Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kuiper Koekange

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wel een beetje vreemd, op jullie site staan de zena light year voor 27 euro te koop, terwijl als ik via zenavuurwerk.nl zena koekange selecteer de verkoopprijs 20 euro is... best jammer want wou hier wat pakken van inslaan :(

    Comment


      laat me hier direct even duidelijk over zijn. Dit is de nieuwe actie van zena. Ze hebben internetprijzen en normale prijzen. zena verbied winkels momenteel nog om de internet prijzen te hanteren zodat hun er ook een deel winst tussen weg kunnen halen.
      op deze manier is enorm veel kritiek. maar ik ben er mee bezig

      Comment


        En heb ik nu goed begrepen dat er nog een kortingssysteem per merk komt in de winkelwagen ?

        Comment


          Owke ik zal jullie meest gestelde vragen nu duidelijk hieronder zetten.

          Op jullie zena site, staan hele andere prijzen als op jullie eigen site. Hoe komt dit?
          Dit is de visie van Zena dit jaar. Zij hebben producten, waaronder de burn it collectie. Die dealers verplicht voor een hele andere prijs moeten verkopen als via de zena site van de dealer. Dit zodat zena ook in het verkoopproces nog winst kan maken. Dit is niet onze keus maar die van Zena. Wij kunnen deze regel van Zena ook nog niet verbreken, want anders leveren ze niet. Dus als je geintereseerd in Zena producten bent, zou dit iets landelijks zijn wat je aan zou treffen. Er zijn enkele webshops die de Zena website prijzen momenteel aanhouden. Wij hebben gekozen om dit nog niet te doen, want wij willen uiteraard eerst geleverd krijgen.

          Waar is mijn korting?!
          Inmiddels krijgen vele van jullie een soort arrogantie over zichzelf heen alsof ze "Mega Freak" zijn en daarom recht hebben op korting. Vervolgens bestellen deze mensen voor 100 euro waar minimaal 80 euro aan overig vuurwerk bij zit zoals shocks en grondbloemen. De marge op deze producten is al heel laag. Winkeliers leggen al op producten als astronauten geld bij, als lokkertje. Dit is geen verhaaltje om zielig te doen, dit is een verkoopstrategie waar we zelf bewust voor gekozen hebben. Alleen Freaks moeten niet verwachten dat omdat zei "Fan van vuurwerk" zijn, ze ongeacht hun budget en product keuze veel korting krijgen.
          Uiteraard verkopen wij van kuiper graag aan iedereen, en behandelen wij vuurwerk liefhebbers met even veel respect, zorg en persoonlijke aandacht. Daarom hebben wij er voor gekozen om zowel freaks (die onder de 400 euro zitten) als consumenten de zelfde korting te geven.
          Vorig jaar was dit een korting over het gehele assortiment van 30%. Deze keuze is gemaakt, omdat het webshop systeem niet specifieke korting kon geven. Dit jaar hebben we een nieuwe en geadvenceerd kortingssysteem, en daar gaan we dan ook uitgebreid gebruik van maken.
          Daarom komt er nog een kortingsysteem achter de verschillende cake's van de leveranciers te hangen. Deze korting zal niet bij elke leverancier even hoog zijn. Zo zit er op de meeste cake's van wolff meer marge als op die van Rubro (uitzonderingen na gelaten). Daarom zal de korting van Wolff hoger zijn als die van Rubro.
          Deze korting staat nog niet ingevoerd omdat wij, net als elk jaar, eerst afwachten wat verschillende winkeliers doen. Om vervolgens daar onze laagste prijs op te basseren. Sommige mensen krijgen kruidkoorts van dit systeem, omdat ze bang zijn dat alle producten dan al weg zijn. Als je perse een product wil, moet je dat niet wachten tot die in de laagste aanbieding is. Dat doe je bij andere producten in winkels ook niet;)

          De freak korting zoals die is bedoeld, voor de jongens die voor een paar honderd euro aan cake's kopen maken wij graag een uitzondering voor. Wij snappen dat je dan geen normale cosument meer bent en maken dan ook graag een mooie prijs voor je. Deze prijs kan je gewoon per mail aanvragen. Dit jaar hebben we de scheidingslijn bij 400 euro gelegd.

          Hebben jullie dit product ook?
          Wij van kuiper proberen een zo goed mogelijk assortiment aan te kunnen bieden. Daarom zijn wij een bekend gezicht bij alle vuurwerk demo's van importeurs. en reizen dan ook heel nederland hier voor af. Uiteraard kan het vookomen dat wij jou lievelings product niet hebben. Zou je graag zien dat wij dit project toch krijgen doen dan het volgende:
          1. Kijk eerst in het product topic als dit product niet uitverkocht is
          2. Vraag jezelf af, is er geen product wat hier voor 99% op lijkt wat ze wel hebben. Voor een veel betere prijs/kwaliteit verhouding
          3. stel het in dit topic voor en ik zou proberen het te regelen.

          Hoop dat mensen weer wat duidelijkheid hebben

          Comment


            Zeer duidelijk verhaal, waarvoor dank ...

            Comment


              Zaterdag zeer mooie royal producten gezien. heb van de toppers nog maar is een paar doos extra besteld.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door kuiper-koekange Bekijk bericht
                heb van de toppers nog maar is een paar doos extra besteld.
                Wat voor de een een topper is kan voor een andere geen tooper zijn, dus van welke cakes heb je er meer besteld, de golden power, de new moon etc etc. ??
                Vuurwerk doet de duivels dansen

                Comment


                  Golden power is van ons zelf, deze cake hebben wij ingekocht met de gedachte dat hij naar 2 jaar op is.
                  New moon was zo indruk wekkend dat ik er nog maar een paar doos extra van gehaald heb.
                  En de drietraps fluit cake ook wat extra dozen

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door kuiper-koekange Bekijk bericht
                    Golden power is van ons zelf, deze cake hebben wij ingekocht met de gedachte dat hij naar 2 jaar op is.
                    Hoe bedoel je met van ons zelf, ik was van gedachten dat deze box eigenlijk het paradepaardje zou worden van slechts vier winkels en niet van slechts één
                    Vuurwerk doet de duivels dansen

                    Comment


                      Deze wordt inderdaad bij vier winkels verkocht. waar van wij er één zijn. Door de financiele constructie er achter noemde ik het onze pot.
                      Deze pot wordt onder het royal label geimporteerd. Maar is volledig betaald en ontwikkeld door de 4 winkels.

                      Comment


                        Klikje voor de folder!
                        Zal ook de prijzen op de webshop aanpassen vanavond

                        Comment


                          toch wel de edelweis als gratis vuurwerk?
                          Zag hem in de folder staan en dacht dat op de site een andere stond.
                          greetzz
                          Eer was was was, was was is!

                          Comment


                            ik denk dat momenteel iemand bij de reclame afdeling een grote fout gemaakt heeft...
                            ik zal er even melding van maken. dank u

                            Comment


                              was niet mijn bedoeling om een fout op te sporen hoor;-)
                              Het viel me alleen ff op.
                              greetzz
                              Eer was was was, was was is!

                              Comment


                                Thanks dit bericht event als je de klassieke Edelweiss graag als gratis pot zou zien.

                                Comment

                                Working...
                                X