Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Event Immortal Gold 100s 20 gram

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik heb een vraagje;

    Mijn 4 batterijen zijn netjes gelabeld met de ronde, gele "A" , "B", "C" en "D" stickers.
    Op het label (zwart-wit) van elke batterij staat echter iets in de trant van "915A" en "915B". "915C" en "915D" heb ik op geen enkele batterij staan.

    Heb ik nu zoals het hoort, de batterijen "A", "B", "C" & "D" of "A", "A", "B" & "B"? Iemand enig idee of iemand die wil vergelijken met de eigen box?

    Hoe kan ik trouwens zien uit welk jaar mijn box is?

    Bij voorbaat dank.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Flashing_Diamond Bekijk bericht
      Ik heb een vraagje;

      Mijn 4 batterijen zijn netjes gelabeld met de ronde, gele "A" , "B", "C" en "D" stickers.
      Op het label (zwart-wit) van elke batterij staat echter iets in de trant van "915A" en "915B". "915C" en "915D" heb ik op geen enkele batterij staan.

      Heb ik nu zoals het hoort, de batterijen "A", "B", "C" & "D" of "A", "A", "B" & "B"? Iemand enig idee of iemand die wil vergelijken met de eigen box?

      Hoe kan ik trouwens zien uit welk jaar mijn box is?

      Bij voorbaat dank.
      Ik heb bij de mijne ook alleen artikel nummers die eindige op A en B
      Dus heb maar gewoon de gele stickertjes bovenop aangehouden.
      Mag toch aannemen dat het wel gewoon A B C en D zijn.
      Jaartal zou ik niet weten hoe je dat kan zien.

      Comment


        Bedankt man!! Ik waardeer het zeer !

        Ik zie trouwens op de collectiefoto's verschillen in artikelnummers voor dit product.
        Er zijn dozen met "RVW 915" (origineel artikelnummer), maar ook dozen met "RVW 9152" & "RVW 9152G".

        Jaartal kun je volgens mij rechtsboven op de doos zien. Na de backslash (/) staat een 15, 14 of iets anders natuurlijk. Dat denk ik dan he? Ik weet het niet 100% zeker. ;)

        Comment


          Op de mijne staat 9152
          Maar er staat bij niets op de doos over dat jaartal...ik zie dat dat bij andere soms wel het geval is idd
          Lijkt idd het jaartal

          Comment


            Om iedereen alvast lekker te maken voor overmorgen,
            is hier nog mijn filmpje van afgelopen jaarwisseling.
            Geweldige bak.

            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

            Comment


              Ik wil deze box gaan doorlonten. Moet ik nog ergens op letten tijdens het doorlonten? Ik heb namelijk nog nooit cakes doorgelont.

              Ik zag dat de cakes al goed in de doos zitten. Je moet toch gewoon de reservelont van cake 1 verbinden met de hoofdlont van cake 2 en zo verder. En dan eventueel aluminiumfolie over de lonten. (?)

              Zal het op deze manier gewoon goed gaan? Pauze's maken me niet uit als het maar af gaat

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door C333 Bekijk bericht
                Ik wil deze box gaan doorlonten. Moet ik nog ergens op letten tijdens het doorlonten? Ik heb namelijk nog nooit cakes doorgelont.

                Ik zag dat de cakes al goed in de doos zitten. Je moet toch gewoon de reservelont van cake 1 verbinden met de hoofdlont van cake 2 en zo verder. En dan eventueel aluminiumfolie over de lonten. (?)

                Zal het op deze manier gewoon goed gaan? Pauze's maken me niet uit als het maar af gaat
                Als je papier bij reserve lont open maakt naar beneden zie je aantal snel lonten zitten.. Doe dit bij elke cake zet ze goed tegen elkaar en ze zullen elkaar vanzelf onsteken ( zie foto een pagina terug )Tape om alle 4 de cakes heen om het bij elkaar te houden en terug in de doos zetten. Let op dat werkt alleen op deze manier bij rubro cakeboxen andere merken hebben meestal niet dit systeem. Je kan de normale lonten eventueel nog met elkaar verbinden voor de zekerheid.

                Ik heb wel een stukje karton van deksel van de doos gebruikt om tussen cake A en D te zetten anders steekt je begin lont misschien ook de eindlont van cake D aan

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Codor Bekijk bericht
                  Als je papier bij reserve lont open maakt naar beneden zie je aantal snel lonten zitten.. Doe dit bij elke cake zet ze goed tegen elkaar en ze zullen elkaar vanzelf onsteken ( zie foto een pagina terug )Tape om alle 4 de cakes heen om het bij elkaar te houden en terug in de doos zetten. Let op dat werkt alleen op deze manier bij rubro cakeboxen andere merken hebben meestal niet dit systeem. Je kan de normale lonten eventueel nog met elkaar verbinden voor de zekerheid.

                  Ik heb wel een stukje karton van deksel van de doos gebruikt om tussen cake A en D te zetten anders steekt je begin lont misschien ook de eindlont van cake D aan

                  Bedankt voor je reactie. Maar als ik alleen de reservelont met de hoofdlont verbindt, zal het dan niet werken?

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door C333 Bekijk bericht
                    Bedankt voor je reactie. Maar als ik alleen de reservelont met de hoofdlont verbindt, zal het dan niet werken?


                    Jawel hoor, zo doe ik het ook altijd. Hoofdlont A in Reservelont van B draaien, afplakken met schilderstape en wegwerken aan de zijkant van de doos. Werkt perfect nog nooit een slechte doorlontbak gehad zo.

                    Wel met schilderstape en niet met ducttape. Dit gaat namelijk smelten en zorgt ervoor dat de lont geen zuurstof meer krijgt en uit gaat.
                    Vuurwerk is een passie!

                    Comment


                      Ik heb dit jaar een doos met 915G erop.
                      ik lont altijd de 2 snel lonten aan elkaar door onderaan de cakes met 2 tywraps en daartussen nog een extra snel lontje. loopt altijd als een trein door. de rest van de lontjes die op de cake geplakt zitten gebruik ik om andere cakes door te lonten haha.
                      op deze manier kun je er ook gerust een ductapje erover plakken (niet helemaal omwikkelen, is nergens voor nodig. losjes afdekken is meer dan genoeg) 3 snellontjes bij elkaar fikt zo goed dat het niet eens last heeft van smeltend ductape ofzo, nog nooit een weigeraar gehad op deze manier.

                      Comment


                        Vanavond is het een mooie avond om deze te schieten. Bijna geen wind. Dus het goud blijft mooi hangen. Ben benieuwd naar de filmpje hiervan.

                        Comment


                          Uiteindelijk kreeg ik de 6 elements aangeboden. Of ik kon later terug komen. Om 16.00 wederom naar Valk gegaan waar ze nog 1 immortal gold hadden, dus eind goed al goed!

                          Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20151231_215114.jpg
Vertoningen:1
Grootte:169,6 KB
ID:	1557278
                          Vuurwerkpap

                          Comment


                            Tjonge jonge wat was deze bak weer mooi zeg

                            Comment


                              En weer de topper van de avond staat weer op de lijst :-)

                              Comment


                                ivm tijdnood achter elkaar los geschoten. ma wow wat een bak efectten kwamen normaal hoog en zeer groot. en degen waarmee ik het vierde vonden het ook wel hrt dikste goud wat ze legaal hebben gezien.

                                Comment

                                Working...
                                X