Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Valk Vuurwerk Nijverdal

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Pauperzooi Bekijk bericht
    Op de doos staat geen ES 2.0



    Ik had trouwens zelf ook nog een vraag, de ES 1.0 van Valk is die van VuurwerkTotaal of van Wolf?
    Vuurwerktotaal.

    Comment


      Net de tweede bestelling opgehaald. i.p.v. de Delicious Thunder zat er de ready to rumble in. na aangeven werd dit netjes omgewisseld. Verder was ook de bestelde Royal gate of heaven aanwezig.

      Comment


        Doe mij die ready to rumble ... ;-)

        Comment


          Was voor mijn gevoel iets drukker dan vorig jaar om half 7. Alles liep wel gewoon goed door. Al mijn bestellingen klopte en de gate of heaven waren er ook gewoon. Bedankt voor de goede service en tot volgend jaar!!

          Comment


            Vanochtend ook mijn bestelling opgehaald!
            Ik was kwart over 8 bij de kartonnen en er stond gewoon geen klant dus werd direct geholpen. Daarna even wat losse producten gehaald en de gewone bestelling. Jammer dat er nog geen Evuco in de losse verkoop was want dat had ik graag gewilt! Verder miste er bij de gewone bestelling happiness en was de gratis cake inplaats van royal palace iets anders. Maar voor 1 pakje happines ga ik niet terug in de rij staan haha Verder super service!

            Comment


              kwam er net trouwens achter dat ik van de delicious thunder 2x de finale edition heb, en niet de normale en de finale..
              en bij het openmaken van het karton buurt assortiment bleek dat dat "lapje" onder de kooi helemaal een vocht plek heeft en vochtig is

              Comment


                Vanmorgen nog geen minuut hoeven wachten ! Top !

                Kleine domper, de matjes van 400 schots bleken niet de normale matjes maar babyscheet matjes. Had ik mn mond maar moeten opentrekken.

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door --sjon beton-- Bekijk bericht
                  ik was er om half 7 met mn chauffeur en mede sjauwer m'n pa.
                  eerst de kartonnen opgehaalt, wat overigens vrij snel verliep, en heb ook geen karton gegooi gehoord of gezien!(Y)
                  daarna mn losse bestelling opgehaald en ook dat ging erg snel.
                  2 van de 5 gratis producten trouwens niet gekregen want dat zou in de tas zitten, nou niet dus...
                  kwam er in de auto pas achter.
                  en als vervanger van de gratis spinning salute, de high caliber gekregen waar ik niet rauwig om ben
                  bij het nachecken was de aftershock er niet, maar heb ik zonder gezeur gewoon alsnog gekregen.
                  was mn 1e x valk maar zeker niet de laatste x!
                  volgend jaar weer karton verkoop en gewone bestelling
                  oja en de royal thundersmoke is vervangen door de black thunder shock, wat overigens een leuk product is (al 1tje getest net)
                  Ik zag jou denk ik, je had problemen met een karton thunderkings dacht ik?

                  Ik kreeg ook 3 vd 5 gratis producten maar zag het bij de partytent en ben nog even naar binnen gegaan. Kreeg netjes de andere 2 nog mee, deze aan mn broertje gegeven
                  Vuurwerk is een passie!

                  Comment


                    Ik ben er vanmorgen ook geweest. Ondanks dat het mooi druk was, liep alles erg soepel door! Tijdens het controleren buiten kwam ik erachter dat er een paar gratis producten misten. Dit werd echter snel opgelost, top!
                    Ik heb overigens wel gewoon de Spinning Salute gekregen.

                    Verder heb ik, in tegenstelling tot berichten elders op dit forum, gewoon alles wat ik besteld heb van Rubro geleverd gekregen.

                    Kortom, tot volgend jaar René!

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Zinkfanaat Bekijk bericht
                      Ik zag jou denk ik, je had problemen met een karton thunderkings dacht ik?

                      Ik kreeg ook 3 vd 5 gratis producten maar zag het bij de partytent en ben nog even naar binnen gegaan. Kreeg netjes de andere 2 nog mee, deze aan mn broertje gegeven
                      nope, ik was diegene met een witte energie jas met teddybeer kraag en een creme kleurige beanie muts

                      Comment


                        Vanochtend mijn 3 bestellingen op gehaald klopte helemaal top was even bang dat de Cruise rockets toch uit 2011 kwamen maar het waren gewoon de oude Top service
                        Vuurwerkbieb.nl

                        Comment


                          dubbel! tekens

                          Comment


                            Net ook mijn bestelling opgehaald. Ik kreeg ook gewoon de Spinning Salute mee (gelukkig maar ;)).

                            Ik heb in plaats van de Multi Shock een 'Wollf El Fantastico' gekregen, kan er niets van vinden op het internet, iemand een idee?

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door acyrus Bekijk bericht
                              Net ook mijn bestelling opgehaald. Ik kreeg ook gewoon de Spinning Salute mee (gelukkig maar ;)).

                              Ik heb in plaats van de Multi Shock een 'Wollf El Fantastico' gekregen, kan er niets van vinden op het internet, iemand een idee?
                              Speurtochtje op youtube doet wonderen ;)

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door acyrus Bekijk bericht
                                Ik heb in plaats van de Multi Shock een 'Wollf El Fantastico' gekregen, kan er niets van vinden op het internet, iemand een idee?
                                Dit is een omlebeling. Op Youtube staan wel filmpjes. Het is exact de zelfde cake.

                                Comment

                                Working...
                                X