Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Event Immortal Gold 100s 20 gram

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door ferron99 Bekijk bericht
    Als je de Immortal Gold doorlont van hoofdlont a1 naar 1b reserve lont etc. zijn er dan pauzes tussen de cakes aanwezig?
    Ligt eraan of je de lonten aan het uiteinde aan elkaar vastmaakt of onderin waar ze de cake in gaan.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
      Ligt eraan of je de lonten aan het uiteinde aan elkaar vastmaakt of onderin waar ze de cake in gaan.
      Heeft de Immortal Gold niet het Rubro "draadloos" systeem met de schietlontjes waardoor doorlonten niet nodig is?

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door alfa-broer Bekijk bericht
        Heeft de Immortal Gold niet het Rubro "draadloos" systeem met de schietlontjes waardoor doorlonten niet nodig is?
        Dat ligt er aan..zijn namelijk 2 versies van de immortal gold in omloop. De 915 heeft wel het rubro systeem, de 9152 niet

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door MagicSjefke Bekijk bericht
          Dat ligt er aan..zijn namelijk 2 versies van de immortal gold in omloop. De 915 heeft wel het rubro systeem, de 9152 niet
          Maar waren het niet de oudere batches die inmiddels al geruime tijd op zijn die dat niet hadden?

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door alfa-broer Bekijk bericht
            Maar waren het niet de oudere batches die inmiddels al geruime tijd op zijn die dat niet hadden?
            Dat durf ik niets met zekerheid te zeggen. Hadden vorug jaar nog een 9152

            Comment


              Ik had vorig jaar de 9152 en die had het doorlont systeem heb er niks mee hoeven doen. Wel gecontroleerd uiteraard.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
                Ligt eraan of je de lonten aan het uiteinde aan elkaar vastmaakt of onderin waar ze de cake in gaan.
                Wat zou het beste zijn?

                Comment


                  Ik had de immortal gold er vorig jaar weer bij. Het eerste jaar vond ik deze bak echt helemaal ruk en had ik eigenlijk besloten hem nooit meer te proberen. Maar nu had ik hem zeer goedkoop overgenomen van een voormalige freak en was het toch een van de toppers van de nacht. Met recht een van de beste cakeboxen van Nederland.

                  Comment


                    Prachtige fonteinen ook !!
                    Miste de 1e cake ?

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door heho Bekijk bericht
                      Prachtige fonteinen ook !!
                      Miste de 1e cake ?
                      Nee maar wel de effecten die je daar normaal gesproken ziet. Het zijn gewoon 100 schoten. Ik weet niet goed hoe het zit met de IG maar hij is niet altijd op dezelfde manier gevuld heb ik het gevoel. In het eerste jaar had ik bijna geen blauwe sterren en matige boeketten. Heel raar. Maar nu was hij echt perfect!

                      Comment


                        Toch maar weer besteld dit jaar. Samen met de 4 seasons blijft het een topper!
                        Vuurwerk is een passie!

                        Comment


                          Ook weer Besteld

                          Blijft een mooie box

                          Comment


                            Al jaren een topbak, en daar komt voorlopig geen verandering in! Geschoten op de demo van Ed Raket:

                            Comment


                              Gister live gezien bij de Ed Raket demo, en hij deed het prima. Pracht bak. Nog steeds.
                              Vrij veilig, draag een vuurwerkbril!

                              Comment


                                Fantastische cakebox nog steeds met enorme boeketten:

                                https://www.youtube.com/user/Originallover

                                Comment

                                Working...
                                X