Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heavy 3 [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
    zo zag dat er dus uit
    Misschien kon een luie chinees net niet bij de Super Shooters en heeft hij stiekem een Hit Squad gepakt en daar het labeltje om gedaan... Die chinezen ook altijd.
    Laatst aangepast door thunder95; 24 December 2011, 22:54.
    De komende maanden minder actief op het forum.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door thunder95 Bekijk bericht
      Misschien kon een luie chinees net niet bij de Space Shooters en heeft hij stiekem een Hit Squad gepakt en daar het labeltje om gedaan... Die chinezen ook altijd.
      De Supershooters, want als ik een space shooter in mijn heavy 3 pakketje tegenkom dan heb ik nog nooit zo een goed en voordelig pakketje gezien. Maar inderdaad je weet het nooit met de chinezen daar

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door TLVD(G) Bekijk bericht
        De Supershooters, want als ik een space shooter in mijn heavy 3 pakketje tegenkom dan heb ik nog nooit zo een goed en voordelig pakketje gezien. Maar inderdaad je weet het nooit met de chinezen daar
        Haha je hebt gelijk, de Super Shooter inderdaad. Zal het even aanpassen.
        De komende maanden minder actief op het forum.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door thunder95 Bekijk bericht
          Prijsstijging van 5 euro? Echt niet. Misschien de adviesprijs van dit jaar vergeleken met de verkoopprijs van jou dealer vorig jaar, maar de adviesprijs is geen 5 euro gestegen hoor. Ik meen 1 of 2 euro, wat overigens nog steeds een nette prijs is. Zoek jij maar eens 16-shots voor 7 euro p/s met deze kwaliteit.
          Ojawel, vorig jaar waren ze 16,50 dacht ik en nu 5 euro duurder.
          Daarbij zeg ik ook het blijft nog steeds een topper ondanks de prijsstijging.

          Comment


            Net Super Shooter afgestoken. Wat een verrassing zeg. Had niet zulke mooie en grote effecten verwacht, ook erg puike burstknallen. Helemaal top!

            Comment


              Goede potjes met grote, volle uitwerkingen. veel kleuren ook!
              hij is zeker zn 20 euro waard :-)

              Comment


                Ook dit jaar waren ze gewoon weer top! Heerlijke potjes voor in de vooravond.

                Comment


                  ik vond ze tegenvallen, heb er 2 afgestoken en bij allebei knalde 5 kogels uit de zijkant

                  Comment


                    Blijven mooie budgetpotjes hoor, volgend jaar maar 2 pakken van deze kopen.
                    Filmpje:
                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                    Comment


                      Ik had vorig jaar dit pakketje gehad en vond het toen niet al veel soeps, maar ik dacht toen nog dat je niet veel meer mocht verwachten van zulke laaggeprijse budgetpotjes. Nu ik het greeny assortiment van breeschoten heb gehad weet ik echter wel beter! Wat een spectakel is dat vergeleken met deze potjes die kleine trage effecten schieten. Enige overeenkomst is de grote van de potjes zelf, alhoewel de greeny's geloof ik een klein slagje groter zijn.

                      Comment




                        Bekijk in HD
                        Oud & Nieuw filmpjes op youtube.com/PyroSpace

                        Comment


                          Hier ook mijn fimpjes van de Heavy 3 tijdens de jaarwisseling van 2010-2011





                          www.youtube.com/pyroboysNOP

                          Comment


                            Ik heb deze dit jaar ook 2x besteld voor in mijn show.

                            Nu heb ik aardig wat fimpjes bekeken en het valt mij op dat er potjes zijn die met zo'n 18 sec leeg zijn en er ook wat bij zitten die met 10 sec al leeg zijn.

                            Is dit heel erg wisselvallig of zit er eentje bij die gewoon met 10 sec leeg is en de andere twee met 18 sec? Zo ja welke is met 10 sec leeg..?

                            Comment


                              volgens mij is dat wisselend.. denk dat eigenlijk alle cakes ongeveer de zelfde tijdsduur zullen hebben.

                              heb deze ook 2X besteld en vliegen lekker met zn 6sen tegelijk de lucht in. Heb er zin in!
                              DarkSoul is soms een inspiratierover!

                              Comment


                                Blijven zeer goede budget potjes,
                                bijna elke jaar wisseling heb ik ze erbij! dit jaar helaas niet, blijf maar kopen en kopen.
                                maar voor de mensen met wat minder budget zijn dit echt aanraders.
                                heerlijk om in projectjes te verwerken, of met veel tergelijk te schieten.
                                075 zaantjee

                                Comment

                                Working...
                                X