Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Super 6-19 [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    [Dynasty] Super 6-19 [Ass.]

    Artikelnummer: 1648
    Artikelnaam: Super 6-19
    Bruto Gewicht: ...
    Netto Kruitgewicht: 281 gram (Per cake)
    Aantal Schoten: 19
    Effectomschrijving: zeer volledig assortiment met maar liefst 6 verschillende supercakes. Allen maximaal gevuld met zeer grote boeketten.
    Tijdsduur: ...
    Stijghoogte: ...
    Richtprijs: 139,95
    O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl



    Troy:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Pandora:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



    Oracle:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



    Olympus:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    Odysse:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



    Achilles:
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.




    Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming én bronvermelding.

    Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
    Laatst aangepast door Mattenfreak; 26 October 2014, 20:22. Reden: Films toegevoegd

    #2
    De Olympus vind ik erg mooi. Blauw als basiskleur voor een cake. Super!

    Comment


      #3
      wauw die oracle is schitterend
      www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

      Comment


        #4
        Een beetje meer tempo kan geen kwaad.
        Stunt niet met vuurwerk, dat doen wij al.

        Comment


          #5
          Lijkt op een collectie Extreme Salutes maar nu in Dynasty jasje. Kan dan toch niet verkeerd zijn.

          Comment


            #6
            Zeker een topper voor mij. Misschien deze toch eens gaan halen. Lekker voor in de vooravond. De effecten zijn bijzonder mooi en Strak.
            Tnx voor delen!
            Make Fireworks Great Again!

            Comment


              #7
              Sooooow, stuk voor stuk prachtbakken! Goed gesorteerde effecten per cake en dan mét beetje afwisseling, enorme boeketten en strak uitgevoerd. Ik vind het op zich de €149,95 zeker wel waard maaarrr...als je een klein budget hebt is dit wel behoorlijk eentonig. Elke cake precies zelfde schiettempo, precies zelfde schietrichting. Had ik dit bedrag te besteden, dan zou ik toch zelf in stijl verschillende cakes gaan uitkiezen, ondanks dat hier per cake prachtige effecten getoond worden. Echt een superassortiment hoor, een van de mooisten van dit moment m.i.

              Comment


                #8
                Ik vind dit juist geen 150 euro waard, het is gewoon te saai. Het zijn geen bijzondere boeketten naar mijn mening.
                Maar natuurlijk voor de gewone consument een mooi pakketje die niet te kieskeurig zijn betreft effecten en in 1 keer klaar willen zijn.
                Het leven is een feest!

                Comment


                  #9
                  Gewoon een lekker 19 shots pakket, precies zoals ik gehoopt had. Na eerst wat andere nieuwe producten te hebben bekeken was ik bang dat deze tegen zou vallen, maar heb van alle 6 de filmpjes genoten.

                  Odyssee vind ik echt heel sterk met zijn mooie kleuren! De rest is ook niks op aan te merken eigenlijk. Flinke boeketten met een lekkere beuk, zoals het over komt op het filmpje.

                  €25 euro per cake, de prijs had wat lager gemogen. Maarja, zoals ik al vaker gezegd heb: met wat korting is het erg goed te doen... Had eigenlijk gehoopt dat ik dat deze keer niet zou hoeven zeggen.

                  Comment


                    #10
                    Ziet er zeker niet onaardig uit! Is toch zeker wel het overwegen waard lijkt me. Ik vroeg me alleen een ding af; waar zijn deze beelden gemaakt? Demo in NL, of zijn het
                    'China-beelden'? Als ze inderdaad zo uitpakken gedurende de demo's van de komende maanden komt er zeker een pakketje van in de collectie!

                    Comment


                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door dabombe Bekijk bericht
                      Ziet er zeker niet onaardig uit! Is toch zeker wel het overwegen waard lijkt me. Ik vroeg me alleen een ding af; waar zijn deze beelden gemaakt? Demo in NL, of zijn het
                      'China-beelden'? Als ze inderdaad zo uitpakken gedurende de demo's van de komende maanden komt er zeker een pakketje van in de collectie!
                      Is al meerdere malen genoemd, dit zijn de beelden uit China. Wel iets om in je achterhoofd te houden dus

                      Comment


                        #12
                        ik vind ze zo saai schieten, zo langzaam of ligt dat aan de filmpjes?

                        Comment


                          #13
                          Ben nou ook niet bepaald onder de indruk.Vrij saaie en langzame cake's geen bijzondere effecten of afwisselende schietrichtingen.Nee die 150 euro weet ik wel beter te besteden.
                          https://www.youtube.com/user/Vannelle1981

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Pyroguy Bekijk bericht
                            Is al meerdere malen genoemd, dit zijn de beelden uit China. Wel iets om in je achterhoofd te houden dus
                            Excuus, heb er dan waarschijnlijk overheen gelezen. Dit is inderdaad wel even goed om te weten, we kennen immers de verhalen....

                            Comment


                              #15
                              Achilles is mijn favoriet uit deze serie. Het zijn allemaal prachtblokjes, maar Achilles springt er voor mij echt uit

                              Comment

                              Working...
                              X