Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Red Maroon [Uitloop 2019]

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    De kruitstress slaat al toe mensen ...

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door rickagovv Bekijk bericht
      Ik heb Vuurwerkdiscounter een bericht op Facebook gestuurd met de vraag of dit een omlabeling daarvan is. Ben benieuwd...
      Ik heb een reactie gekregen: Vuurwerkdiscounter heeft geen omlabeling van de Red Maroon.

      Comment


        Mooi! Kunnen we met z'n allen weer rustig slapen vannacht

        Oorspronkelijk geplaatst door rickagovv Bekijk bericht
        Ik heb een reactie gekregen: Vuurwerkdiscounter heeft geen omlabeling van de Red Maroon.
        Work is the curse of the drinking class

        Comment


          Precies kon me er ook al niks bij voorstellen totaal ander effect.
          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
            Precies kon me er ook al niks bij voorstellen totaal ander effect.
            hoe noem je het effect van de red maroon dan ? voor mij lijken ze hetzelfde alleen die van rubro is gewoon slechter dan :P

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
              hoe noem je het effect van de red maroon dan ? voor mij lijken ze hetzelfde alleen die van rubro is gewoon slechter dan :P
              Die van rubro zijn peony`s bij de red maroon zijn rode dahlia`s.
              Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

              Comment


                Je ziet ook goed in de thunder collision hoe groot de dahlia's zijn .

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door kwintos Bekijk bericht
                  Die van rubro zijn peony`s bij de red maroon zijn rode dahlia`s.
                  Nou ja, het zijn ook niet echt dahlia's. Het is een beetje een appart effect. Het lijkt tussen peonys en dahlia's in te zitten.

                  Comment


                    Dahlionies?

                    Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                    Nou ja, het zijn ook niet echt dahlia's. Het is een beetje een appart effect. Het lijkt tussen peonys en dahlia's in te zitten.
                    Work is the curse of the drinking class

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door SQUEAK! Bekijk bericht
                      Dahlionies?

                      nee Peonahlias

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                        Nou ja, het zijn ook niet echt dahlia's. Het is een beetje een appart effect. Het lijkt tussen peonys en dahlia's in te zitten.
                        Beide effecten worden vaak met elkaar verwisseld. Er is dan ook weinig verschil tussen deze effecten te zien. Waarschijnlijk dat het voor iemand niet te onderscheiden valt, vandaar misschien je reactie m.b.t. een effect dat daar tussenin zit?

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                          Beide effecten worden vaak met elkaar verwisseld. Er is dan ook weinig verschil tussen deze effecten te zien. Waarschijnlijk dat het voor iemand niet te onderscheiden valt, vandaar misschien je reactie m.b.t. een effect dat daar tussenin zit?
                          Het verschil is dat het dahlia effect minder sterren bevat dan een peony maar de sterren groter zijn en langer branden.
                          Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
                            De kruitstress slaat al toe mensen ...
                            Daar heb ik de laatse 4 maanden van het jaar altijd last van. Om wat voor reden dan ook.
                            December Will Be Magic Again!!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Grizmo Raizor Bekijk bericht
                              Beide effecten worden vaak met elkaar verwisseld. Er is dan ook weinig verschil tussen deze effecten te zien. Waarschijnlijk dat het voor iemand niet te onderscheiden valt, vandaar misschien je reactie m.b.t. een effect dat daar tussenin zit?
                              Een peony zoals het eigenlijk hoort is een rond effect met wat kleinere sterren ( veel sterren ) en een dahlia heeft hele dikke felle sterren waar het effect niet echt mooi rond uitvalt ( weinig sterren ). Dat effect brand ook wat langer door.

                              In een cake is een peony eigenlijk maar gewoon een simpel rommeltje en dahlia is eigenlijk wel moeilijk uit te werken door de kleine bombettes. Maar wat ik bedoelde is dus dat deze cake van beide soort effecten wel iets weg heeft, het ziet er verder ook wel uniek uit. Maar misschien proberen ze wel gewoon een dahlia uit te werken en ziet het er anders uit door de salvo´s. Achja, eerst nog maar eens zien of de werkelijke productie ook zo zal zijn. Ik zelf vind felrood ook mooi met vuurwerk, alleen dan in combinatie met bijvoorbeeld blinkers. Zelf ben ik niet echt gecharmeerd van dit blokje omdat het enkel rood is. Dan had ik het liever in meerdere kleuren gezien, of ook zoals hierboven werd genoemd in bijvoorbeeld alleen blauw of nog mooier; roze/paars.

                              Comment


                                Scala?




                                En een "maroon" is een dikke dreun als hulpsignaal, dus met rood maakt dat een leuke basis voor de naam.

                                Comment

                                Working...
                                X