Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kuiper Koekange

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    i.v.m onrust te voorkomen dit bericht verwijderd.
    Laatst aangepast door royalkoekange; 19 December 2013, 09:19.

    Comment


      Ik heb nog een bestelling via de mail gedaan vanmorgen, ik neem aan dat die nog wel even verwerkt word deze week?

      Comment


        i.v.m onrust te voorkomen dit bericht verwijderd.
        Laatst aangepast door royalkoekange; 19 December 2013, 09:19.

        Comment


          Ok wachten we af.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door kuiper-koekange Bekijk bericht
            Dit jaar hebben we bij kuiper i.v.m de crisis de scheidingslijn freak / consument lager gelegd.
            Mensen die boven de 400 euro zitten en liever Netto prijzen hebben i.p.v gratis cakes kunnen hun bestelling door mailen voor een offerte.
            Ik heb dit 21 november gedaan en daarna nog enkele keren. Nog steeds niets gehoord en nu staat in de webwinkel de Garden of Eden niet meer op voorraad .... en die stond/staat op mijn lijst.
            Dat betekent dus dat ik wat dat betreft naast de pot ga pissen ? Moet zeggen dat ik andere service gewend ben van Kuiper. Krijg ik nu nog een netto offerte of moet ik gewoon op zoek naar wat anders ? Zeg dit dan ook gewoon ! Ben lang geduldig geweest maar nu is het wel klaar wat mij betreft. Ik snap best dat jullie niet op 1 bestelling van +400 zitten te wachten maar een berichtje terug in een maand was wel prettig geweest. Laat het nog even weten aub (voordat de Golden Power ook op is)

            Comment


              de antwoorden waren Ja naast de pot pissen..... , niet ons probleem,, gewoon pech, zo meteen goedkoper heb je ook gewoon pech..drukte met alles etc, en nu blijkt wel dat er een duidelijk en eerlijk verhaal in mijn eerdere antwoorden zit.

              Niet om rancune te hebben of om oud zeer van week geleden op te halen maar het is een eerlijk verhaal wat ik poste, en zie hierboven 21 NOVEMBER ! bijna een maand geleden. zucht !

              Comment


                i.v.m onrust te voorkomen dit bericht verwijderd.
                Laatst aangepast door royalkoekange; 19 December 2013, 09:20.

                Comment


                  i.v.m onrust te voorkomen dit bericht verwijderd.
                  Laatst aangepast door royalkoekange; 19 December 2013, 09:20.

                  Comment


                    i.v.m onrust te voorkomen dit bericht verwijderd.
                    Laatst aangepast door royalkoekange; 19 December 2013, 09:20.

                    Comment


                      Als wij vervolgens op een moment goedkoper zijn als jij je vuurwerk al besteld hebt, is dat voor jou misschien een gemiste kans. Maar dat is dan jou probleem.
                      Als dat mij mij gebeurt was, had ik de hele bestelling geannuleerd, geld terug gevraagd en opnieuw een bestelling geplaatst met de goedkopere prijzen dit allemaal binnen de wetgeving en regels betreffende een webshop. Zo makkelijk was je bij mij niet met deze uitspraak weggekomen.
                      http://www.youtube.com/c/ReVerser

                      Comment


                        i.v.m onrust te voorkomen dit bericht verwijderd.
                        Laatst aangepast door royalkoekange; 19 December 2013, 09:20.

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door kuiper-koekange Bekijk bericht
                          Ook hier zal ik nog even op reageren. Ik had dit probleem dit jaar al voorzien toen ik me meer terugtrok dat ajo niet zo snel zou wezen. Daarom heb ik niet de gehele voorraden op de webshop gezet en sommige delen gereserveerd voor offertes.

                          Aangezien ik momenteel in het zuiden van het land zit, kan ik dus niet even in de bunker kijken hoeveel er nog liggen. hier moet ik je het antwoord dus ook nog even over schuldig blijven.

                          Namens mij, mijn excuses voor de slechte service van uit ons uit. dit is in mijn ogen ook niet goed te praten. Alleen ik hoop dat mijn verhaal hierboven duidelijk schept.

                          Volgens mij is dat juist hetgeen dat verantwoordelijk is voor een groot deel van deze hele commotie: jouw verhalen. Je typt pagina-lange verhalen, die het geheel alleen maar vager maken en grotendeels bestaan uit poeppraat.

                          Het doet mij haast pijn om te zien hoe deze winkel met veel potentie nu zo negatief in het licht staat op het forum. Ik hoop dat ik, ondanks het feit dat het allemaal verre van soepel verloopt dit jaar, toch vele leden in de winkel mag treffen tijdens de verkoopdagen en deze commotie jullie er niet van weerhoud te bestellen.

                          Er is ruimte voor verbetering zullen we maar zeggen...
                          Laatst aangepast door Pyroguy; 19 December 2013, 19:20.

                          Comment


                            Meneer kuiper-koekange, als je niet veel tijd meer hebt voor dit soort dingen, moet je die functie laten vervallen. Je gaat ervoor of niet, maar niet half. Dan schep je alleen maar verwarring zoals dit nu het geval is. Als Ajo het zelf niet meer aankan, moet hij zorgen voor iemand die zich 100% commit aan het bedrijf deze laatste maanden van het jaar. Nu heeft het bedrijf alleen maar schade opgelopen. Dit had echt niet gehoeven. Ik vind dit wel heel jammer. Daarom heb ik mijn spullen reeds elders besteld.
                            http://www.youtube.com/c/ReVerser

                            Comment


                              Ik ben het met Reverser eens. Ik geloof 100% in de goede bedoelingen van Kuiper. Ik kan me ook voorstellen dat het bedrijf sowieso veel drukte geeft en dat het vuurwerk er dan bij in kan schieten. Ik neem aan dat dat niet de bedoeling kan zijn. Ajo is een liefhebber (dat kan niet anders, anders ga je niet naar China) maar is te druk, of wil het niet uit handen geven. Vooral in deze tijd waarin mensen verwachtingen hebben (mede door internet en dit soort forums) is dat niet handig. Ik heb nog even geduld en ga er van uit dat Kuiper mij weer tevreden het oude jaar uit krijgt ...

                              Comment


                                @resever Dat dus prima verwoord.
                                Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                                Comment

                                Working...
                                X