Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkland Steenbergen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Roald Bekijk bericht
    Vind hem toch mooi overkomen. Is die laatste cake zo snel? Of was het vonk overslag?

    Bedankt voor de upload.
    Geen idee het filmpje is niet van mij, die kwam ik toevallig tegen op youtube.

    Comment


      Misschien een suggestie om dit jaar op de freaksite te gooien voor een mooi prijsje: de Thunderbrick van Lesli, of een omlabeling er van. Lijkt me een gaaf bakje, en als jullie die groot inkopen kan het ook een mooie prijs worden.
      Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

      Comment


        Opzich wel een leuke idd Daniel, ze hebben al wel redelijk wat knalcakes in het assortiment geloof ik, maar wie weet. En als we dan toch suggesties/tips aan het geven zijn. Van wat ik tot nu toe heb gezien dan van jullie leveranciers, heb ik vooral interesse in de Neon Maroon.
        ┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

        Comment


          Sowieso zou ik wel een paar van de nieuwe compounds willen zien van Lesli op de freaksite! Zitten echt een paar hele mooie tussen.

          Comment


            Dan wil ik ook nog wel een kleine wishlist doorgeven: Nog meer EVO, de Vulcan compounds, Funke?

            Comment


              De site is weer geopend! https://vuurwerkland-steenbergen.nl/

              Gisteren zag ik dat op het youtube-kanaal van Steenbergen producten van Funke NL zijn geupload.



              Worden deze producten nog toegevoegd op de site?
              https://www.youtube.com/user/Originallover

              Comment


                Vuurwerkland-Steenbergen, 7-12-2019:


















                https://www.youtube.com/user/Originallover

                Comment


                  Prachtige showroom zeg, bedankt voor de foto's Koning. Erg benieuwd hoe hij in het echt overkomt, tot de 28e!
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Geweldige winkel blijft het! Tot over 3 weken

                    Comment


                      Blijft een geweldige winkel dit, showroom ziet er ook dit jaar weer top uit. Bedankt koning.
                      Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                      Comment


                        Vanmiddag weer even langs geweest. Ze hebben de afhaalbalie aangepast, opgedeeld in meerdere gedeelten. Schavotten staat er nu. Veel handiger vind ik!

                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20191221_152530.jpg
Vertoningen:1
Grootte:115,6 KB
ID:	1576856

                        Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20191221_152544.jpg
Vertoningen:1
Grootte:128,1 KB
ID:	1576857
                        https://www.youtube.com/user/Originallover

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkkoning Bekijk bericht
                          Vanmiddag weer even langs geweest. Ze hebben de afhaalbalie aangepast, opgedeeld in meerdere gedeelten. Schavotten staat er nu. Veel handiger vind ik!

                          [ATTACH=CONFIG]50957[/ATTACH]

                          [ATTACH=CONFIG]50958[/ATTACH]
                          Ja vele malen handiger.
                          Scheen dat er regelmatig mensen met te weinig of te veel naar huis gingen tov wat ze besteld hadden.
                          Ziet er mooi uit zeg.
                          Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                          Comment


                            Tot dat het druk is en dan is er niets meer van te zien.

                            Comment


                              Ziet er mooi uit! Ben benieuwd de 28e!

                              Comment


                                Net bestelling opgehaald. Kwam rond 06.40 aan en stond 07.00 weer bij de auto. Bestelling was in orde. Wachten was prima. Koffie apparaat en lekkere chocolade kruidnoten.

                                Vuurwerkland steenbergen bedankt en tot volgend jaar!

                                Comment

                                Working...
                                X