Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkland Steenbergen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Vanmiddag even geweest, ben snel weer omgedraaid toen ik de rij zag. Vorig jaar ook al zo’n drama en 1,5 uur moeten wachten de eerste afhaaldag.
    Onafhankelijk lid. Geen winkelier.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkkoning Bekijk bericht
      Heb thuis wel stuk om 18 kooien moet openknippen, ook belachelijk, dat dit niet wordt gedaan in de winkel!
      Voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en ook nog eens op je wenken bediend willen worden. Hoeveel korting heb je wel niet gehad daar?

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
        Voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en ook nog eens op je wenken bediend willen worden. Hoeveel korting heb je wel niet gehad daar?
        Pardon, heb bij meerdere winkels meer korting gehad dan hier. Kooien er afhalen is gewoon een service naar de klant toe. Afgelopen 10 jaar misschien wel 10k aan spullen gehaald, dus ze mogen niet klagen met mij als klant daar.

        Dus als je 7,5 uur al hebt gewacht en dan thuis ook nog die kooien moet doen, daar wordt je niet vrolijk van.
        https://www.youtube.com/user/Originallover

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
          Voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en ook nog eens op je wenken bediend willen worden. Hoeveel korting heb je wel niet gehad daar?
          Nouja, soms zien we in oktober al de eerste bunker foto’s voorbij komen met je gekocht product vol in beeld, dan vind ik het ook altijd weer jammer dat er eind december alsnog een kooi omheen blijkt te zitten. Veel shops laten ze er ook gewoon voor de ‘gewone’ klant omheen zitten. Anders zouden de in januari aangeschafte boxen ook geen kooi meer moeten hebben.

          M.a.w., korting of niet, ik vind het eigenlijk wel een taak van de verkoper om de kooien te verwijderen. Niet iedereen heeft het gereedschap om die dingen eraf te halen, en de hoeveelheid afval die het achter laat is ook gemakkelijker te verwerken voor de dealers. Als het last minute binnen komt is het uiteraard een ander verhaal.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Arahon Bekijk bericht
            Nouja, soms zien we in oktober al de eerste bunker foto’s voorbij komen met je gekocht product vol in beeld, dan vind ik het ook altijd weer jammer dat er eind december alsnog een kooi omheen blijkt te zitten. Veel shops laten ze er ook gewoon voor de ‘gewone’ klant omheen zitten. Anders zouden de in januari aangeschafte boxen ook geen kooi meer moeten hebben.
            Niet helemaal waar. Vuurwerkwinkels hebben aparte bunkers voor opslag en een zogenoemde uitpakbunker. Laatstgenoemde is voor de losse producten zonder kooien. Maar is lang niet even praktisch. Compoundvuurwerk en volle dozen zitten (bijna-) altijd in een kooi, wanneer je er 10/20 besteld voor een lagere prijs vind ik het niet gek dat je niet behandeld word als een klant die er de volle prijs voor betaald. Liever dan 20 klanten die 1 product met kooi kopen die je er wel afhaalt voor pak en beet 2000 euro winst dan 1 klant die 20 boxen koopt bij 1000 euro winst. Je koopt veel voor minder, daarbij moet je voor lief nemen dat je minder betaald omdat de winkelier er minder handelingen aan moet verrichten.

            Comment


              Dit jaar was wel heel erg tussen 8 en 9 uur besteld en ging pas half 11 naar huis toe.. en bestel je box in freakssale en is te wiening geleverd.. heb opzicht een prima vervanger gehad daar niet van maar word niet blij als 2 en half uur moet wachten op je bestelling

              Dus hop dat komende jaar anders gaat.. anders gewoon wat leuke,s er bij geven voor het lange wachten

              Comment


                Medio januari/eind januari mega sales weer online volgens de site. Exacte datum wordt zsm bekend gemaakt!

                Comment


                  Ben benieuwd wanneer ik eens reactie op mijn mail krijg over niet geleverd produkt.

                  Comment


                    Vind het totaal geen probleem als er nog kooien omzitten. 30 sec werk en de kooi is eraf. Alles in de bus en naar de oud ijzer boer.

                    Comment


                      Heb ik ook geen probleem mee,kleine moeite. Ik vind het belangrijker dat de rest van de service goed is en de wachttijd gewoon acceptabel is.

                      Comment


                        Als je al moe word van kooien knippen... gezeik. Daar is niks zwaar of moeilijk aan. Beetje goede handschoene. En tang en je ben zo klaar.
                        Luilak
                        75:15:10 - En je weet wat ik bedoel !

                        Comment


                          Als de kooi erom zit, weet je zeker dat die er nog ongeschonden in zit, haha gekkigheid! Ontkooien kost z'n 15 - 20 seconden? Goede blikschaar doet wonderen.
                          BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                          Comment


                            Ik ben benieuwd naar de sale, en ik zit hwel erg te twijfelen om hier niet meer naartoe te gaan. De 28e mijn bestelling afgehaald en na ruim 2,5 uur stond ik pas weer buiten. Het systeem is ook niet optimaal, net als wat anderen hier al aan hebben gegeven. Voor 10 euro minder dan elders ga ik niet meer rijden en ruim 2,5uur wachten. Dat moet iedereen voor zich weten uiteraard. Dat de kooi en nog omheen zit vind ik geen ramp, kan het wel begrijpen als het zo druk is dat je die er niet meer af kan halen.
                            Misschien een idee om de freakbestellingen apart af te handelen ipv tussen de gewone voorverkoop?

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door aadjogfanaat Bekijk bericht
                              Ik ben benieuwd naar de sale, en ik zit hwel erg te twijfelen om hier niet meer naartoe te gaan. De 28e mijn bestelling afgehaald en na ruim 2,5 uur stond ik pas weer buiten. Het systeem is ook niet optimaal, net als wat anderen hier al aan hebben gegeven. Voor 10 euro minder dan elders ga ik niet meer rijden en ruim 2,5uur wachten. Dat moet iedereen voor zich weten uiteraard. Dat de kooi en nog omheen zit vind ik geen ramp, kan het wel begrijpen als het zo druk is dat je die er niet meer af kan halen.
                              Misschien een idee om de freakbestellingen apart af te handelen ipv tussen de gewone voorverkoop?
                              Verbeter me als het onjuist is.
                              Maar volgensmij is 7:00-8:00 het laatste afhaalblok wat je kan selecteren als freak.
                              Lijkt me niet dat ze de gewone voorverkoop/verkoop al vanaf 7:00 hebben staan.
                              Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkkoning Bekijk bericht
                                Nou hier bovenstaand, staat al veel wat ik ook wilde zeggen.

                                Maar ik stond de 27ste om 23:00 al voor de winkel. Want omdat ik om 01:30 in Breda moest zijn, had ik weinig zin om lang te wachten. Nou om 00:10 stond ik alweer buiten, met mijn eerste 3 bestellingen. Alles compleet

                                Om 9:00 weer terug, toen voor 2 bestellingen. Meer dan 2 uur gewacht! 1 vervanger voor de white red rebel. En 1 vervanger voor de blue willow mania. Overvolle winkel, ging zo langzaam . Omdat ik om 11:45 weer in Roosendaal moest zijn begon ik hem wel ff te knijpen. Maar kwam goed uiteindelijk.

                                Om 14:00 bij de Leerlooierij geweest, snel geholpen, maar geen Wicked Six, maar one minute pyroshow

                                Om 19:00 voor zenavuurwerk, toen half uur maar gewacht, veel klanten met wat kleinere orders, dus ging wat sneller. Wel compleet

                                Maar toen kwam het. Was er om 21:00 met 3 bestellingen, aangemeld. Weer binnen in een overvolle winkel.
                                Om 21:30 de 4e bestelling van Vuurwerktotaal aangemeld. En om 22:00 de Funke bestelling aangemeld. Gewoon zoals op de afgesproken bestellingen.

                                Het duurde en het duurde en het duurde. Toen wel 75 man aan het wachtem. Het werd al 23:00 Toen kreeg ik mn eerste bestelling, daarna ook gelijk 2 en 3. Toen weer een half uur gewacht op de 4e. Dit was de freakbestelling. Gelukkig wel alle 5 de katan specials gekregen. Maar GEEN Blue King, ook geen vervanger En ook geen Beast Mode, daarvoor de Strobe Attack gekregen.

                                Toen ingeladen, WEER die winkel in, weer wachten. Het was ondertussen 23:45. En om 23:55 kreeg ik de laatste bestelling, die wel compleet was.

                                Heb thuis wel stuk om 18 kooien moet openknippen, ook belachelijk, dat dit niet wordt gedaan in de winkel!

                                Dus, ik kijk met een heel dubbel gevoel terug op de afhaaldag. Ze werken echt heel hard, respect. Maar ze kunnen het gewoon niet aan.

                                7,5 uur wachttijd vind ik toch wel heel erg veel!

                                Maar voor nu is het niet anders, ik ga genieten!
                                Hoi Fabian,

                                Eerlijk gezegd valt deze reactie me erg van jou tegen.
                                Wij doen al jaren erg veel voor jou, je bent altijd welkom, reserveren producten voor je, geven je een rondleiding op het schietveld tijdens onze demo etc. Normaal gesproken weet je ons altijd te vinden in de winkel, via mail of zelfs via mijn prive telefoonnummer maar nu spuw je liever je gal op het internet in plaats van dat je contact met ons opneemt om het op te lossen?

                                De winkel aan de Leerlooierij is ook van ons maar staat los van Vuurwerkland-Steenbergen. De Pyroshow cakes in plaats van WCKD Six zijn door Magnum op deze manier geleverd. Zoals je hebt kunnen zien waren ze zelfs door hun gestickerd als WCKD Six dus naar mijn mening niet helemaal eerlijk om ons hier de schuld van te geven.

                                Bij onze eigen winkel heb je de Tropical Storm gekregen in plaats van de White Red Rebel. Dit is geen vervanger maar precies dezelfde cake met ons eigen label.

                                Dat je een Strobe Attack hebt gekregen in plaats van een Beastmode en dat de King of Blue ontbreekt is uiteraard niet de bedoeling. Maar als je ons hierover had gebeld, gemaild of geappt op 28/29/30/31 december hebben we het dezelfde dag nog voor je kunnen oplossen. King of Blue is zelfs nog tijdens de losse verkoop op vrije voorraad gekomen en staat nog steeds in onze bunkers als zijnde restvoorraad.

                                De verkoopdagen zijn voor ons super druk en we verwerken duizenden orders. We proberen dit foutloos te doen maar ook wij kunnen ons wel eens vergissen. Wanneer dit onverhoopt gebeurt zouden we het waarderen wanneer je ons de kans geeft om het op te lossen in plaats van dat je al je haat het internet op gooit zonder dat wij ook maar weten dat dit fout is gegaan. Ik had je op dit punt zeker hoger ingeschat.


                                @Iedereen, we zijn weer terug van vakantie en vol gas bezig met de aankomende uitverkoopacties! We zijn een van de grootste verkooppunten en jaarlijks groeit onze winkel nog steeds. Wanneer je na 15 jaar nogmaals 20% in één jaar groeit levert dit soms wat ‘logistieke groeipijn’ op waardoor de wachttijden vooral op 28 december op sommige tijden opliepen. Excuses hiervoor! Ik hoop dat jullie begrijpen dat dit ook niet onze bedoeling is en we er alles aan doen om iedereen zo snel mogelijk te helpen. Door de huidige groei is het duidelijk geworden dat we (weer) tegen ons plafond zitten en we gaan er dit jaar opnieuw alles aan doen om de processen te verbeteren. De eerste evaluaties zijn al geweest en er liggen veel nieuwe plannen op tafel die de komende tijd uitgewerkt zullen worden.

                                Het streven is om in de week van 27 januari met de uitverkoop te starten maar zodra we de datum definitief hebben zullen we dit uiteraard nog bekend maken!
                                FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

                                Comment

                                Working...
                                X