Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mensen die tegen vuurwerk zijn

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Wegwezen

    Wat die mensen zouden moeten doen is naar lapland op vakantie met oud en nieuw
    dan hebben ze er ook geen last van.

    GENIETEN DOEN JE MET VUURWERK
    VEILIGHEID VOOR ALLES
    Vuurwerk<< THE WORLD IS YOURS >>Vuurwerk

    Comment


      Mijn ouders hebben niet echt een probleem met vuurwerk.
      Ben altijd bang geweest voor vuurwerk door een ongeluk in de wijk en allerlei shockende films die op tv werden getoond.

      Toen ik eenmaal 13 was begon ik vuurwerk van me broer af te steken die me vader betaalde we kregen namelijk 25 p.p. dus me broer had heel lang vuurwerk van 50 euro. XD
      Ik stak wat rotjes, grondbloemen en fonteintjes af en dat was het voor dat jaar.

      Op mijn 14de kregen we weer voor 25 euro aan vuurwerk wat we natuurlijk zelf mochten uitkiezen maar ik deed er al snel zelf geld bij omdat ik meer van het vuurwerk wou zien en wat de kracht.
      ( Ik denk dat op dat moment mijn verslaving tot stand is gekomen.)
      Stak altijd overdag met mijn neefje af en had dus vooral klein vuurwerk en tassen vol.

      Tussen mijn 15 en 19de had ik ineens helemaal geen zin meer om elke keer die sites af te gaan, folders in te duiken en zoveel geld eraan te besteden. ( Vond de playstation toen interessant en kreeg toen mijn eerste computer.)

      Nu ga ik dit jaar weer vuurwerk kopen voor circa 300/400 euro en mijn ouders boeit het niet zo, ik ben erg volwassen vind ik zelf en dat weten mijn ouders ook, ik ga niet stunten en koop gewoon legaal vuurwerk, ik ben namelijk van het siervuurwerk en dat is goed genoeg.
      Dit jaar vier ik het ook ergens dan dat ik normaal vier dus ze moeten beetje kennis met me maken wat voor bruut geweld ik mee genomen heb. ( Projecten komen er namelijk wel.)

      Me ouders zeuren wel altijd dat het te veel is, ze willen nooit meer als 50 euro per jaar uitgeven maar daar trek ik nooit wat aan, als ik thuis kom met mijn vuurwerk weten ze wel hoelaat het is en dat ik me lekker heb laten gaan.

      Heb het niet slecht gezien andere verhalen hier, heb ook niemand die zeurt in de buurt. Als dat dit jaar ook weer zo is moet ik afwachten. (A)

      Comment


        Die doen maar een stel oordoppen in die 3 dagen in het jaar. Zeikers.

        Ik vind kerst niets en ga ook niet zitten zeiken of dat verboden kan worden. Accepteer ik ook gewoon.
        http://www.youtube.com/c/ReVerser

        Comment


          Mijn moeder zeg elke jaar als ze hoort dat ik weer ga kopen dat het zonder van het geld is maar als het die dag is om 00:00 dan staat ze wel buiten.

          echte zeikers in mijn hofje heb ik niet echt maar je weet nooit hoe de meeste zijn achter je rug om.

          Comment


            Mijn moeder vindt het zonde van het geld. Verder hoor ik niemand uit de buurt klagen over mijn vuurwerk

            Comment


              Mijn moeder noemt me ziek, ik noem mezelf alleen ziek als ik een jaar niks koop, maar ook me moeder staat buiten of te kijken als ik wat afsteek hoor.
              Laatst aangepast door mikeapd; 1 December 2013, 21:40.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door erik36 Bekijk bericht
                Mijn moeder zeg elke jaar als ze hoort dat ik weer ga kopen dat het zonder van het geld is maar als het die dag is om 00:00 dan staat ze wel buiten.

                echte zeikers in mijn hofje heb ik niet echt maar je weet nooit hoe de meeste zijn achter je rug om.
                Komt me héél bekend voor. Mijn ouders hebben dat ook een tijdlang gezegd. Echter, zodra het 00:00 was stonden zij wel als eerste buiten om te wachten tot ik ging stoken. En als het even kon hielp mijn vader me mee om van de Babypijlen af te komen.

                Gelukkig weten ze nu dat het mijn hobby is. Nu vinden ze het zelfs jammer als ik O&N niet thuis vier..

                Comment


                  Weet nou niet of ik hier al mijn reactie heb gedeeld. Toch nog een keer doen.

                  Hier in mijn omgeving zijn er alleen helaas van dit soort mensen. Ergste is, ze zijn zelfs zo erg dat ze me ook gaan tegenwerken. Ineens word alles duurder bij ze, ineens krijg ik minder van ze. Om niet te vergeten dat ineens toevallig alles kapot gaat rond deze tijd van het jaar, beetje erg toevallig. Dit komt dan van bekenden af:S

                  En ze zullen dan als ik toch me vuurwerk heb, het Oud & Nieuw is ook van alles flikken. Me wegjagen, me opsluiten, ma aanvallen met vuurwerk, me vuurwerk afsteken zonder dit te vragen, lijstje gaat maar door. Ergste is, dit zijn dan volledig onbekenden:S

                  Goed, zal even de beledigingen die ik voor ze gereed heb staan voor me houden. Maar zo is het eenmaal.
                  Website: https://www.rfgfireworks.nl

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
                    Hier in mijn omgeving zijn er alleen helaas van dit soort mensen. Ergste is, ze zijn zelfs zo erg dat ze me ook gaan tegenwerken. Ineens word alles duurder bij ze, ineens krijg ik minder van ze. Om niet te vergeten dat ineens toevallig alles kapot gaat rond deze tijd van het jaar, beetje erg toevallig. Dit komt dan van bekenden af:S

                    En ze zullen dan als ik toch me vuurwerk heb, het Oud & Nieuw is ook van alles flikken. Me wegjagen, me opsluiten, ma aanvallen met vuurwerk, me vuurwerk afsteken zonder dit te vragen, lijstje gaat maar door. Ergste is, dit zijn dan volledig onbekenden:S
                    lekkere buurt woon je dan zeg.
                    Je bent geen echte vent,als je niet voor vuurwerk bent.

                    Comment


                      Mensen die tegen vuurwerk zijn? Die neem ik niet serieus.
                      December Will Be Magic Again!!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door herdervriend Bekijk bericht
                        Weet nou niet of ik hier al mijn reactie heb gedeeld. Toch nog een keer doen.

                        Hier in mijn omgeving zijn er alleen helaas van dit soort mensen. Ergste is, ze zijn zelfs zo erg dat ze me ook gaan tegenwerken. Ineens word alles duurder bij ze, ineens krijg ik minder van ze. Om niet te vergeten dat ineens toevallig alles kapot gaat rond deze tijd van het jaar, beetje erg toevallig. Dit komt dan van bekenden af:S

                        En ze zullen dan als ik toch me vuurwerk heb, het Oud & Nieuw is ook van alles flikken. Me wegjagen, me opsluiten, ma aanvallen met vuurwerk, me vuurwerk afsteken zonder dit te vragen, lijstje gaat maar door. Ergste is, dit zijn dan volledig onbekenden:S

                        Goed, zal even de beledigingen die ik voor ze gereed heb staan voor me houden. Maar zo is het eenmaal.
                        Kom je toch lekker bij mij knallen.
                        December Will Be Magic Again!!

                        Comment


                          Als ik dit zo allemaal lees, dan denk ik toch wel eens....wat zijn wij dan een stel relaxte ouders voor onze 2 zoons.

                          Krijgen eigen budget wat ik zie dat erg ruim is aan de bestedingen van die leeftijd.(350 pp)
                          Vaders regelt voor zich zelf de 500 gram'ers (dit jaar precies 841,50)
                          Geen gezeur enige wat wij vragen is een goed rapport.

                          Comment

                          Working...
                          X