Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

B&W Failliet

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    beste consumenten en freaks,

    graag verwijs ik jullie naar het volgende persbericht:




    met vriendelijke groet,

    Lucas Shia
    Wolff Vuurwerk

    Comment


      zeer zonde van dit ,, had het liever anders gezien

      Comment


        Zonde! Maar eens even zien wat ze dit jaar nog van B&W gaan verkopen bij mij in de buurt :O
        sqrt(-1)

        Comment


          gelukkig gaan de producten niet weg
          ze hebben toch best leuke potten
          en wolf word wel heel breed dan
          ik was vorig jaar in zoelen die hadden
          volgens mij al de hele lijn als ze dit er ook nog bij nemen mogen ze wel snel gaan verbouwen daar ik zelf vind het erg onoverzichtelijk en dat er dan potten op elkaar beginnen te lijken

          Comment


            Jammer dat het zaakje failliet is gegaan, maar deze overname is goed nieuws! Is het dan eindelijk zover dat het Lesli niet meer het grootste marktaandeel heeft op de Nederlandse vuurwerkmarkt?
            Die gast van die filmpjes...

            Comment




              Vond deze pdf staan nogal wat bedragen in. Hoewel ze wel een goede omzet gedraaid hebben volgensmij ?
              Gerwin

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
                http://www.okkerse-schop.nl/wp-conte...2e-verslag.pdf

                Vond deze pdf staan nogal wat bedragen in. Hoewel ze wel een goede omzet gedraaid hebben volgensmij ?
                Nou nou goede omzet. Ik heb niet het hele stuk gelezen, dus misschien sla ik wat over, maar als je omzet terug loopt van 4.000.000 naar 3.000.000 dan gaat het toch flink mis. Je moet dit dan ook niet zien als winsten, wat mensen vaak wel doen.

                Stel je hebt een nettowinst met 30% van hun omzet.
                0.3 x 4.000.000 =1.200.000
                0.3 x 3.000.000 =900.000

                Zit dus gewoon 3 ton verschil in! Zo zie je dat het dus hard kan gaan.
                (Deze berekening is niet van toepassing op B&W aangezien zij hun schulden niet meer konden betalen)
                [B]Phantom[/B]

                Comment

                Working...
                X