Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mensen die tegen vuurwerk zijn

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Jullie ouders zijn wel streng zeg.. Ik mocht vanaf me 7e vuurwerk afsteken. En dat waren gewoon kanonslagen. Des tijds de man van me moeder leerde me hoe het moest, keek of ik het goed deed en na een stuk of 10-20 mocht ik gewoon zelf afsteken. Rond me 10de kocht ik al idioot veel. 14 sloffen rotjes, 6 pakken babypijlen, 5 pakken grondbloemen en nog 2-3 potjes. Op me 13de begon ik met illegaal vuurwerk afsteken, dat waren pirat specials, nitraten en wat BSC. Nooit problemen ermee gehad, me moeder vond het prima als ik het maar veilig deed. Als ik €2000,- aan vuurwerk wil uitgeven vind zij het zonde, maar het is toch echt wel me eigen keuze dus het is geen probleem hier. Gelukkig ben ik niet zo'n hele erge freak, €200,- aan wat siervuurwerk is wel genoeg voor mij tegenwoordig

    Comment


      Ik mocht ook voor niet meer dan 50 euro halen! dat vind ze al teveel,
      Gelukkig krijg ik dan nog 10 euro korting bij de intratuin, en kan ik dus voor 60 euro halen (dan word dat 50) maar ik loop nu stage en zij tegen mijn ouders dat ik hun had verteld dat ik voor maar 50 euro mag kopen!! en dat hun zijden dat ik 75 euro kreeg ALLEEN VOOR VUURWERK. dus ik zogenaamd geldgekregen van hun en dat heb ik tegen mijn ouders verteld! Mijn moeder gaf een antwoord: Dat is een goed teken dat het er goed gaat. toen pakte ik mijn lijstje er bij van 125 euro en toen zij ze NEE JE HAALT VOOR 50 EURO ZONDE VAN HET GELD! ik weer NEE mam ik heb 75 euro gekregen van mn stage en dat gebruik ik voor vuurwerk dat is ook gezegd.
      Die andere 50 euro van jou gebruik ik ook ;P en toen was ze stil.

      Nu mag het gewoon.
      De enige echte vuurwerk freak!

      Comment


        Je moet zelf leren hoe je met geld moet omgaan, wat een ouders hier zeg. Je komt er vanzelf wel achter of je het zonde van je geld vind of niet, liever nu leren met geld om te gaan dan dat je opeens met je neus op de feiten word gedrukt als je op kamers gaat etc. Altijd ook een goed argument!

        Comment


          ik heb echt geweldige ouders. het kruit zit in mijn bloed
          in mijn famillie is 31december een speciale dag.
          want dan gaan we met de hele famillie vuurwerk afsteken.
          mijn vader en moeder worden gek als we de vuurwerkfolders krijge.
          ik mag er pas over praten rondt december.ik steek sinds me 7e of 8e vuurwerk af
          ik heb geweldige ouders.

          Comment


            dank voor je bericht maar video doet het niet
            Geniet ervan!!, voor je het weet zijn die mooie laatste dagen van het jaar voorbij...

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door slabbetje Bekijk bericht
              Ik mocht ook voor niet meer dan 50 euro halen! dat vind ze al teveel,
              Gelukkig krijg ik dan nog 10 euro korting bij de intratuin, en kan ik dus voor 60 euro halen (dan word dat 50) maar ik loop nu stage en zij tegen mijn ouders dat ik hun had verteld dat ik voor maar 50 euro mag kopen!! en dat hun zijden dat ik 75 euro kreeg ALLEEN VOOR VUURWERK. dus ik zogenaamd geldgekregen van hun en dat heb ik tegen mijn ouders verteld! Mijn moeder gaf een antwoord: Dat is een goed teken dat het er goed gaat. toen pakte ik mijn lijstje er bij van 125 euro en toen zij ze NEE JE HAALT VOOR 50 EURO ZONDE VAN HET GELD! ik weer NEE mam ik heb 75 euro gekregen van mn stage en dat gebruik ik voor vuurwerk dat is ook gezegd.
              Die andere 50 euro van jou gebruik ik ook ;P en toen was ze stil.

              Nu mag het gewoon.
              hallo

              krijg je bij intratuin korting die je zelf weer mag besteden?
              richard

              Comment


                Vrij laat begone met vuurwerk toen ik 13 was ofzo.
                iederjaar natuurlijk meer uit aan het geven.
                de prijze vindt ons moeder wel zonde en iligaal is verder niet zon probleem.
                en ons pa geeft er niks om haha.

                Luky Me
                :bye:

                Comment


                  Vriendinnen (zucht)

                  Jaja, we kennen allemaal het topic Ouders! (zucht!)

                  Misschien voor sommige freaks die een vriendin hebben handig om hier dus wat op te steken als hun vriendin begint te zeuren over; 'dat stomme vuurwerk'.

                  Hoe zouden jullie het dus aanpakken als je vriendin begint te zeuren over vuurwerk, je hobby?

                  Comment


                    Ik woon samen met mijn vriendin, en betaal het vuurwerk zelf. Ze gaat wel mee naar demo's en om het op te halen en vind het leuk om naar te kijken, maar over bedragen hou ik me stil

                    Ze verklaart me alleen wel voor gek als ik weer eens uren achter de computer zit en in september al begin over vuurwerk.

                    Comment


                      Eerste date, hou je van vuurwerk?

                      - Nee!
                      Jij: Ooh, ik moet gaan sorry..

                      - Ja!
                      Jij: Trouwen?
                      Kanaal SixFireworks: [url]http://www.youtube.com/user/sixfireworks?feature=mhum[/url]

                      Comment


                        de mijne vind het allemaal mooi en prachtig, gaat ook altijd mee ophalen. halverwege 31dec dan heeft ze er soms ef genoeg van maar dat kan ik snappen haha, dan ga ik ef rondje om en dan is het wel weer oke, sier vind ze savonds super. zolang ik het allemaal zelf betaal is er niks aan de hand

                        Comment


                          En hoe doen jullie dit met shows en meetings?

                          Comment


                            leuk topic, 2006/2007 was me vriendin de hele nacht mee stoken.. god wat was dat vervelend, alleen maar zeuren over al die harde knallen en dat ik rustig aan moest doen. De avond eindige voor haar toen er een singleshot bombette op de grond knalde en een ster haar nieuwe Hugo Boss broek vernielde. Tjah.. daarna nooit meer oud en nieuw gevierd met me vriendin erbij, de rest van het jaar was ze welkom hoor.
                            Raaddebom.nl

                            Comment


                              Mijn ex zeurde dat ik er te veel aan uitgaf. Ik heb dr echter nooit verteld wat ik er exact aan uit gaf, maar ik kan mij goed voorstellen dat zij het beter vond dat ik meer aan haar uit had gegeven dan dat ik nu gedaan heb. Daarom heeft ze nu een vriend die geen vuurwerk koopt, maar alles uit geeft aan haar!

                              En kan ik met oud en nieuw doen wat ik zelf wil.

                              Toch mis ik haar enorm. Ondanks haar geklaag over het geld, vond ze vuurwerk afsteken zelf érg leuk:

                              This is "Untitled" by Aad Holmaat on Vimeo, the home for high quality videos and the people who love them.


                              Comment


                                Toen ik 11 jaar gelden mijn vrouw tegen kwam wist ze al snel dat ik een vuurwerkgek was. Het is gelukkig tot op heden totaal geen probleem geweest.
                                Ze vind er zelf niets aan. Ze komt soms wel even kijken, maar ze zal zelf nooit iets aansteken;

                                Natuurlijk wordt het wel een probleem als het financieel uit de klauwen gaat lopen. Haar enige zorg is eigenlijk dat ze niet wil dat ons zoontje van ruim 3 te snel met vuurwerk wil klooien. Ik maak me daar niet echt zorgen om. Alles ga ik in de toekomst goed in gaten houden. Voorlopig kijkt hij samen met mij naar filmpjes en hij vindt het prachtig.

                                Comment

                                Working...
                                X