Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vuurwerkland Steenbergen

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Sinds de consumentenwebsite online staat is er ook een "nieuw" artikel toegevoegd aan het assortiment. Alleen valt hier vrij weinig over te vertellen.

    Dit is namelijk een cake, maar welke cake? Dat weet niemand! Ik zou zeggen: laat je verassen! Voor 25 euro krijg je een cake die in de winkel duurder zou zijn.




    Verrassings batterij Nu slechts € 25,00


    Mooie multishot cake met diverse effecten, maar welke?

    Durft u het aan?

    Comment


      Jammer, net gister me bestelling geplaatst. Als ie der nog is, koop ik hem er nog wel los bij

      Comment


        Let op, alleen te bestellen op de consumentensite van Vuurwerkland- Steenbergen, niet op de freak- site!

        Comment


          Dit is wederom weer een zeer leuke actie van Ramon! Ik denk dat veel consumenten hier aangenaam verrast mee zullen worden!
          H.C. Pyrotechnics

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
            Sinds de consumentenwebsite online staat is er ook een "nieuw" artikel toegevoegd aan het assortiment. Alleen valt hier vrij weinig over te vertellen.

            Dit is namelijk een cake, maar welke cake? Dat weet niemand! Ik zou zeggen: laat je verassen! Voor 25 euro krijg je een cake die in de winkel duurder zou zijn.
            spacecake zeker

            Comment


              Jammer dat deze niet op de Freaks site verkocht word

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
                Jammer dat deze niet op de Freaks site verkocht word
                Anders bestel je deze nog gewoon los he via de normale site
                Groeten...:)

                Comment


                  Ladies and Gentlemen, we've got him!
                  FREAKACTIE >> WWW.VUURWERKLANDFREAKS.NL

                  Comment


                    Dat ziet er best netjes uit

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Vuurwerkland-Steenbergen Bekijk bericht
                      Ladies and Gentlemen, we've got him!
                      Zit er een kooi om dit pakket heen?(A)
                      [B]We stelen de show daarom denk je dat we dieven zijn![/B]

                      Comment


                        Volgens mij niet! 75 euro voor zo'n pakket! Mannen: inslaan! Echt waar, dat ziet er toch onwijs gaaf uit mocht je dat even om 12 uur naar buiten tillen. Freaks eat youre heart out, Steenbergen here i come!

                        Comment


                          Ik ga hier waarschijnlijk ook nog wat kopen. Geen China by Night maar wel een dik Thundertail knalblok!!

                          Comment


                            Je bedoeld de Colorful Thunder Tail ban Bonfireworks Snutareen? Perfect knalblok! Zag aan de hand van een nieuwe film dat de ti- boeketten heerlijk zijn! Zit er zelf ook aan te denken om hem te nemen, is waarschijnlijk een hele goede knalcake!

                            Maar met zo'n groot assortiment is het maar moeilijk kiezen! Alleen aan knalblokken al:
                            - Colorful Thunder Tail
                            - Thunderking
                            - China Thunder
                            - Thunder Salute
                            - Silver Salute

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                              Je bedoeld de Colorful Thunder Tail ban Bonfireworks Snutareen? Perfect knalblok! Zag aan de hand van een nieuwe film dat de ti- boeketten heerlijk zijn! Zit er zelf ook aan te denken om hem te nemen, is waarschijnlijk een hele goede knalcake!

                              Maar met zo'n groot assortiment is het maar moeilijk kiezen! Alleen aan knalblokken al:
                              - Colorful Thunder Tail
                              - Thunderking
                              - China Thunder
                              - Thunder Salute
                              - Silver Salute
                              Inderdaad die bedoelde ik. De andere knalblokken zijn allemaal minder dan 100 schoten. Ik ga vandaag of morgen mijn bestelling plaatsen.

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                                Sinds de consumentenwebsite online staat is er ook een "nieuw" artikel toegevoegd aan het assortiment. Alleen valt hier vrij weinig over te vertellen.

                                Dit is namelijk een cake, maar welke cake? Dat weet niemand! Ik zou zeggen: laat je verassen! Voor 25 euro krijg je een cake die in de winkel duurder zou zijn.
                                Zelfde idee als lesli, maar dan iets duurder, leuk bedacht. Ik vindt het wel jammer dat deze winkel veel te ver weg is voor mij, is volgens mij het vuurwerk whalhalla van Nederland...

                                Comment

                                Working...
                                X