Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heavy 3 [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Weet iemand al iets over de prijs van dit jaar??
    [B][I]Nog even tot de dag der dagen!![/I][/B]

    Comment


      de prijzen bij wolf zou dit jaar het zelfde blijven als afgelopen jaar!

      Comment


        Hier nog een filmpje van mij, van afgelopen jaar:

        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

        Comment


          Schitterende cakes. Omgerekend 6,50 per cake, dat is echt niks. Persoonlijk vind ik wel dat er iets meer tijd tussen de schoten had mogen zitten. Hij is mooi, maar ook wel heel snel voorbij. Maar wel gewoon een dikke aanrader gezien de prijs.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
            Hier nog een filmpje van mij, van afgelopen jaar:

            movie
            even off toppic

            ZEER GOEDEMUZIEK KEUZE

            Comment


              Echt gave potjes, geven ontzettend gas voor dr formaat.
              Vorig jaar voor het eerst gestookt, en ik stond verbaasd moet ik eerlijk zeggen.....

              Aanraders hoor!

              ***********film heb ik zal ik zo plaatsen************
              Laatst aangepast door Thunderboy; 21 November 2009, 13:58.

              Comment


                Speciaal geupload voor jullie:

                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                Laatst aangepast door Thunderboy; 21 November 2009, 15:29.

                Comment


                  gewoon 18% duurder dan vorig jaar...
                  nooit je pijl in een pot steken!

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door muusers Bekijk bericht
                    gewoon 18% duurder dan vorig jaar...
                    Geen idee met welke dealer je t vergelijkt, maar er worden verschillende prijzen voor gevraagd. Rond de 6.50 p/stuk dus 18 a 19 euro per pak is een prima prijs. De prijs/kwaliteit is helemaal top. Hier inde omgeving is de heavy 3 in ieder geval in prijs gelijk gebleven.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Thunderboy Bekijk bericht
                      Speciaal geupload voor jullie:

                      movie

                      movie

                      Ha die rook bij dat tweede potje, heerlijk hoe die strepen blijven hangen

                      Zeker weten dat die eerste een Heavy 3 potje is trouwens?

                      @3×h: Thanks!

                      Comment


                        Jongens,

                        Ik heb vrij weinig ervaring met producten van dynasty, beter gezegd GEEN. Ik ben de standaard cakes van proline een beetje zat en lees zulke goede verhalen over dynasty cakes ( battle, concerto rosso enzovoort ).
                        Nu kijk ik naar deze potjes die bij mijn dealer ook 19.50 euro per 3 zijn.

                        Kan ik deze potjes qua effecten vergelijken met de messiers? Natuurlijk het tempo is wat hoger zoals ik hier zie. Maar goed filmpjes zijn moeilijk in te schatten vaak.

                        De messiers haal je bij de buren voor 8 euro in Nederland voor 11 euro.

                        Of te wel kan ik net zo goed 1 keer een heavy 3 pakket halen of 3 keer een messier voor 33 euro

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door tifosi_17 Bekijk bericht
                          Jongens,

                          Ik heb vrij weinig ervaring met producten van dynasty, beter gezegd GEEN. Ik ben de standaard cakes van proline een beetje zat en lees zulke goede verhalen over dynasty cakes ( battle, concerto rosso enzovoort ).
                          Nu kijk ik naar deze potjes die bij mijn dealer ook 19.50 euro per 3 zijn.

                          Kan ik deze potjes qua effecten vergelijken met de messiers? Natuurlijk het tempo is wat hoger zoals ik hier zie. Maar goed filmpjes zijn moeilijk in te schatten vaak.

                          De messiers haal je bij de buren voor 8 euro in Nederland voor 11 euro.

                          Of te wel kan ik net zo goed 1 keer een heavy 3 pakket halen of 3 keer een messier voor 33 euro
                          Zal niet heel veel verschil in zijn, behalve dan in de prijs.
                          [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door tifosi_17 Bekijk bericht
                            Jongens,

                            Ik heb vrij weinig ervaring met producten van dynasty, beter gezegd GEEN. Ik ben de standaard cakes van proline een beetje zat en lees zulke goede verhalen over dynasty cakes ( battle, concerto rosso enzovoort ).
                            Nu kijk ik naar deze potjes die bij mijn dealer ook 19.50 euro per 3 zijn.

                            Kan ik deze potjes qua effecten vergelijken met de messiers? Natuurlijk het tempo is wat hoger zoals ik hier zie. Maar goed filmpjes zijn moeilijk in te schatten vaak.

                            De messiers haal je bij de buren voor 8 euro in Nederland voor 11 euro.

                            Of te wel kan ik net zo goed 1 keer een heavy 3 pakket halen of 3 keer een messier voor 33 euro
                            Ik vind de heavy 3 zeker beter als de messier! Grotere boeketten een een lekker tempo. Gewoon voor de heavy 3 serie gaan
                            www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                            Comment


                              Dit jaar bij mijn dealer voor 15 euro per assortiment Ik haal hem 2x na een goede ervaring vorig jaar
                              Vuurwerk is een passie!

                              Comment


                                Vind dit echt een top assortiment.
                                Goede knallen met mooie boeketten.
                                En alle drie een andere veriatie.
                                Heb deze gekocht en de heavy 4 en heavy 5 ook.
                                Vuurwerk meer heb je niet nodig.

                                Comment

                                Working...
                                X