Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heavy 3 [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    heavy 3 is er dit jaar weer bij hoor besteld bij Hornsveld geen 16,50 meer maar 18,50 geworden, heb het er nog steeds voor over,het blijven toppers.

    Comment


      #47
      Tot mijn verbazing worden deze cake's ook hier in Uitgeest verkocht! Dit heb ik helemaal niet opgemerkt toen ik op de site keek maar nu ik nog een keer kijk zie ik ze wel staan voor 17,50! Een goede prijs zo te horen. Dan ook maar zeker een of twee keer aanschaffen na deze lovende reacties.

      Comment


        #48
        Ik heb 2 dealers in de buurt; in Sittard en in Heerlen.
        Helaas hebben ze allebei de Heavy 3 niet. Erg jammer, het zijn zó'n mooie cakes. Maargoed, opzich hebben we al erg veel kleine potjes, dus zoveel maakt het niet uit.

        Comment


          #49
          ik heb 3 setjes van deze toppotjes besteld (hier 17,50), maar dat worden er denk ik 4 of 5, gewoon per 3 de lucht in, dat moet een hooop spectakel geven

          Comment


            #50
            Oorspronkelijk geplaatst door dabombe Bekijk bericht
            ik heb 3 setjes van deze toppotjes besteld (hier 17,50), maar dat worden er denk ik 4 of 5, gewoon per 3 de lucht in, dat moet een hooop spectakel geven
            Daar ga je een hoop schik aan beleven.
            Want het zijn steengoede cakes voor weinig geld.
            Bij mij staan ze ook op de bestellijst.
            Alleen gek genoeg verkoopt niet iedere dealer ze.

            Comment


              #51
              Ik heb ook een setje besteld, lijkt me heel leuk voor in de vooravond
              Ze zijn trouwens maar 9,5x9,5x9,5 groot, ik keek er in de ''showroom'' haast overheen
              'War does not determine who is right, only who is left.'

              Comment


                #52
                Zijn ze nou ook aan te raden voor 12 uur? En zijn ze ook mooi als je ze één voor één afsteekt? Ik lees namelijk vaak dat ze 'doorgelont wel mooi zijn', maar los niet echt veel voorstellen.
                Iemand een filmpje waar er één wordt afgestoken?
                Of kan ik anders voor die 17,50 beter iets anders nemen?

                Comment


                  #53
                  Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                  Zijn ze nou ook aan te raden voor 12 uur? En zijn ze ook mooi als je ze één voor één afsteekt? Ik lees namelijk vaak dat ze 'doorgelont wel mooi zijn', maar los niet echt veel voorstellen.
                  Iemand een filmpje waar er één wordt afgestoken?
                  Of kan ik anders voor die 17,50 beter iets anders nemen?
                  Voor die 17.50 zul je niet veel beters krijgen.
                  Het zijn gewoon goede potten.
                  Doorlonten geeft gewoon een sjieker effect, maar je doet zoiets alleen als het niet te duur is, want je 'geld' stook je dan 3x zo snel op!
                  En aangezien dat hier toch niet veel geld is, maakt hem dat dus ideaal om door te lonten.

                  Comment


                    #54
                    Maar los zijn ze dus ook gewoon aan te raden?

                    Comment


                      #55
                      Helemaal met invader999 eens !!.
                      De Heavy 3 is gewoon een MUST HAVE !!.
                      Bij mijn dealer (net als vorig jaar) in de aanbieding....14,99.....lucky me).

                      Cheers
                      Mek

                      Comment


                        #56
                        Ja hoor, het zijn uitstekende potten.

                        Comment


                          #57
                          Bij Harings Vuurwerk in Almelo zijn ze 13,50!!

                          Comment


                            #58
                            Oorspronkelijk geplaatst door meerval Bekijk bericht
                            Ik heb ook een setje besteld, lijkt me heel leuk voor in de vooravond
                            Ze zijn trouwens maar 9,5x9,5x9,5 groot, ik keek er in de ''showroom'' haast overheen
                            Zijn kleine potjes, maar vergis je niet! Er komen mooie boeketten uit, en ze schieten in een lekker tempo. Je kan ze ook per 3 afseken, mooi spektakel voor een lage prijs, ik raad deze zwaar aan!
                            Gr. Alex:bye:

                            Comment


                              #59
                              Oorspronkelijk geplaatst door alexy Bekijk bericht
                              Zijn kleine potjes, maar vergis je niet! Er komen mooie boeketten uit, en ze schieten in een lekker tempo. Je kan ze ook per 3 afseken, mooi spektakel voor een lage prijs, ik raad deze zwaar aan!
                              En dat mooie spectakel is ons al eens voorgedaan.

                              Comment


                                #60
                                Wat een geweld! 46 Schoten in zo'n korte tijd dat moet wel een tranentrekker zijn! Alle drie te gelijk aansteken en wegrennen. Ben er ineeens groot fan van geworden heb ze nu 2 keer besteld en daarna wil ik er nog een van bijhalen om af te steken in oplopende trap van 1 cake, naar 2, 3 en dan weer 3.

                                Comment

                                Working...
                                X