Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.2" Giga Compound

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    erwinthb Dat wist ik al voordat ik dit post, gaat misschien 2018 komen anders wordt het in twee delen verkocht

    Comment


      Snapt t ook niet witte heeft wel compound dit jaar welliswaar 2kg nem

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door svennnny Bekijk bericht
        Altijd dat gezeur weer over die 25kg + een cake die niet doorgelont hoeft te worden is zoveel veiliger dan dat je ze zelf moet doorlonten want daar gebeuren juist ongelukken mee.
        Anyway jammer dat ie niet op de markt komt want wat een topper is dit !
        er zijn al cakes/blokken/boxen waar is al doorgelont kijk maar bij Heron

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door MOH1975 Bekijk bericht
          er zijn al cakes/blokken/boxen waar is al doorgelont kijk maar bij Heron
          moet je wel even de grens over.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door MOH1975 Bekijk bericht
            er zijn al cakes/blokken/boxen waar is al doorgelont kijk maar bij Heron
            Moet je inderdaad wel in Duitsland ophalen aangezien het in Nederland nog niet toegestaan is dit jaar.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door erwinthb Bekijk bericht
              Moet je inderdaad wel in Duitsland ophalen aangezien het in Nederland nog niet toegestaan is dit jaar.
              Na dit jaar ook niet aangezien doorlonten niet is toegestaan. Daar is compound juist de oplossing op, hoef je zelf niets te doen gewoon tegen elkaar aan zetten. Maar doorlonten is dan weer ten boze, dit jaar, en volgend jaar nog steeds.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                Euhm...veel herrie maken? Ze hebben ´m 1x laten zien op de Dealer Avond met als insteek om een indruk te geven wat er zoal mogelijk is met Compound. Nergens hebben ze´m op internet gezet, niet op Social Media, niet op Youtube, enz. Dat het hier op het forum helemaal los gaat door de liefhebbers onderling is wat anders als veel herrie maken door de importeur. Lees al die pagina´s in dit topic maar eens terug en kijk hoeveel posts er van Vuurwerkmania zelf zijn...

                Daarnaast is er nog een praktisch probleem als deze bak wel op de markt zou zijn gekomen: dat ding is zo groot dat het gemiddelde verkooppunt ´m niet eens in zijn bunker krijgt...
                ik heb toch echt gelezen in dit forum dat er een importeur was die wel even verklaarde dat ze dit zouden gaan importeren. Dit speelt al veel langer en dat weten de importeurs uiteraard ook maar er is nog handtekening over wanneer en als je het als importeur laat zien op een dealer avond (reclame van je nieuwe producten naar je dealers met oa als doel verkoop orders binnen halen). Dan maak je er ineens geen reclame voor? dat lijkt me dan wel erg sterk
                naar Duitsland voor vuurwerk, iemand tips

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door bakero1973 Bekijk bericht
                  ik heb toch echt gelezen in dit forum dat er een importeur was die wel even verklaarde dat ze dit zouden gaan importeren. Dit speelt al veel langer en dat weten de importeurs uiteraard ook maar er is nog handtekening over wanneer en als je het als importeur laat zien op een dealer avond (reclame van je nieuwe producten naar je dealers met oa als doel verkoop orders binnen halen). Dan maak je er ineens geen reclame voor? dat lijkt me dan wel erg sterk

                  Dit heb ik ook gelezen, maar het was niet deze importeur die dat heeft gezegt
                  Stook verstandig, en niet in de buurt van dieren

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Bekijk bericht
                    Na dit jaar ook niet aangezien doorlonten niet is toegestaan. Daar is compound juist de oplossing op, hoef je zelf niets te doen gewoon tegen elkaar aan zetten. Maar doorlonten is dan weer ten boze, dit jaar, en volgend jaar nog steeds.
                    Zelf doorlonten is volgend jaar nog uit den boze ja, maar als de voorgestelde definitie van Compound wordt toegevoegd aan de wet- en regelgeving mag de importeur dat al wel voor je doen.

                    Ik snap zowieso alle heisa rondom Compound niet. Even los van het feit dat de betrokken instanties aan de branche hebben bevestigd dat het dit jaar nog niet mag (dus dat wordt nog spannend met de importeurs/winkels die het wel verkopen) wil de gemiddelde freak dat zijn box mooi strak doorloopt zonder pauze. Zoals de voorgestelde definitie van Compound nu is zit er een verplichte vertraging tussen de cakes. Dat zou ik niet willen...
                    www.huismanvuurwerk.nl

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door gizmo75 Bekijk bericht
                      Zoals de voorgestelde definitie van Compound nu is zit er een verplichte vertraging tussen de cakes. Dat zou ik niet willen...
                      Oei dat wist ik niet. In dat geval lont ik inderdaad veel liever zelf door!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door ummagumma Bekijk bericht
                        moet je wel even de grens over.
                        Ze zijn op de NL markt al

                        kijk maar wat Gizmo95 post 114

                        Comment


                          Ligt deze kist nou wel of niet in de winkel?
                          Zo ja, ben benieuwd waar ik deze kan vinden?

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkgekkie Bekijk bericht
                            Ligt deze kist nou wel of niet in de winkel?
                            Zo ja, ben benieuwd waar ik deze kan vinden?
                            Staat wat in post #75..

                            Oorspronkelijk geplaatst door erwinthb Bekijk bericht
                            ja helaas door Mania bevestigd. Hij is Compound en dat mag nog niet.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkgekkie Bekijk bericht
                              Ligt deze kist nou wel of niet in de winkel?
                              Zo ja, ben benieuwd waar ik deze kan vinden?
                              Is niet te koop , grootse compound die je kan kopen net over de grens is deze van heron fireworks

                              Is 625 schots en heeft 10 kg nem kruit.
                              http://www.heronfireworks.com/produc...ular-cake.html

                              Comment


                                Is deze al geschoten op een demo???
                                Mijn nieuwe youtube-kanaal:[url]http://www.youtube.com/user/PyrocrewVlissingen[/url]

                                Comment

                                Working...
                                X