Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mensen die tegen vuurwerk zijn

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik vraag me af of je hier wel allemaal zo blij mee moet zijn.
    En in mijn optiek is het beter als je ouders dat spul wel vinden en drastisch veranderen. Naar mijn idee hoort iemand van 14 absoluut nog niet om te gaan met shells e.d.

    Comment


      Je had mijn moeder Vroegâh eens moeten horen als het weer net na Kerst was. Je gaat niet dit en je gaat niet dat Je kent het wel he. En hoe meer zeuren hoe meer Vuurwerk ik bestelde en kocht.Da's nou ruim 35 jaar geleden. En er is in die jaren wat dat betreft niet veel verandert.
      December Will Be Magic Again!!

      Comment


        Zo tenet een discussie gehad met me moeder. Ik had vorig jaar voor circa € 600 aan illegaal en legaal vuurwerk. Nu had ik het er over dat ik dat dit jaar weer ongeveer van plan was. Maar daar was ze het niet helemaal mee eens. Totdat ik het argument op tafel gooide dat ze laatst zei, dat ik me eigen financiën maar moest regelen/bepalen wat ik met me geld doe. En toen was ze stil.!

        Bingo 1-0

        Comment


          Je moet begrijpen dat je moeder alleen maar wil stimuleren om niet te gek te doen betreft geldzaken.
          Het leven is een feest!

          Comment


            Ja dat weet ik ook wel. Maar voor de rest rook ik niet, ga af en toe uit. En heb voor de rest geen gekke uitgaven. Tevens werk ik 32 uur in de week. Dus ik heb de laatste 4 maanden van het jaar wat geld apart gehouden en sommige dingen laten schieten die ik anders wel gekocht had. En het is maar 1 keer in het jaar oudjaar.

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
              Ja dat weet ik ook wel. Maar voor de rest rook ik niet, ga af en toe uit. En heb voor de rest geen gekke uitgaven. Tevens werk ik 32 uur in de week. Dus ik heb de laatste 4 maanden van het jaar wat geld apart gehouden en sommige dingen laten schieten die ik anders wel gekocht had. En het is maar 1 keer in het jaar oudjaar.
              Zo is het maar net,als het kan moet je het gewoon doen, en er van genieten.
              Dat doe ik ook altijd.
              December Will Be Magic Again!!

              Comment


                mijn ouders zeggen dat ik ook nog veer vuurwerk van vorig jaar over heb dus hoev ik niet zoveel te kopen waar als het er rond oud en nieuw op aan komt dan vind mijn pa het zelf ook zo leuk dan mag ik toch weer veel kopen.

                Comment


                  Me ouders moeten niet zeuren het is maar rond de 150 piek en vaak heb ik al een tegenwoord dat ik het ook kan beginnen met roken en het wegdrinken in het weekend ;)

                  Comment


                    ik heb ook altijd problemen ermee gehad. vroeger wou me pa niet meer dan €30,- uitgeven.

                    Vorige week ben ik met een vriend mee naar België geweest, me vader wou niet dat ik van die ''mokerslagen'' zoals hij het noemt meeneemt. Maar dat staat nu allemaal veilig opgeslagen bij die vriend van me. verder wat pijlen en potten daar gehaald voor +- 70,-. In dat opzich is hij nu een stuk chiller geworden..

                    Comment


                      Nou, updateje Een positieve dit keer. We hebben sinds kort de Vuurwerkreus in Waddinxveen (22 minuten rijden) en, gelukkig wilt mijn pa me daar wel na toe brengen Althans, toen ik het hem vroeg of die naar Waddinxveen wou zij hij ja, maar nu ga ik wel een beetje extreem twijfelen, als ik zie hoe ver t toch wel is.
                      Website: https://www.rfgfireworks.nl

                      Comment


                        Je kunt toch ook naar Gouderak gaan, dacht dat die dit jaar bonfireworks zouden verkopen.
                        Zo ver ligt dat ook niet van Gouda af.
                        Het leven is een feest!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door Denjo Bekijk bericht
                          Je kunt toch ook naar Gouderak gaan, dacht dat die dit jaar bonfireworks zouden verkopen.
                          Zo ver ligt dat ook niet van Gouda af.
                          Gouda zelf heeft al Bonfireworks (Haastrecht ook). Dit is op fietsafstand te doen. Waddinxveen ook. Dus, ja, maar met de auto is sneller
                          Website: https://www.rfgfireworks.nl

                          Comment


                            btw zonder al die eerdere reacties:P
                            Zonder mijn vader zal ik dus nooit met de flowerbeds en alles komen!
                            En me vader vind het alleen maar mooi terwijl me moeder zegt maak niet te harden knallen:(, en dan komt me vader net thuis met een paar lawinepijlen;)
                            Ze zeuren wel om van je geeft gewoon geld uit waar jij 2 maanden voor moet werken, maar daar kies ik toch echt zelf voor

                            Comment


                              Ik heb hier 12 berichten verwijderd.

                              Persoonlijke dingen bespreek je maar via de pm en niet hier!

                              Ontopic!
                              www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

                              Comment


                                Ik ben door mijn vader met vuurwerk opgegroeid, die is net zo gek als ik, mijn ma zegt: "Iedere gek zijn gebrek" en het mijne is duidelijk kruitsnuiven!
                                [B]D e c e m b e r ! ![/B]

                                Comment

                                Working...
                                X