Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

B&W Failliet

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #61
    ik heb ook uit betrouwbare bron iets vernomen.
    denk dat het zeker goed komt hoor.

    en ik hoorde zelfs dat er nog een aantal nieuwe producten op de markt komen dit jaar.

    Comment


      #62
      Ja het wordt spannend,ik hoorde van de week wie de gelukkige eigenaar waarschijnlijk gaat worden......

      Comment


        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door 500gram Bekijk bericht
        Ja het wordt spannend,ik hoorde van de week wie de gelukkige eigenaar waarschijnlijk gaat worden......
        Volgens mij weten we het alemaal al, maar wachten we op het officiele bericht......

        Comment


          #64
          Oorspronkelijk geplaatst door MAGICVUURWERK Bekijk bericht
          Volgens mij weten we het alemaal al, maar wachten we op het officiele bericht......
          Ik denk dat we het allemaal wel weten,maar wie durft

          Comment


            #65
            Wij (= crew) weten het ook. Maar van de zijde van de overnemende partij is ons om uiterste discretie gevraagd en om te wachten met het nieuws naar buiten te brengen.
            In de loop van volgende week zou het nieuws openbaar gemaakt worden.

            Comment


              #66
              Oorspronkelijk geplaatst door moontan Bekijk bericht
              Wij (= crew) weten het ook. Maar van de zijde van de overnemende partij is ons om uiterste discretie gevraagd en om te wachten met het nieuws naar buiten te brengen.
              In de loop van volgende week zou het nieuws openbaar gemaakt worden.
              Dan beter wachten we gewoon op het officiele antwoord. Zometeen gaat iedereen verhalen ophangen, weten we zelf ook niet meer wat we moeten geloven.
              De meeste details zijn onder ons inmiddels wel bekend, twisten over deze zaak is natuurlijk niet erg, maar het oordeel komt vanzelf naar voren
              www.vuurwerkbieb.nl | youtube.com/user/bozemVW

              Comment


                #67
                Dan moeten we idd maar wachten. Ik heb geen bronnen hierover dus weet het ook niet. Al zou ik er wel een paar kunnen gokken ...

                Comment


                  #68
                  Heb hier en daar wel wat gehoord, maar het is wachten op het officiële persbericht Ben allang blij dat het word overgenomen

                  Comment


                    #69
                    Gelukkig dat het wordt overgenomen en dat ze een goede en schone start kunnen maken.
                    Groeten...:)

                    Comment


                      #70
                      Het bedrijf Vuurwerkland uit Lelystad is failliet verklaard. Dat zegt curator Bas van Dijen van advocatenkantoor Okkerse & Schop.

                      Eigenaar Peter Brave van de vuurwerkonderneming had in toenemende mate moeite om geld van afnemers te innen. De problemen waren op een gegeven moment zo groot, dat de huisbankier er geen vertrouwen meer in had en de stekker eruit trok.

                      Curator van Dijen heeft het bedrijf inmiddels verkocht aan Wolf Vuurwerk uit Twello. Door het faillissement zijn elf werknemers hun baan kwijt.

                      Omroep Flevoland is de regionale omroep van Flevoland. Wij brengen nieuws, sport, weer en verkeer via radio, televisie en internet.

                      Comment


                        #71
                        Dank voor de posting. Ik ben benieuwd hoe alles na deze overname precies gaat lopen maar dat moet de tijd maar gaan uitwijzen. In ieder geval goed nieuws dat niet alles verloren gaat.

                        Comment


                          #72
                          Zeer benieuwd hoe Wolff De voortzetting van B&W op gaat zetten.
                          Erg jammer dat het personeel niet over werd genomen en dat er dus 11 mensen hun baan verloren. Hoop dat er toch voor hen ook nog een en ander mogelijk is waardoor ook zij hun werk kunnen voortzetten.

                          Comment


                            #73
                            Dat hebben ze goed geregeld, wist echt niet wat ik moest verwachten maar dit klinkt echt super! Wolff was al heel goed, en nu met de uitbreiding van B&W ben ik heel benieuwd wat ze verder nog kunnen verbeteren. Ben heel benieuwd hoe ze het aan gaan pakken met alle goede producten! Hoop ook dat er nu duidelijkheid in de Extreme Salute komt maar dit is allemaal afwachten.

                            Comment


                              #74
                              goed om te lezen dat wolff het overneemt

                              ben ook zeer benieuwd hoe en wat verder met de collecties van b&w.

                              Comment


                                #75
                                Wat is er niet duidelijk aan de ES dan ? zijn gewoon 6 verschillende potten

                                Ben wel blij dat het door Wollf is overgenomen. Kan alleenmaar beter worden nu naar mijn mening
                                Gerwin

                                Comment

                                Working...
                                X