Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Dit blijft toch echt wel één van de topboxen die er is te verkrijgen in Nederland. Al een aantal jaren zó goed, maar gister toch echt de dikste versie ooit gezien. Lekker lomp beuken met crackling, heerlijk! Kijk er weer naar uit, in 2-voud!
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
      Dit blijft toch echt wel één van de topboxen die er is te verkrijgen in Nederland. Al een aantal jaren zó goed, maar gister toch echt de dikste versie ooit gezien. Lekker lomp beuken met crackling, heerlijk! Kijk er weer naar uit, in 2-voud!
      Vooral het tempo lijkt een stuk hoger geworden! Verder lijkt ie ook iets gevulder of is dit niet zo? Per 2 ieder geval een top showtje

      Comment


        Deze box was gister op de demo van de vuurwerkhal ook weer erg goed! Het tempo is inderdaad een stuk hoger en ik vond de crackling ook voller.

        Comment


          [QUOTE=Tatanka;1102080]Echt een zeer dikke batch idd. Wat een vies lomp prachtbak is dit genieten!!! Mijn film van de Transbomber geschoten op de Demo van Valk!!


          Woow, wat een geweld zeg! Ik hoop dat ik dit jaar deze batch krijgt! Heerlijk!

          Comment




            Filmpje tijdens demo vuurwerkhal zoetermeer.
            Dit is van zon 80m afstand .
            Boeketten waren zeer groot en burst goed hard.

            Comment


              Deze ziet er weer goed uit! Helaas geen complete compound dit jaar lees ik. Maar per 3 tegelijkertijd valt een pauze niet op

              Comment


                Komt weer erg goed over op film, is het bekend of er productie is geschoten op de demo?

                Comment


                  Zo aan de reacties te lezen gaat deze ook dit jaar weer heel wat keren geschoten worden. Hier iig wel.
                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Na al die jaren ben ik toch fan geworden alleen nu is het budget op

                    Comment


                      Goed om te horen dat ie weer presteert. Ook een hardloper bij het gewone publiek.

                      Ennuh pyro-freak, budget is om opgerekt te worden.
                      Vier veilig, vier legaal!

                      Comment


                        Oorspronkelijk geplaatst door Tatanka Bekijk bericht
                        Echt een zeer dikke batch idd. Wat een vies lomp prachtbak is dit genieten!!! Mijn film van de Transbomber geschoten op de Demo van Valk!!



                        Is dit dan de 2019 versie of een droge 2018? Heb er 2 bij Valk in de bestelling staan. Als dit 2019 is, dan maar even specifiek vragen naar deze versie.

                        Comment


                          Dit was de 2019 versie. Bij de 2018 versie is de finale cake 'at once'

                          Comment


                            Nu ik er op let, zie ik het nu. Twijfel, die final cake was juist zo kenmerkend.

                            Comment


                              ook dit jaar weer, al een aantal jaar in de collectie

                              Comment


                                Vandaag voor het eerst deze beast besteld ben benieuwd!

                                Comment

                                Working...
                                X