Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Valk Vuurwerk Nijverdal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hallo reva,

    Heb je van afgelopen jaar ook nog fusion van zena staan?
    Die wil ik er in de losse verkoop nog wel bij hebben.

    Comment


      Nee die zijn op

      Comment


        Na veel vraag hebben wij de zena jubileum box toegevoegd aan ons assortiment.
        Onder het kopje zena.

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door reva Bekijk bericht
          Na veel vraag hebben wij de zena jubileum box toegevoegd aan ons assortiment.
          Onder het kopje zena.
          A nee toch nu pas? heb net me hele budget uitgegeven, echt heel erg balen zeg!

          Ps wat kost een coral beauty ongeveer? dan kan ik dat cash meenemen de 28ste

          Comment


            Coral kost rond de €11,00 geloof ik.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
              Coral kost rond de €11,00 geloof ik.
              Vorig jaar 8 euro bij valk

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door metallicafan Bekijk bericht
                Vorig jaar 8 euro bij valk
                kijk nog beter

                Comment


                  Hallo reva,

                  Oké de fusion is er dus niet. Is het mogelijk om er toch een cake bij te doen met golden willow?
                  Bijvoorbeeld Sunrise van bonfire. Dit is het enige wat ik nog mis bij jullie.

                  Comment


                    Er zal niet meer bijkomen dit jaar

                    Comment


                      Reva ik had een vraag je is het mogelijk dat ik een bestelling van de 29e op haal op de 28e ? dat van de 29e is maar 1 doosje
                      We Love Fireworks

                      Comment


                        Morgen hier mijn bestelling plaatsen. :-)

                        Is het misschien mogelijk om Royal Palace + Three of a Kind te krijgen (prijs op jullie site voor beide 23,90) ipv. de Zena waaier? (34,95) (ik heb helemaal niks met waaier cakes :P)

                        Is voor jullie ook goedkoper? Of anders twee bestellingen plaatsen?

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door glopje Bekijk bericht
                          A nee toch nu pas? heb net me hele budget uitgegeven, echt heel erg balen zeg!

                          Ps wat kost een coral beauty ongeveer? dan kan ik dat cash meenemen de 28ste

                          dat word dus toch nog ff snel wat bij elkaar sparen lijkt me hahaahhaahahah

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door acyrus Bekijk bericht
                            Morgen hier mijn bestelling plaatsen. :-)

                            Is het misschien mogelijk om Royal Palace + Three of a Kind te krijgen (prijs op jullie site voor beide 23,90) ipv. de Zena waaier? (34,95) (ik heb helemaal niks met waaier cakes :P)

                            Is voor jullie ook goedkoper? Of anders twee bestellingen plaatsen?
                            gegeven paard! kom op joh, je krijgt het gratis er bij.

                            Comment


                              Reva,

                              Ik heb eergister een bestelling geplaatst en meen dat ik 29 december tussen 7 en 8 had ingevuld. Nu ik het mailtje teruglees zie ik 28 december tussen 7 en 8 staan. Ik ga er vanuit dat ik het foute rondje heb aangevinkt, maar kan dit alsnog gewijzigd worden naar 29 december? Zou je mij daarover kunnen PM'en o.i.d.? Alvast bedankt!

                              Comment


                                Reva is er maar druk mee, met al die vragen hiero... hopelijk heeft ie nog genoeg tijd om onze bestellingen klaar te zetten
                                Wel top dat er moeite wordt genomen zulke zaken zelfs via een forum te beantwoorden in deze drukke tijd! Mag ook wel eens gezegd worden.

                                Comment

                                Working...
                                X