder zou kunnen, maar 25 euro vast en zeker niet.

                        Comment


                          de prijs zal niet heel veel stijgen. de prijs zal rond de 15 euro blijven, daar staat wolff bekend om, stekre prijs kwaliteitsverhouding!
                          daarnaast heeft elke dealer een variabele prijs. de prijzen zijn adviesprijzen van wolff vuurwerk, maar elke winkelier heeft de keus om hem duurder of zelfs goedkoper te maken als de adviesverkoopprijs!

                          gegroet,

                          Lucas

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door @znpyro Bekijk bericht
                            lekker productinhoudelijk ipv de prijs, want deze potjes zijn het dubbel en dwars waard... vergelijk ze eens met de crazy magnolia van Lesli (royal class...) die potjes zijn 13 euro per stuk, en kruitinhoud is vrijwel gelijk volgens mij.

                            ik zal binnekort mijn projectje van de heavy 3 eens plaatsen, had er afgelopen jaar volgens mij een stuk of 24 tegelijk afgeschoten met andere cakes erdoorheen!

                            geweldige dingen, zitten zowiezo weer in mn collectie!

                            groet

                            @znpyro
                            Als ze gratis zijn, waarom niet...... doe me er ook maar 24!?

                            Nederlanders houden nu een maal van zeuren over de prijs van iets, en daar is gewoon niks mis mee. Waarom zouden mensen hier volgens jou niet critisch mogen zijn over de prijsstijgingen mbt. dit product? omdat andere merken ook groffe, schandalige winst marges hanteren?

                            Van 15 naar 20 euro is toch weer 5 euro erbij, 1/3e van de oude prijs. Ze zullen minimaal mee stijgen met de prijs van de nieuwe heavy 5, dus minimaal 18.50 worden, ook dat is al 20 procent erop.

                            Groeten,

                            150mm
                            Laatst aangepast door vuurwerkjunk; 22 September 2008, 19:48.
                            [SIZE=3]Als afgunst branden wou, konden ze de gaskraan dicht draaien.[/SIZE]

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkjunk Bekijk bericht
                              Als ze gratis zijn, waarom niet...... doe me er ook maar 24!?

                              Nederlanders houden nu een maal van zeuren over de prijs van iets, en daar is gewoon niks mis mee. Waarom zouden mensen hier volgens jou niet critisch mogen zijn over de prijsstijgingen mbt. dit product? omdat andere merken ook groffe, schandalige winst marges hanteren?

                              Van 15 naar 20 euro is toch weer 5 euro erbij, 1/3e van de oude prijs. Ze zullen minimaal mee stijgen met de prijs van de nieuwe heavy 5, dus minimaal 18.50 worden, ook dat is al 20 procent erop.

                              Groeten,

                              150mm
                              haha ik verbied mensen neit om over de prijs te praten, ik zou is meoten durven, ik ben zelf ook een geldwolf als het om vuurwerk gaat. maar wat ik bedoel is, in vergelijking met andere vallen de prijzen van de heavy 3 heel erg mee. vandaar dat ik zeg dat zde productinhoudelijk gewoon dubbel en dwars waard zijn.

                              ze gaan zo rond de 15 euro kosten, en zoals ik al zei, het kan fluctueren! elke dealer kan zijn eigen prijs hanteren.

                              wat betreft de vuurwerkstijging in Nederland... dat weet elke importeur maar al te goed dat er prijsstijgingen komen en dat consumenten kritisch zijn. Wolff vuurwerk is dan ook de enige die goed op de markt inspeelt en een hele sterkre prijs kwaliteitsverhouding heeft, waardoor Wolff alsnog dit jaar veel meer klanten gaan trekken als voorgaande jaren! ik vind echt dat importeurs als Broekhoff, breeschoten (prof. style) en schuurmans er flink naast liggen en weer eens liggen te slapen. alhoewel ik wel weer sterkre prijzen heb gezien bij diamond collection vuurwerk... dat is weer een discussie op zich.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Invader Bekijk bericht
                                Nou, aangezien de heavy 5 (31.75 / 5 =) 6.35 per potje kost, en de heavy 4 (25 / 4 =) 6.25 euro, lijkt me dat de heavy 3 zo'n 18.50 gaat kosten. Euro meer of minder zou kunnen, maar 25 euro vast en zeker niet.
                                Idd

                                (Nieuwe) Prijs: 18,50

                                Bron: http://www.vuurwerk-tilburg.nl/index...on=com_phpshop
                                Remember, remember, the thirty- first of december!

                                Comment

                                Working...
                                X