Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke singleshot is het beste?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Bedankt voor alle reacties, weet iemand een vuurwerkverkoper die het opstuurt ofzo? Ik ben pas 12 en mijn vader heeft geen zin om heel ver te rijden. Ik woon in Nieuwveen Zuid-Holland. Koop meestal Bij DenBleker vuurwerk Korteraar. http://www.dbvuurwerkwinkel.nl/vuurwerk/lijst/ best goede collectie.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Pauthar Bekijk bericht
      Bedankt voor alle reacties, weet iemand een vuurwerkverkoper die het opstuurt ofzo? Ik ben pas 12 en mijn vader heeft geen zin om heel ver te rijden. Ik woon in Nieuwveen Zuid-Holland. Koop meestal Bij DenBleker vuurwerk Korteraar. http://www.dbvuurwerkwinkel.nl/vuurwerk/lijst/ best goede collectie.
      Vuurwerk mag niet verzonden worden met de post of een andere manier.
      Jij moet het samen met je vader ophalen.
      Of jij met een vriend die 16 jaar of ouder is!

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door tristen Bekijk bericht
        Vuurwerk mag niet verzonden worden met de post of een andere manier.
        Jij moet het samen met je vader ophalen.
        Of jij met een vriend die 16 jaar of ouder is!
        Oke dan weet ik dat, koop wel altijd met me vader

        Comment


          volgens mij hoef jij geen vuurwerk te halen.
          als ik kijk wat er in het centrum gestookt wordt op oudjaars avond.
          tenminste filmpjes op joetjoep doen mij twijfelen niet te verhuizen


          Oorspronkelijk geplaatst door Pauthar Bekijk bericht
          Bedankt voor alle reacties, weet iemand een vuurwerkverkoper die het opstuurt ofzo? Ik ben pas 12 en mijn vader heeft geen zin om heel ver te rijden. Ik woon in Nieuwveen Zuid-Holland. Koop meestal Bij DenBleker vuurwerk Korteraar. http://www.dbvuurwerkwinkel.nl/vuurwerk/lijst/ best goede collectie.
          Thats enough fireworks!! - said nobody ever -

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door dedon Bekijk bericht
            volgens mij hoef jij geen vuurwerk te halen.
            als ik kijk wat er in het centrum gestookt wordt op oudjaars avond.
            tenminste filmpjes op joetjoep doen mij twijfelen niet te verhuizen
            Sorry maar ik ben echte vuurwerk fan ;)
            Zelf afsteken heeft veel meer kick, IDK gevoel niet te beschrijven.

            Comment


              Wie kan top 5 singleshot maken?

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door Pauthar Bekijk bericht
                Wie kan top 5 singleshot maken?
                Mijn lijstje:

                1. Whistling Thunder Queen
                2. Thunderking 2.0
                3. Flower Thunder, deze vond ik echt hard afgelopen jaar.
                4. Multi Thunderking witte mine fluit en wit boeketje en dit jaar laatste jaar overal heel goedkoop!
                5. Asian Thunder lekkere knal en boeketje in verschillende kleuren.
                5. Thunderking (Hardix) Titanium boeketje en heel goedkoop.

                Hoop je geholpen te hebben!

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door tristen Bekijk bericht
                  Mijn lijstje:

                  1. Whistling Thunder Queen
                  2. Thunderking 2.0
                  3. Flower Thunder, deze vond ik echt hard afgelopen jaar.
                  4. Multi Thunderking witte mine fluit en wit boeketje en dit jaar laatste jaar overal heel goedkoop!
                  5. Asian Thunder lekkere knal en boeketje in verschillende kleuren.
                  5. Thunderking (Hardix) Titanium boeketje en heel goedkoop.

                  Hoop je geholpen te hebben!
                  Bedankt,
                  en weet je ook top 5 hardste singleshots?
                  Goedkoopste top 5?

                  Comment


                    da's allemaal zo subjectief joh: prijzen verschillen per verkooppunt, knalhardheid verschilt per toehoorder. Check gewoon de prijzen bij de jou beschikbare winkels en de hardheid in de topics die elke single shot hier heeft... en daarbij is er dit topic om hulp te vragen bij je bestellingen

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                      da's allemaal zo subjectief joh: prijzen verschillen per verkooppunt, knalhardheid verschilt per toehoorder. Check gewoon de prijzen bij de jou beschikbare winkels en de hardheid in de topics die elke single shot hier heeft... en daarbij is er dit topic om hulp te vragen bij je bestellingen
                      Daarom zo heb ik het ervaren.
                      Met de prijzen van mij.

                      Als een winkel de asian thunder voor 15,- per bulkpack weg doet koop je die natuurlijk.
                      Is maar net wat je tot je ter beschikking hebt.

                      Comment


                        als je voor sier erbij gaat zou ik voor de shock gaan van wollf puur voor de knal de maddog of black thunder shock beide van cafferata
                        kruit+karton+vuur=lache

                        Comment


                          Thanx allemaal

                          Comment


                            Heb je dit topic al gezien? VIJFENVEERTIG pagina's stampensvol met informatie over alerlei soorten single shots! Tegen de tijd dat je dat gelezen hebt, is het 2013
                            Laten we lekker link gaan doen!

                            Comment


                              Hmm, qua shocks met fluit kan ik momenteel gezien enkel aan Multi Thunder King en Ghost King komen, niet die van Wolff tot dusver, maar beiden vind ik van die iele hoge fluitjes... d'r zijn geen single shots met zwaardere fluit toch?

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                                Hmm, qua shocks met fluit kan ik momenteel gezien enkel aan Multi Thunder King en Ghost King komen, niet die van Wolff tot dusver, maar beiden vind ik van die iele hoge fluitjes... d'r zijn geen single shots met zwaardere fluit toch?
                                Whistling thunder queen van Katan ownt ze allemaal.
                                De knal is schoftig hard. En de fluit is luid en duidelijk.
                                Ja de Wistle thunder queen is op alle fronten mijn persoonlijke nr1.
                                Oke er zijn meer goede singel shots maar niet beter als de WTQ.

                                Comment

                                Working...
                                X