Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.2" Giga Compound

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #91
    Oorspronkelijk geplaatst door Nitraat12 Bekijk bericht
    Kan bevestigen dat er sowieso twee importeurs met compound op de markt komen dit jaar! Er staat namelijk nergens in het RACT dat het niet zo mogen!
    Dan kan wel waar zijn, wel staat er dat een cake max 500 ram kruit mag bevatten. En dat assortimenten van cakes die in 1 doos zitten niet doorverbonden mogen zijn.
    Een compound kan nu alleen als er bijvoorbeeld twee cakes samen 500 gram kruit bevatten. Ik vond dat echter geen toegevoegde waarde. Het bekt wel leuk voor een importeur

    Comment


      #92
      Is deze dan helemaal van de baan of zijn er toch nog winkeliers die hem dit jaar in de verkoop hebben?

      Comment


        #93
        Hij zal inderdaad dit jaar nergens te koop zijn.
        Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

        Comment


          #94
          compound is max 2kg.

          Comment


            #95
            Wij komen dit jaar nog niet met compound fireworks voor de nederlandse markt,het is voor dit jaar nog niet toegestaan.

            Compound fireworks wordt toegestaan in 2017 in F2 2kilo.
            De aantal cakes in een compound fireworks is geheel vrij,maar mag de 2 kilo niet overschrijden.
            Je kunt dan wel weer een A,B,C,D uitvoering gaan maken en deze weer door koppelen.

            Comment


              #96
              Geheel duidelijk nu wat en hoe mogelijk is dus volgend jaar.
              Daar zijn zeker leuke dingen mee te doen dan, ik ben alvast benieuwd.
              Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

              Comment


                #97
                live gezien erg mooie bak maar of hij op de markt komt is de vraag en wat het gaat kosten voor 400 laat ik hem staan ook was hij erg mooi

                Comment


                  #98
                  Oorspronkelijk geplaatst door MOH1975 Bekijk bericht
                  live gezien erg mooie bak maar of hij op de markt komt is de vraag en wat het gaat kosten voor 400 laat ik hem staan ook was hij erg mooi
                  Helaas is vanuit meerdere bronnen (waaronder vwmania) bevestigt dat deze knaller van een box (in ieder geval) dit jaar NIET op de markt zal komen

                  Comment


                    #99
                    Dit had een mooie bak geweest met die 30% van vorige week !
                    [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door brian the freak Bekijk bericht
                      Dit had een mooie bak geweest met die 30% van vorige week !
                      Ja zeker weten! Dan was hij mooi betaalbaar geweest schat ik zo

                      Comment


                        Ik begrijp dit alleen niet zo , zeker als importeur.. Veel herrie maken en uiteindelijk wat iedereen gewoon had kunnen bedenken. Uiteindelijk komt ie niet... Oja nu volgend jaar..
                        naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door bakero1973 Bekijk bericht
                          Ik begrijp dit alleen niet zo , zeker als importeur.. Veel herrie maken en uiteindelijk wat iedereen gewoon had kunnen bedenken. Uiteindelijk komt ie niet... Oja nu volgend jaar..
                          Euhm...veel herrie maken? Ze hebben īm 1x laten zien op de Dealer Avond met als insteek om een indruk te geven wat er zoal mogelijk is met Compound. Nergens hebben zeīm op internet gezet, niet op Social Media, niet op Youtube, enz. Dat het hier op het forum helemaal los gaat door de liefhebbers onderling is wat anders als veel herrie maken door de importeur. Lees al die paginaīs in dit topic maar eens terug en kijk hoeveel posts er van Vuurwerkmania zelf zijn...

                          Daarnaast is er nog een praktisch probleem als deze bak wel op de markt zou zijn gekomen: dat ding is zo groot dat het gemiddelde verkooppunt īm niet eens in zijn bunker krijgt...
                          www.huismanvuurwerk.nl

                          Comment


                            Altijd dat gezeur weer over die 25kg + een cake die niet doorgelont hoeft te worden is zoveel veiliger dan dat je ze zelf moet doorlonten want daar gebeuren juist ongelukken mee.
                            Anyway jammer dat ie niet op de markt komt want wat een topper is dit !

                            Comment


                              Hallo,

                              En dan nog het prijskaartje.

                              Gerrit

                              Comment


                                Ben toch benieuwd hoe deze box ook uitgeleverd zou worden, zoals op de foto mogen ze hem namelijk niet mee geven, in 1 doos.. 25 kilo? jaa ben goed met me neus op de feiten gedrukt
                                075 zaantjee

                                Comment

                                Working...
                                X