Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke singleshot is het beste?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Erik36, ik vind ze ook behoorlijk hard knallen maar zijn er toch een aantal die ik harder vind. Overigens lees ik soms dat de Thunderking jumbo Box zacht knalt maar ik had vorig jaar een stuk of 5 soorten zingle shotswaaronder ook monster en thunerking 2.0, en vond de jumbo box vrijwel gelijk kwa knal. Daarom dit jaar ook 2 thunderking jumbo boxen
    Verder zijn single shots geweldige dingen. Heb ook 36 Flower thunders besteld want die knallen ook nog altijd behoorlijk hard!

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door enescik123 Bekijk bericht
      Welke is beter thunder tubes of flashing thunder ? Kwa knal
      Nou ??? 1maal ander maal

      Comment


        Zelf vind ik de Royal Thunder Smoke de beste singleshot op dit moment. Lekkere dikke rook tail met een fikse klap en een titanium boeketje. Heerlijk om die dingen begin in het begin van de avond, als het schemerig wordt, de lucht in te knallen. Enigste minpuntje was alleen dat ze soms niet knalde of pas als ze weer op de grond beland waren... wat het af en toe wel erg gevaarlijk maakte. Verder zijn het top singleshots en zeker aan te raden!

        Comment


          Mad dog thunderking ging vorig jaar ook lekker
          Youtube: www.youtube.com/user/DePyroPro/

          Comment


            Zal maar even toelichting geven op de singleshots. Zelf vind ik het geweldige dingen, een klein mortiertje en een absurde knal, voor nederlandse begrippen dan. Hierom heb ik elk jaar er wel een aantal van, zo ook afgelopen jaar. Ik zal even een foto moeten zoeken maar ik heb het afgelopen jaar de volgende gehad. Ik zet ze neer in de volgorde van hardheid van de knal en vervolgens welke ik weer zou kiezen.

            Hardheid
            1. Whistling Thunderqueen - Katan.
            2. Asian Thunders 2011 productie (dit betrof degenen die per 10 worden verkocht), deze gingen aanzienlijk harder dan degenen die in de bulkpack zaten).
            3. Thunderking Katan.
            6. Sick 6.
            6. Binkie.
            6. Royal Thunder Smoke (geen aanrader voor mij, velen knalden pas weer toen ze terug kwamen op de grond, erg gevaarlijk, echter wel een mooi titaniumboeketje en een harde knal).
            7. Asian thunders bulkback (productie 2012).
            10. China Red Thunder (waardeloze dingen, knalt erg onregelmatig en zaten er veel bij zonder voetjes / losse voetjes / geen lont).

            Natuurlijk is de beleving subjectief maar zo heb ik het ervaren.

            Waar ik dit jaar voor ga heeft meer te maken met het effect dan de prijs.
            1. Whistling Thunderqueen Katan
            2. Sick 6
            3. Royal Thunder Smoke.

            Waarom deze 3, de Whistling Thunderqueen omdat deze een lekkere schelle fluit heeft en verreweg het hardste knalt.
            De Sick 6, omdat deze een leuke mine heeft, erg hard knalt en verhoudingsgewijs nog steeds 1 van de goedkopere is; 36 stuks voor 11.25.
            Royal Thunder Smoke, zat erg te twijfelen om deze te nemen want sommigen knalden pas weer op de grond, maar toch 1 pakje besteld.


            Zoals je kan zien geniet ik van de single shotjes. Zo, hopelijk hebben jullie er wat aan.

            Comment


              Ik vond zelf de pyro king overigens ook zeer goed knallen. Mochten deze nog te halen zijn neem ik denk ik wel een paar pakjes mee, aangezien mijn budget opeens iets omhoog is gegaan vandaag ^^

              Comment


                Kent iemand de thunder kong? Kosten 1,50

                Comment


                  Welke van deze twee is beter:
                  Thunder King of Thunder shock (Mad Dog)?

                  Comment


                    ikzelf ben toch van de flower thunder, een van de beste algemene thunderkings. Maar van de minder algemenere soorten is de Whistling Thunderqueen toch het beste

                    Comment


                      Welke kiezen bij gelijke prijs: Red Bastards van China Red of de Thunderking van Katan?
                      Laatst aangepast door Leendert97; 1 December 2013, 12:02.
                      The 31st of December..

                      Comment


                        Ik kies voor de Chooęt Mega Shock.
                        Gelukkig 2024!

                        Comment


                          Maddog thundershock ivm de aanbieding.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Leendert97 Bekijk bericht
                            Welke kiezen bij gelijke prijs: Red Bastards van China Red of de Thunderking van Katan?
                            Thunderking van Katan.
                            December Will Be Magic Again!!

                            Comment


                              Knalt die veel harder? Of maakt dat niet zoveel uit?
                              The 31st of December..

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door LP1991 Bekijk bericht
                                Welke van deze twee is beter:
                                Thunder King of Thunder shock (Mad Dog)?
                                Er zijn wel tien verschillende producten van verschillende merken die "Thunder King" heten. Welke bedoel je? Van welk merk is het? Als je dat niet weet, kun je misschien een link plaatsen naar de webshop waar je het product gezien hebt.
                                Laten we lekker link gaan doen!

                                Comment

                                Working...
                                X