Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

B&W Failliet

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Ook ik wens Wolff veel succes met deze overname en ben erg benieuwd wat het allemaal gaat brengen verder.
    Niemand heeft het er nog over hier, maar ik vind het een tactische zet van Wolff met betrekking tot de bunker. Ze waren bezig met uitbreiding in Twello en nu hebben ze ineens een kant en klaar complex even verderop erbij, een mooie optie dus voor hun.

    Comment


      #92
      Ook van mij uit wens ik Wolf veel succes.
      Ik vind het een hele goede zet van Wolf,Hiermee hebben ze een groot markt aandeel verworven op de Nederlandse markt.
      En iedereen weet dat Wolf gewoon een heel goed assortiment heeft en met de overname hun positie versterkt heeft.
      Ben reuze benieuwd wat het gaat brengen.
      Extreme Pyromaniac for life.

      Comment


        #93
        ook van mijn kant wens ik wolff succes hier mee. ik ben erg blij dat wolff het overneemt omdat ik zelf een grote fan ben van hun vuurwerk. hopen dat het wat moois wordt

        Succes!

        Comment


          #94
          Ook namens mij heel veel succes voor de mannen van Wolff! Ben erg benieuwd hoe dit verder zal uitpakken. En zoals Mike ook al zei is het natuurlijk een uitemate slimme zet qua logistiek. Het complex van B&W ligt op een prima positie in het midden van t land.
          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

          Comment


            #95
            eerst toen ik het hoorde dacht ik toch stiekem YES
            baalde dit jaar zo dat mijn dealer overstapte naar b&w
            b&w heeft genoeg goede producten maar ik zelf vond hardix toch beter
            dacht nu switcht ie mooi terug
            maar helaas :(

            bovendien ben ik ook wel blij dat B&W er blijft want ze hebben natuurlijk ook genoeg toppers
            vind alleen de lidu colelctie veel achteruit gegaan na de 500 gram regeling
            Staren word je stil van.

            Comment


              #96
              Wolff-dealers zat bij mij in de buurt... kan dus nog wat worden dit jaar. Wie weet houdt Wolff wel een uitverkoopactie! 'k Loop maar wat te fantaseren, maar het zal me niet verbazen. Veel cakes van B&W vind ik namelijk Wolff onwaardig (niet allemaal!), vooral doordat je niet altijd weet wat je koopt qua uitwerking. Wellicht zat hem daarin ook het knelpunt met de winkeliers: Boze klanten omdat ze niet krijgen wat ze op de filmpjes/demo's zien.
              Wolff wens ik heel veel succes met de overname, ben heel benieuwd!
              En natuurlijk sterkte voor de mensen van B&W
              Laatst aangepast door 1Salute; 30 March 2010, 21:26.

              Comment


                #97
                Dit bericht was me even ontgaan. Jammer dat het zo ineens over en uit kan zijn voor zo'n importeur als deze. Had ik echt niet verwacht, ik dacht dat B&W er wel goed voor stond.
                Echt een teleurstelling, ik wens alle (ex-) medewerkers van B&W er veel sterkte mee.
                Ben benieuwd wat Wolff met de overname gaat doen

                Comment


                  #98
                  toch maar even reageren hier
                  als eerste wil ik zeggen dat ik het zeer jammer vindt dat b&w failiet is , hiermee gaan er 'n aantal zeer mooie producten verloren .
                  maarja met deze economische crisis konden we er natuurlijk op wachten dat er importeurs failliet zouden gaan .
                  dat wolff b&w heeft overgenomen vindt ik 'n goeie zaak .
                  maar daar zit ook 'n negatieve kant aan .
                  voor sommige winkels zal het veel extra werk opleveren .
                  om even 'n voorbeeldje te noemen : vuurwerk vlijmen .
                  ze verkopen al meerdere jaren lidu , x-treme , star en de vuurwerk land collectie .
                  als hun nu moeten overstappen op wolff , zullen ze gegarandeerd minder verkopen .
                  op nog geen 800 meter van vuurwerk vlijmen vandaan zit top 1 toys van de ven , hun verkopen al zolang ik me kan herrineren dynasty .
                  vuurwerk vlijmen had voorheen geen concurenten in de buurt als het gaat om het verkopen van dezelfde collectie .
                  een van de medewerkers van vuurwerk vlijmen vertelde mij ook dat dat hun sterke punt is , exclusief vuurwerk .
                  als hun nou dynasty gaan verkopen hebben ze absoluut geen exclusief vuurwerk meer .
                  want naast de dealer op 800 meter afstand , hebben we enkele kilometers verderop ook nog vuurwerk vught en vuurwerk orthen zitten .
                  ik vermoed dan ook , dat vuurwerk vlijmen geen wolff gaat verkopen , maar voor 'n andere importeur kiest .
                  wat overigens veel werk met zich mee brengt .
                  en tja vuurwerk vlijmen is dan even 'n bedrijf met dat probleem wat mij te binnen schiet .
                  maar er zullen ongetwijfeld ook andere vuurwerk winkels zijn die met hetzelfde probleem zitten .
                  tot zover mijn mening over dit onderwerp .
                  www.thundershow.nl

                  Comment


                    #99
                    @damianus:
                    Waarom zou er een aantal producten verloren gaan bij deze overname? Waarom zou Vlijmen geen collecties van het voormalige B&W kunnen verkopen als die producten behouden blijven? Want zoals het er nu naar uitziet, worden de producten overgenomen. 'Tuurlijk KAN er flink worden ingedikt in de producten van B&W, maar ik vind je voorbarig om dat nu al te veronderstellen.
                    Laten we lekker link gaan doen!

                    Comment


                      Het zou mij verbazen als wolff met alle collecties van B&W verder gaat. Dan praat je wel over 7 collecties, waarin ook veel dezelfde cakes zitten. Naar mijn idee zou het een goede stap zijn, om de goede cakes uit de verschillende collecties te halen, en dit samen te smelten tot 2 of 3 collecties, dit zorgt voor overzicht, naar mijn mening ook een betere controle op kwaliteit.

                      We kunnen met z'n allen blijven gissen hoe het in de toekomst zal gaan. ik hoop dat Wolff binenkort laat weten hoe het verder zal gaan met de producten van B&W

                      Ps: beste mods, is het een idee om een poll te starten met de vraag welke producten van B&W de leden graag terug willen zien bij Wolff?
                      Laatst aangepast door anco26; 31 March 2010, 01:45.

                      Comment


                        Dan krijg je een erg lange poll, kun je beter over de collecties stemmen.

                        Mijn guess? Full Loaded gaat eruit, werd nog maar weinig verspreid. Van B&W blijven idd 3 lijnen over, welke onder Vuurwerkland verkocht worden. Dynasty houdt z'n eigen dealers, die mogen kiezen om een andere lijn(en) van B&W erbij te nemen, vooral te denken aan Barely Legal.

                        Ach, zo kunnen we wel blijven doorbomen over hoe Wolff het gaat aanpakken. Het blijft raden tot het bekend wordt.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door damianus Bekijk bericht
                          toch maar even reageren hier
                          als eerste wil ik zeggen dat ik het zeer jammer vindt dat b&w failiet is , hiermee gaan er 'n aantal zeer mooie producten verloren .
                          maarja met deze economische crisis konden we er natuurlijk op wachten dat er importeurs failliet zouden gaan .
                          dat wolff b&w heeft overgenomen vindt ik 'n goeie zaak .
                          maar daar zit ook 'n negatieve kant aan .
                          voor sommige winkels zal het veel extra werk opleveren .
                          om even 'n voorbeeldje te noemen : vuurwerk vlijmen .
                          ze verkopen al meerdere jaren lidu , x-treme , star en de vuurwerk land collectie .
                          als hun nu moeten overstappen op wolff , zullen ze gegarandeerd minder verkopen .
                          op nog geen 800 meter van vuurwerk vlijmen vandaan zit top 1 toys van de ven , hun verkopen al zolang ik me kan herrineren dynasty .
                          vuurwerk vlijmen had voorheen geen concurenten in de buurt als het gaat om het verkopen van dezelfde collectie .
                          een van de medewerkers van vuurwerk vlijmen vertelde mij ook dat dat hun sterke punt is , exclusief vuurwerk .
                          als hun nou dynasty gaan verkopen hebben ze absoluut geen exclusief vuurwerk meer .
                          want naast de dealer op 800 meter afstand , hebben we enkele kilometers verderop ook nog vuurwerk vught en vuurwerk orthen zitten .
                          ik vermoed dan ook , dat vuurwerk vlijmen geen wolff gaat verkopen , maar voor 'n andere importeur kiest .
                          wat overigens veel werk met zich mee brengt .
                          en tja vuurwerk vlijmen is dan even 'n bedrijf met dat probleem wat mij te binnen schiet .
                          maar er zullen ongetwijfeld ook andere vuurwerk winkels zijn die met hetzelfde probleem zitten .
                          tot zover mijn mening over dit onderwerp .
                          Vuurwerk Vlijmen krijgt dit jaar een nieuwe locatie, een aantal kilometer verder van Orthen en Vlijmen af, dit kan dus al een pluspunt zijn.
                          Maar wat de winkels doen ligt erbuiten.
                          Ik ben meer benieuwd naar de producten die Wolff eruit haalt of gaat verbeteren, maar dit is afwachten.

                          Comment


                            hallo mensen,

                            het is wel erg vroeg om nu al dingen te roepen. sommige suggesties van mensen zijn zelfs voor ons nieuw...?

                            dus even afwachten, "persberichtje" komt binnekort.

                            Comment


                              Laten we idd even geduldig afwachten tot iemand van Wolf naar buiten komt met hun plan van aanpak,Zo blijft deze tread overzichtelijk en krijgen we ook geen fabeltjes.
                              Zal toch wel 1 dezer dagen naar buiten komen zoals bekend is.
                              Extreme Pyromaniac for life.

                              Comment


                                Ik vind het jammer dat sommige meteen zo negatief gaan doen over producten van B&W...ik bedoel iedere importeur (hoe goed ook) heeft minder goede producten, dus ook B&W maar Wolf bijvoorbeeld ook.
                                Het is erg jammer dat B&W failliet is gegaan maar, het is wel weer goed om te horen dat Wolf de boel heeft overgenomen (heb er zelf geen ervaring mee, maar hier op het forum is iedereen er alleen maar heel enthousiast over). Laten we hopen dat ze met de sterke punten van B&W verder gaan (bijvoorbeeld het vuurwerkland concept) en dat ze de zwakke punten achter zich kunnen laten (het innen van het geld van de dealers). Wolf, zet m op .

                                Comment

                                Working...
                                X