Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Super 6-19 [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik heb deze op mijn lijstje voor komend jaar staan
    Kon er dit jaar helaas niet aankomen qua budget, maar volgend jaar staat ie zeker op de planning hoor!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
      Ik heb deze op mijn lijstje voor komend jaar staan
      Kon er dit jaar helaas niet aankomen qua budget, maar volgend jaar staat ie zeker op de planning hoor!
      Je zal er geen miskoop aan doen. Had een karton (2 assortimenten) en heb er 1 assortiment doorheen geknalt om 12 uur, de andere bewaar ik voor volgend jaar. Ik vond trouwens het Buurt Assortiment niks onderdoen voor de Super 6-19... Ik betaalde zo'n €83 (karton voordeel + korting) per assortiment en dan zijn ze zeker het geld waard, maar voor de adviesprijs zou ik ze nooit kopen, dat zijn ze gewoon niet waard.
      De komende maanden minder actief op het forum.

      Comment


        ik vond ze een beetje saai, knalde wel goed. effecten ook groot. maar het tempo was gewoon erg laag maar dat zal wel wezen dat het 19 shots is. maar de advies is way to high

        Comment


          Ik heb er ook 2 of 3 per stuk geschoten, en dan zijn ze inderdaad (te) saai. Schiet je ze in een project, met een andere cake of per twee dan is het beeld meteen heel anders. De adviesprijs van €140 is inderdaad wat te hoog, maar ik denk dat de meesten hier er dan ook niet voor betaald hebben.

          Comment


            ja zelfde voor mij, ik stak de laatste steeds per 2 af, ik vond ze gewoon te lang duren. knalde ook erg laag. het is een leuk pakket voor 80 euro maar 140 is hij gewoon niet waard.

            Comment


              Ik vond deze ook erg goed maar zeker niet voor de adviesprijs! Ik vond ze ongeveer gelijk aan het buurt ass. Het zijn idd gewoon omgelabelde extreme salute cakes.
              [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

              Comment


                Hier een filmpje van mij weet niet meer welke 2 het tegelijk waren

                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                Comment


                  ik heb ze twee keer gehad. per twee geschoten.
                  Het is ook maar net wat je ervan verwacht. De gewone consument zal zeggen dat het per stuk ook super bakken zijn. Als freak mag het tempo iets hoger, maartoch, de effecten kwamen echt heel groot over en soms zelfs tot de grond en dat niet omdat ze te laag ontploften.
                  Al met al een mooi pakket, zou er niet volle pond voor betalen.
                  greetzz
                  Eer was was was, was was is!

                  Comment


                    Elburgersc,

                    Had ook 2x de super 6 19 en moet zeggen dat dit ook weer een toppertje van Wolff is ben zeer tevreden harde burst en heerlijke boeketten en had ze voor nette prijs bij Goedkopervuurwerk! Da s ook het minpuntje de adviesprijs van 150e naar mijn mening te duur verder is t een topassortiment

                    Comment


                      Ik had 3 karton hiervan 1 voor 1 supper cakes. Grote boekten en keiharde knallen.

                      Echter is van 1 van de 3 kartons de helft gestopt naar 3/4 schoten daar moet dus nog wel even over gemaild gaan worden want voor een pakket van 150 euro mag dat niet gebeuren!.
                      Gerwin

                      Comment


                        Bij deze collectie moet ik me dan voor stellen dat ze net zo mooi zijn als de extreme salute ??

                        Comment


                          Mischien wel beter! Heb de ES 3/4 jaar geleden gehad dus echt 100% kan ik het niet vergelijken.
                          Gerwin

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
                            Mischien wel beter! Heb de ES 3/4 jaar geleden gehad dus echt 100% kan ik het niet vergelijken.
                            Ik heb deze 6-19 gehad en ook big 19 en ES salute gezien bij iemand anders en ze liggen wel gelijk kwa kwaliteit.
                            [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                            Comment














                              www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                              Comment


                                Ik vond ze prachtig; groot en hard. Met een beetje korting een aanrader wat mij betreft.
                                Steef want vond je er van?
                                Vier veilig, vier legaal!

                                Comment

                                Working...
                                X