Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Super 6-19 [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Wolff heeft een mooie diversiteit aan cakes!
    Splits deze op in 19 shots cakes, dan heb je een super pakket! Bijvoorbeeld:

    -Een 19 shots Panter effect cake.
    -19 shots Sniper effect cake.
    -19 shots Las Vegas effect cake.
    -19 shots Temple of Stone salvo cake.
    -19 shots Wild Cats cake.
    -19 shots Mega Boost salute bak

    Maar dat zou mijn persoonlijke wens zijn, vertrouwde effecten in een kleiner jasje.
    Het leven is een feest!

    Comment


      #32
      Naar mijn mening slaat wolff de plank volledig mis door dit pakket voor deze prijs aan te bieden. Wanneer het gewoon rond de 120 euro was geweest had ik deze er zeker bij genomen.

      gr

      Comment


        #33
        50 euro eraf en ik wil er over denken!

        Comment


          #34
          Prima product zo te zien en mooie labels. Denk dat ik deze wel meeneem in lopik.
          [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

          Comment


            #35
            Oorspronkelijk geplaatst door Denjo Bekijk bericht
            Wolff heeft een mooie diversiteit aan cakes!
            Splits deze op in 19 shots cakes, dan heb je een super pakket! Bijvoorbeeld:

            -Een 19 shots Panter effect cake.
            -19 shots Sniper effect cake.
            -19 shots Las Vegas effect cake.
            -19 shots Temple of Stone salvo cake.
            -19 shots Wild Cats cake.
            -19 shots Mega Boost salute bak

            Maar dat zou mijn persoonlijke wens zijn, vertrouwde effecten in een kleiner jasje.
            Ik denk dat Wolf deze reactie eens serieus moet gaan bekijken.
            Deze in een 6setter met een prijskaartje rond de 125,- succes verzekerd.
            Extreme Pyromaniac for life.

            Comment


              #36
              Met Denjo eens, maar dat zal sowieso dit jaar niet meer gebeuren. Vind de prijs persoonlijk te hoog voor deze cakes. Wanneer de cakes van echt goede kwaliteit zijn, vind ik het niet erg om wat meer te betalen, maar op film komt het niet echt spectaculair over.

              Comment


                #37
                Bij deze winkel te koop voor 101,22 euro

                Beetje rechts onderin:

                Comment


                  #38
                  Grappig dat als deze potten als Extreme Salute verkocht wordt dat iedereen er enthousiast over is en vervolgens komen er een paar matige video's uit China en dan vinden meerdere mensen het maar saai en eentonig.

                  Comment


                    #39
                    maar de China filmpjes worden altijd opgesmukt en lijken dus altijd mooier dan het echte straateffect, m.a.w: als ze op de China filmpjes matig overkomen wat zal het dan in je straat doen......

                    Comment


                      #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door Blitzzz Bekijk bericht
                      Grappig dat als deze potten als Extreme Salute verkocht wordt dat iedereen er enthousiast over is en vervolgens komen er een paar matige video's uit China en dan vinden meerdere mensen het maar saai en eentonig.
                      Voor een karton mag je wel wat voordeel verwachten, anders kan je net zo goed de Extreme Salute 6x los kopen. Dat is namelijk de gedachte achter een assortiment: grotere afname...

                      Comment


                        #41
                        Oorspronkelijk geplaatst door fritsie Bekijk bericht
                        Een beetje meer tempo kan geen kwaad.
                        Ach Frits ze kunnen elke cake wel in een rap tempo leeg laten schieten. Maar ik denk dat wolff dan niet meer in een aanbod voor iedereen voorziet.
                        De een wil met zijn geld liever een cake die in rustig tempo bombette na bombette schiet. De andere een cake die in een paar seconde helemaal leeg is.

                        Dus wat dat betreft vind ik dat wolf nu een lekker breed aanbod heeft

                        Persoonlijk vind ik dit weer een toppertje hoop dat de prijs net zo top is als de super4-16
                        Stoken tot we er bij neervallen!!

                        Comment


                          #42
                          Oorspronkelijk geplaatst door dennis-pyro Bekijk bericht
                          Ach Frits ze kunnen elke cake wel in een rap tempo leeg laten schieten. Maar ik denk dat wolff dan niet meer in een aanbod voor iedereen voorziet.
                          De een wil met zijn geld liever een cake die in rustig tempo bombette na bombette schiet. De andere een cake die in een paar seconde helemaal leeg is.

                          Dus wat dat betreft vind ik dat wolf nu een lekker breed aanbod heeft

                          Persoonlijk vind ik dit weer een toppertje hoop dat de prijs net zo top is als de super4-16
                          Volgens mij niet Dennis. Kijk topic eens na, prijzen staan vermeld.

                          Comment


                            #43
                            Daar laat ik ze dus mooi voor staan voor 150 euro belachelijk voor 6 cakes waar nog geen 300 gram in zit.
                            Stoken tot we er bij neervallen!!

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Blitzzz Bekijk bericht
                              Grappig dat als deze potten als Extreme Salute verkocht wordt dat iedereen er enthousiast over is en vervolgens komen er een paar matige video's uit China en dan vinden meerdere mensen het maar saai en eentonig.
                              Maar de Extreme Salutes zijn ook niet meer zo mooi als die van 4 jaar geleden.
                              Dat waren nou eens potten, die deden hun werk goed. En die waren voor een prijs van 120 voor 6 te halen.
                              Het leven is een feest!

                              Comment


                                #45
                                Ik ben toch tevreden over dit pakket, goede cakes, wel wat standaard voor de prijs, voor mij is het een twijfel geval, deze of de Extreme Salute serie?

                                Comment

                                Working...
                                X