Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Event Immortal Gold 100s 20 gram

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Hier nog een filpmje van mijn kant, wat ben ik toch gek op dit blok. Komt er zeker weten weer dit jaar.

    Comment


      Dit jaar voor het eerst deze cakebox genomen en oh man wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb. Werkelijk waar een geweldige box. Grote effecten, dikke burst, goed tempo, het heeft het allemaal! Wat mij betreft neem ik deze dit jaar weer!

      En oh, hierbij mijn straatfilm :

      Comment


        Kan het met alle positieve reacties echt alleen maar eens zijn, heb deze voor het eerst gehad nu, na vele jaren met een boel van de topboxen al gehad te hebben, toch vond ik de goudboeketten in deze echt indrukwekkend en staan ze me nog steeds bij. Ook na het meermalen terugkijken van mijn films, blijft deze er boven uitstoken, en dat is inclusief cruel traction, 6 elements, malta fanstyle, italy fanstyle, etc, etc...

        Comment


          Man man man wat een heerlijke box.
          Dit jaar voor het eerst gehad en gaat er voor mij vaker bij zitten.

          Comment


            ook hier dit jaar voor het eerst zelf gehad en erg tevreden. echt grote boeketten komen hier vanaf en ik kan hem iedereen aanraden.
            had deze om 18:00 voor de kids gedaan met nog allerlei fluitblokken erbij maar echt toppie.
            als mijn zwager het filmpie eindelijk gefixed heeft zal ik hem hier plaatsen.
            had overigens de 915 versie en zag al snel aan de open trossen lont dat hier niets aan hoefde te gebeuren... aansteken en BIEMMMMMMM. heerlijk

            Comment


              Dit jaar de freakacties goed in de gaten houden, hopelijk kan ik deze dan scoren voor een mooie prijs.

              Comment


                hij blijft mooi had hem in 2015 maar mischien schaf ik hem dit jaar weer aan

                Comment


                  Ook bij mij gaat hij weer is op de lijst na 2 jaar afwezigheid blijft toch een mooie box als ik het laatste filmpje bekijk!
                  075 zaantjee

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Ralfy Bekijk bericht
                    Dit jaar voor het eerst deze cakebox genomen en oh man wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb. Werkelijk waar een geweldige box. Grote effecten, dikke burst, goed tempo, het heeft het allemaal! Wat mij betreft neem ik deze dit jaar weer!

                    En oh, hierbij mijn straatfilm :

                    Wat mij opvalt bij deze is dat cake 2 en 4 veel langzamer tempo hebben dan anders. Normaal schiet hij per vijf schoten tegelijk en hier achterelkaar.

                    Comment


                      Dat is zeker opvallend. Ik vind het wel mooi moet ik eerlijk zeggen, dat rapid fire i.p.v salvo's ...
                      Als ik hem ergens kan scoren in een Freakactie gaat ik hem echt een keer meenemen. (dat zeg ik al 4 jaar volgens mij ) Keuzes, keuzes, keuzes ...

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
                        Dat is zeker opvallend. Ik vind het wel mooi moet ik eerlijk zeggen, dat rapid fire i.p.v salvo's ...
                        Als ik hem ergens kan scoren in een Freakactie gaat ik hem echt een keer meenemen. (dat zeg ik al 4 jaar volgens mij ) Keuzes, keuzes, keuzes ...
                        Gewoon voor de volle pond kopen (rond de 150) dat is hij gewoon waard. Trouwens, vorig jaar was hij in de actie bij Vuurwerkmagazijn7kamp het gehele jaar, kreeg je ook nog eens een 100K erbij.
                        "I came in like a crackling ball."

                        Comment


                          100 euro is de max. wat ik voor zo een cake betaal.
                          Euro per schot is m'n absolute bovengrens voor I-shape, 30mm

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Bram95 Bekijk bericht
                            Gewoon voor de volle pond kopen (rond de 150) dat is hij gewoon waard. Trouwens, vorig jaar was hij in de actie bij Vuurwerkmagazijn7kamp het gehele jaar, kreeg je ook nog eens een 100K erbij.
                            een 100k met plop geluidjes ? 150 is te duur , 100 euro is de max . Als je veel koopt zoals mij is 50 eru toch weer een halve cakebox

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                              een 100k met plop geluidjes ? 150 is te duur , 100 euro is de max . Als je veel koopt zoals mij is 50 eru toch weer een halve cakebox
                              Heb ook liever een mooie korting als allemaal extra producten. zijn vaak toch dingen die bij mijn neefjes belanden hahaha. Nadeel van een 100K rol is het veegwerk de volgende dag

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door vuurwerkduiven Bekijk bericht
                                Als je veel koopt zoals mij is 50 eru toch weer een halve cakebox
                                Als je echt veel Koopt.. Dan maakt die 50 euro toch ook niet uit..?

                                Anyway.. Deze Box blijft geweldig.. Gewoon pure schoonheid.
                                Ik had ook andere boxen.. maar deze sprong er voor mij bovenuit.
                                Ik had hem voor 100 euro.. maar als ik hem niet goedkoper als 139 zou kunnen krijgen dan zou ik het er zeker voor over hebben..
                                Liever 4 goede boxen als 6 net niet boxen..

                                Comment

                                Working...
                                X