Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Valk Vuurwerk Nijverdal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    rene:
    meer kartonnen op vuurwerkperdoos zou fijn zijn.
    dan heb je nóg méér keus!
    eigen lijn hoeft niet perse,
    en het assortiment in de voorverkoop is ruim voldoende met verschillende merken.
    en ik hoop dit jaar weer op een folder
    loeren in een folder is toch fijner als loeren op een site.

    Comment


      Top winkel dit, kreeg me kartonnen gelijk en ook bij mijn normale bestelling was ik meteen aan de beurt. alleen wel jammer dat er thuis aangekomen een paar dingen miste. maar neem het ze niet kwalijk omdat ze een speciale ruimte hadden ingericht waar je alles kon na chekken, ik was weer veels te overhaast om naar huis te gaan :P

      Comment


        oja en ff op mijn laatste bericht terug te komen,
        het zou fijn zijn als de karton verkoop al op 1 oktober begon (nee ik kan inderdaad niet wachten nee:P en velen met mij hier niet denk ik) maar ik weet niet of dat haalbaar is?
        en ik hoop van godganseharte dat de big 19 kartonnen weer worden verkocht.
        voor het eerst gehad, maar wat een heerlijke blokjes!

        Comment


          De big 19 komt zeker terug in het kartonvoordeel

          Comment


            Big 19 waren idd weer super ! Precies de goede prijs ook, mag natuurlijk altijd goedkoper :P

            Comment


              Big 19 zijn mooie cakes om mee door te lonten, ze lenen zich daar goed voor.
              Alle cakes hebben een normaal schiet tempo met als salvo 3 tegelijk aan het eind.
              Mooi om te weten mooi om mee te werken.

              Comment


                Van mij zouden er ook nog wat meer producten in de kartonverkoop mogen, ook de producten die jullie later vanaf 1 december op jullie normale site aanbieden!

                Comment


                  Dit jaar was op zich een minder jaar en oud en nieuw was anders dan de afgelopen jaren maar het vuurwerk wat ik bij Valk besteld had was weer top.
                  Hopelijk over 10 maand meer keus en ik hoop heel stiekem op Royal in de karton verkoop.
                  de prijzen zijn erg scherp alleen de keus is voor mij te beperkt en mochten ze meer keuze hebben dan zou een stapelkorting het ook goed doen
                  Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.

                  Comment


                    Dit jaar ook voor het eerst bij Valk gehaald, erg tevreden. Volgend jaar ook maar deelnemen aan de kartonverkoop!

                    Een opmerking: die 3 gratis cakes die je kreeg bij een bestelling tussen ik meen 20-40 euro waren vrij link. 2 vd 3 klapten uit elkaar.

                    Comment


                      Volgend jaar hoop ik dat ze deze actie weer doen !! Het bevalt me erg goed !! Ik zeg jongens tot volgend jaar !!

                      Comment


                        Echt een top zaak dit.Dit jaar voor het eerst hier besteld.
                        Toen ik het de 31e kwam ophalen werd ik perfect en snel geholpen.

                        Op de 31e hadden ze nog wat extra akties. Er bleek een produkt in de aktie te zijn die ik in de voorverkoop had besteld. Maar het was nu goedkoper. Toen ik daar licht teleurgesteld over was en de verkoper dit in de gaten had mocht ik wat uitzoeken ter waarde van het verschil.

                        Superservice dus want dit kan de laatse dag gebeuren maar de verkoper pakte dit gewoon super op.

                        Volgend jaar kom ik vanuit Amersfoort gewoon weer jullie kant op.

                        Comment


                          Weet iemand wanneer de vuurwerkperdoos weer online komt? Wil er weer voor de derde keer bij zijn.
                          Afgelopen jaar had ik in oktoober een bestelling gedaan.

                          Comment


                            dan zal de site dit jaar ook wel in oktober open gaan.

                            Comment


                              Is er al meer bekend rond Valk vuurwerk dit jaar?

                              Comment


                                Nou... hopelijk gaat Valk dit jaar ZEN verkopen... wat een machtige blokkies haha!

                                Comment

                                Working...
                                X