Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke singleshot is het beste?

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Daar zijn gemixte ervaringen mee. Zelf heb ik daar geen goede ervaringen mee gehad, losse voetjes, zachte knal, maar anderen hadden weer een harde knal. Zelf ga ik voor de thunderkings van katan in een bulkpak, 40 voor 10-13 euro.

    Comment


      Jij zou het me dus afraden in ieder geval?
      Kan ze hier voor maximaal €10,- mee krijgen namelijk ^^
      Anders worden het sick6 of er moet een TK zijn die goedkoper is haha...

      In ieder geval bedankt!

      Comment


        De mad dog is mij vorig jaar ook positief opgevallen

        Comment


          topics lezen en ik kom er niet uit, welke is nu beter en harder, die van chooet of de monsters van rubro, ik wil vandaag mijn laatste bestelling plaatsen, maar de een vind de monster top knallen, harder of gelijk aan de binkie. En de ander die van chooet. En ik ben met beide niet bekend.

          altijd de tk van broekhof gehad, ook de 2.0 en de at, die van wolf, shock geloof ik!? De afterhocks. Maar nu wil ik alles in pijnacker bestellen. Dus een klein beetje hulp kan ik wel gebruiken

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door Haplo Bekijk bericht
            topics lezen en ik kom er niet uit, welke is nu beter en harder, die van chooet of de monsters van rubro, ik wil vandaag mijn laatste bestelling plaatsen, maar de een vind de monster top knallen, harder of gelijk aan de binkie. En de ander die van chooet. En ik ben met beide niet bekend.
            De monsters heb ik nog niet gehad, maar een extra voordeel van de chooet single shots is dat er veel verschillende uitwerkingen in één pak zitten. Lekker divers dus en de knal zal je echt niet tegenvallen denk ik.

            Comment


              De rode thunderking van Rubro. (de nieuwe kleine versie) Goed harde felle knal! Niet te hoog en supergoedkoop! 42 st. 9.99

              Comment


                Iemand ervaring met de rebel(classic) fluit en knal? Zien er leuk uit ben van plan 2 doosjes te bestellen. Zijn wel aan de dure kan vergeleken met andere kosten zijn 9.95 voor 1 pakje van 10 stuks

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
                  Iemand ervaring met de rebel(classic) fluit en knal? Zien er leuk uit ben van plan 2 doosjes te bestellen. Zijn wel aan de dure kan vergeleken met andere kosten zijn 9.95 voor 1 pakje van 10 stuks
                  10 euro is wel heel duur.

                  Had ze afgelopen jaar voor 1,75 euro per 10 bij koekange-kuiper.
                  Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                  Comment


                    oke bedankt dan valt die af.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door arviidd Bekijk bericht
                      oke bedankt dan valt die af.
                      Die prijs zijn ze zeker niet waard,dan zou ik eens kijken voor de whisteling queen van katan.

                      24 x Whistling Thunder Queen (Katan Vuurwerk) Oud en Nieuw 2011/2012. Geschoten met oud en nieuw. 24 x een single shot doorgelont. Effect van de single shot,...
                      Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                      Comment


                        Welke is beter thunder tubes of flashing thunder ? Kwa knal

                        Comment


                          Welke knalt harder?
                          Flowerthunder of ferrothunder?

                          Comment


                            Jammer dat de wistling thunder queen van katan in regio Amsterdam nog niet heb zien opduiken

                            Nieuwe thunderking 2.0 van broekhoff gaat ook erg goed

                            Comment


                              Je hebt ook de multi thunderking van Broekhof of Pyrostar, knalt ook lekker.
                              Laatst aangepast door Mav; 25 November 2013, 18:27.

                              Comment


                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	500025-thunderking_1.jpg
Vertoningen:1
Grootte:52,4 KB
ID:	1547642

                                kan aan mij liggen maar vind deze nog het hardste

                                Comment

                                Working...
                                X