Hopen dat mijn bestelling via de mail van afgelopen maandag nog wel even behandeld wordt.!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kuiper Koekange
Collapse
X
-
En zo is het maar net !
Geef je functie door zodat het beter verloopt dit is zeer onprettig ook mede tegen een klant met een eerlijk verhaal dus om nou vlammetjes te gaan bekritiseren vind ik jammer. Ik zou zeggen zoek het eerst bij jezelf en dan pas naar een ander kijken. Dit is mijn mening zo ik ook uw mening weet.
Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk berichtMeneer kuiper-koekange, als je niet veel tijd meer hebt voor dit soort dingen, moet je die functie laten vervallen. Je gaat ervoor of niet, maar niet half. Dan schep je alleen maar verwarring zoals dit nu het geval is. Als Ajo het zelf niet meer aankan, moet hij zorgen voor iemand die zich 100% commit aan het bedrijf deze laatste maanden van het jaar. Nu heeft het bedrijf alleen maar schade opgelopen. Dit had echt niet gehoeven. Ik vind dit wel heel jammer. Daarom heb ik mijn spullen reeds elders besteld.
Comment
-
Juist !
Dat u uw zaken niet op orde heeft, of dat u dit niet meer kan hoeft u niet te relativeren op mij zeg maar gewoon ons.
En inderdaad er is geen verplichting om bij u voor 1400,- te bestellen, een andere winkel aangebracht door een member van hier heeft voor mij uitkomst gebracht, bedankt daar nog voor.
Ook hier is het geen verplichting maar toen deze verkopers het lijstje zagen en het bedrag zag ik duidelijk een glimlach op het gezicht.
Ik wens u alsnog Prettige Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar
Oorspronkelijk geplaatst door Reverser Bekijk berichtAls dat mij mij gebeurt was, had ik de hele bestelling geannuleerd, geld terug gevraagd en opnieuw een bestelling geplaatst met de goedkopere prijzen dit allemaal binnen de wetgeving en regels betreffende een webshop. Zo makkelijk was je bij mij niet met deze uitspraak weggekomen.
Comment
-
Allen,
Ook ik wil hier nog even op reageren. Ik heb ook met pijn in mijn buik alle berichtgevingen over deze top winkel gevolgd.
Ik snap alle commotie onder jullie en ik weet zeker dat dit NIET de bedoeling is geweest. Ik weet ook zeker dat Pyroguy en ik zelf er alles aan willen en zullen doen om het verloren vertrouwen te herstellen.
Groet
Maarten
Comment
-
Dan nu even iets anders.
Ik heb een tijdje geleden de Garden of Eden bij jullie besteld, maar lees nu dat deze is afgekeurd.
Als deze dus inderdaad niet geleverd kan worden, kan ik dan , d.m.v. een mail te sturen, zelf aangeven wat ik als vervanger(s) wil? (uiteraard voor hetzelfde bedrag)
Eddy.Waar rook is, is vuurwerk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door smeinkie Bekijk berichtAllen,
Ook ik wil hier nog even op reageren. Ik heb ook met pijn in mijn buik alle berichtgevingen over deze top winkel gevolgd.
Ik snap alle commotie onder jullie en ik weet zeker dat dit NIET de bedoeling is geweest. Ik weet ook zeker dat Pyroguy en ik zelf er alles aan willen en zullen doen om het verloren vertrouwen te herstellen.
Groet
Maarten
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pyro-freak Bekijk berichtWait what? De pyro-guy die op de vorige pagina de communicatie man van kuiper min of meer een verwijt maakt?
.
Inmiddels om dit probleem te voorkomen. heb ik een filter in de [email protected] mail geïnstalleerd die op de onderwerp regel: "Offerte Vuurwerk [naam]" reageert, en hem naar een aparte map zet. Voorgaande emails heb ik daar handmatig heengezet, dus hoeft niet opnieuw verstuurd te worden. Dus in de toekomst de onderwerp regel: "Offerte Vuurwerk [naam]" gebruiken.
Dit jaar is er veel tijd gestoken in een nieuwe webshop, showroom en ophaalsysteem te maken. Want dit waren de verbeter punten van vorig jaar.
Zoals vele aangeven, is dit een verbeter punt. Dit is intern ook besproken en wordt een Plan van aanpak in januari voor gemaakt hoe we dit volgend jaar gaan verbeteren.
Hoop bij deze dat alles is opgelost. nog vragen? doe maar via de PM.
Comment
-
Ondanks alle 'commotie' heb ik juist dit jaar voor het eerst bij Kuiper besteld. Aangezien Valk dit jaar een beetje met Wolff in clinch ligt (volgens mij), is Kuiper de eerst volgende winkel die mij aan Wolff producten kan helpen. Er zijn weliswaar winkels die dichter bij liggen voor mij als kuiper, maar met de prijzen van kuiper kan ik er zelfs nog voor heen weer rijden en een paar euro besparen. Prijzen zijn daar dus dik in orde!
Kuiper tot de 28e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RB89 Bekijk berichtOndanks alle 'commotie' heb ik juist dit jaar voor het eerst bij Kuiper besteld. Aangezien Valk dit jaar een beetje met Wolff in clinch ligt (volgens mij), is Kuiper de eerst volgende winkel die mij aan Wolff producten kan helpen. Er zijn weliswaar winkels die dichter bij liggen voor mij als kuiper, maar met de prijzen van kuiper kan ik er zelfs nog voor heen weer rijden en een paar euro besparen. Prijzen zijn daar dus dik in orde!
Kuiper tot de 28e
Comment
-
zo meteen ook mijn bestelling nachecken en bestellen. 3e jaar dat ik er kom. en qualiteit en klantvriendelijkheid is goed. geen problemen mee. iedereen kan een keer een tegenvallend jaar hebben. vind wel dat het door sommigen beetje te zwaar word afgestraft. maargoed dat is mijn mening. hopenlijk nu een afhaalpunt voor de 'grote bestellingen. zo dat je niet door de winkel hoeft te sjouwen maar in een keer kan plaatsen in het vervoer.
ook voor mij ; tot de 28e kuiper!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flyineddy Bekijk berichtDan nu even iets anders.
Ik heb een tijdje geleden de Garden of Eden bij jullie besteld, maar lees nu dat deze is afgekeurd.
Als deze dus inderdaad niet geleverd kan worden, kan ik dan , d.m.v. een mail te sturen, zelf aangeven wat ik als vervanger(s) wil? (uiteraard voor hetzelfde bedrag)
Eddy.
Inderdaad hier ben ik ook wel benieuwd naar, heb zelf ook de Garden of Eden en 2x de china by night besteld. En had eigenlijk wel al een mailtje verwacht van kuiper met een eventuele oplossing! maar tot op heden nog niks. Zelf maar even een mailtje of belletje doen denk ik...
Comment
Comment