Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1.2" Giga Compound

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #46
    Mijn filmpje:

    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
      Had Beko niet al jaren terug een kist met 20 cakes? Kan het googlend niet terugvinden.

      Leuk hoor, groot groter grootst en het zal goed lopen aan straten/groepjes die samen één grote bak willen zonder al te veel gedoe (behalve het gesjouw met zo'n groot zwaar ding)en mensen die teveel geld over hebben om te verschieten en daarbij de patser willen uithangen met de grootste...doos.
      De effectensmuller/liefhebber heeft hier weinig aan; die stelt liever gericht wat mooie dingen samen dan dit ratjetoe aan bulkeffecten van de fabriek.
      Volgens mij bedoelde jij het big boy straatpakket oid? Dat waren ook ruim twintig cakes....
      Maar dit was echt een compound....gewicht was een kilo of 80 heb ik vernomen...niet te tillen dus...en daarmee direct een probleem met je 25 kilo regeling...

      Comment


        #48
        die 25KG regel kan ook de prullenbak in, anders mocht deze bak nooit op de markt komen.
        of heb ik iets gemist omtrend de 25KG regel?

        Comment


          #49
          Lijkt me meer een marketings stunt van mania. Dit kan nooit op de markt komen met de huidige regelgeving..
          [B]Stop de hetze tegen het consumenten vuurwerk![/B]

          Comment


            #50
            Het zou natuurlijk zomaar kunnen zijn dat deze box uit meerdere delen bestaat

            Comment


              #51
              Gewoon een publiciteits stunt, deze was zelfs vooraf doorverbonden in china. Een echte compound dus.

              Comment


                #52
                Al zou deze al doorgelont zijn mag een compound cake nog steeds maar 2kg zijn, dus bestaat hij uit meerdere delen.

                EDIT: waarschijnlijk zat ik er toch naast
                Bron: Twitter @vuurwerkevents

                Laatst aangepast door Burning Salvo; 10 September 2016, 11:01.

                Comment


                  #53
                  Voor 400 koop ik hem. 500 niet. En mocht hij 450 worden. Dan wordt het muntje opgooien.

                  Comment


                    #54
                    Ik wens alle mensen die bij Vuurwerkmania verkooppunten werken heel veel sterkte! Geniet van je hernia en andere fysieke klachten.

                    En alle dealers die boetes krijgen voor het overtreden van de 25KG regeling, veel sterkte!
                    "I came in like a crackling ball."

                    Comment


                      #55
                      Is er keer een grote doos te verkrijgen is men weer negatief. Ik snap dat weer niet. Hulde aan vuurwerkmania dat ie er is. Rommelig of niet, staat wel leuk in de straat. Gewoon met een paar man tillen. Zo zwaar is hij nou ook weer niet. Ik heb ze wel groter gehad.
                      http://www.youtube.com/c/ReVerser

                      Comment


                        #56
                        Bij gbv lukte het ook met 15 cakes van 30 shots dus dan zal dit ook wel gaan wel lompe doos haha.
                        Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                        Comment


                          #57
                          Oorspronkelijk geplaatst door bassie1978 Bekijk bericht
                          De cakes stonden wel in de goede volgorde hoor. De ene box is alleen achterstevoren aangestoken e
                          Ik ben het daar niet helemaal mee eens. Tot 1 minuut gaan ze gelijk op en daarna zie je dat de rechter post meerdere cakes tegelijk gaan, omdat er duidelijk meerdere verschillende effecten zichtbaar zijn, en ik kan me niet herinneren dat het begin gelijk is aan het einde.

                          Helaas dat er iets niet goed ging, maar als je dit in je straat afsteekt gaat het lekker los als je het mij vraagt.

                          Comment


                            #58
                            Ik vraag me af of dit door de keuring gaat komen. Wanneer ze dit als 1 geheel verkopen wordt het simpelweg afgeschoten op het bruto gewicht.

                            Comment


                              #59
                              Er vanuit gaand dat een 100 shotje minimaal 12 kilogram weegt met 20 gram per schot, komt deze box dus op een gewicht van minimaal 60 kilo. Heel leuk van Mania maar dit gaat nooit door de regelgeving komen.

                              Comment


                                #60
                                ze zullen echt wel weten wat ze doen ze zijn niet gek.

                                Comment

                                Working...
                                X