Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

[Dynasty] Super 6-19 [Ass.]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    karton met 2 sets van deze en een karton BA besteld ben benieuwd hoe de verhoudingen liggen.
    Volg ons: https://www.youtube.com/vuurwerkpunt

    Comment


      Heb ook zowel deze als het buurt assortiment besteld.Maar verwacht veel van deze set harde burst en grote effecten.Ga hem gewoon doorlonten als 1 blok,dat moet wel knallen.
      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

      Comment


        Ze waren weer erg goed op de demo van Mantel. Er springen er echter wel een aantal uit die echt mooi zijn, maar dus ook een aantal die wat minder zijn.

        Hier de filmpjes van dit pakket per pot:
        (HD)

        Pandora:
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


        Odysee:
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


        Oracle:
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


        Olympus:
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


        Achilles:
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


        Troy:
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        Laatst aangepast door TLVD(G); 23 December 2011, 22:57.

        Comment


          Prachtig gefilmd. Blij dat ik dit pakket in mijn collectie heb. De eerste twee, Pandora en Odyssee gaan in ieder geval tegelijk de lucht in bij mij. De eerste had ik vorig jaar als ES en die is in zijn eentje toch een beetje kaal.

          Comment


            Ben ook zeer blij dat ik dit pakket heb besteld.Mooie grote effecten ook.
            Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Thresher Bekijk bericht
              karton met 2 sets van deze en een karton BA besteld ben benieuwd hoe de verhoudingen liggen.
              Jep, hier hetzelfde verhaal. BA XXL nog nooit eerder gehad maar ik weet bijna zeker dat ik geen miskoop aan beide assortimenten heb gedaan. Ben benieuwd.
              De komende maanden minder actief op het forum.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door thunder95 Bekijk bericht
                Jep, hier hetzelfde verhaal. BA XXL nog nooit eerder gehad maar ik weet bijna zeker dat ik geen miskoop aan beide assortimenten heb gedaan. Ben benieuwd.
                En hier nog 1 Heb 2x het buurt xxl en 1x de super 6-19.
                [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                Comment


                  Ik heb de dubbel besteld en geleverd gekregen. Blijkt dat het dus wel degelijk twee losse sets van 6 zijn, elk in een eigen doos. Ik had gedacht dat ze gewoon per 12 in een karton zouden zitten.

                  Comment


                    lol,

                    Ik heb ze gewoon twaalf in een karton met kooi erom heen.
                    Volgens mij zoals het hoort.
                    greetzz
                    Eer was was was, was was is!

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door tjopper Bekijk bericht
                      lol,

                      Ik heb ze gewoon twaalf in een karton met kooi erom heen.
                      Volgens mij zoals het hoort.
                      greetzz
                      Ik heb ook gewoon 1 los karton met 6cakes dus denk dat er in jou doos 2 losse dozen met 6 zitten. Ben iig zeer benieuwd hoe deze presteren t.o.v het buurt ass. xxl
                      [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
                        Ik heb ook gewoon 1 los karton met 6cakes dus denk dat er in jou doos 2 losse dozen met 6 zitten. Ben iig zeer benieuwd hoe deze presteren t.o.v het buurt ass. xxl
                        Ja, ze zitten in een doos verpakt, daar omheen zit een kooi (2 dozen in een kooi) en daarom heen zit dan weer een doos, ze zitten naast elkaar en niet op elkaar dus de doos is erg groot in de breedte/lengte.
                        De komende maanden minder actief op het forum.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door thunder95 Bekijk bericht
                          Ja, ze zitten in een doos verpakt, daar omheen zit een kooi (2 dozen in een kooi) en daarom heen zit dan weer een doos, ze zitten naast elkaar en niet op elkaar dus de doos is erg groot in de breedte/lengte.
                          Ze presteren goed kan ik je vertellen, ik heb ze per 2 geschoten en op het eind het buurtassortiment in één keer.
                          Laatst aangepast door peter042; 2 January 2012, 00:19.

                          Comment


                            Hier het filmpje.

                            Comment


                              Deze 2 labels moet ik toch even met jullie delen zo mooi:



                              Uploaded with ImageShack.us



                              Uploaded with ImageShack.us
                              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                              Comment


                                De andere labels mochten er ook wezen, stuk voor stuk erg mooi.
                                De cakes zelf presteerden erg goed. Ik vond ze niet allemaal even mooi qua effect, maar qua uitwerking allemaal erg goed.
                                Vooral Olympus is een regelrechte topper, evenals Oracle en Achilles. Mijn drie favorieten uit dit assortiment

                                Odyssee mag er ook wezen, gigantisch gevulde boeketten.
                                Laatst aangepast door Pyroguy; 2 January 2012, 12:26.

                                Comment

                                Working...
                                X