Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Die van mij is niet compound en 4x392 gram i.p.v. 4 x 500 gram (zoals startpost aangeeft). Verschillende versies in de omloop? Of altijd 4x392 gram geweest en klopt info startpost niet?

    Comment


      Alleen cake 1 is 392,4 gram. Cake 2 is 486,8 gram Cake 3 en 4 zijn beiden 500 gram en aan elkaar verbonden. Het zou toch niet dat je 4x cake 1 hebt...

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door San71 Bekijk bericht
        Alleen cake 1 is 392,4 gram. Cake 2 is 486,8 gram Cake 3 en 4 zijn beiden 500 gram en aan elkaar verbonden. Het zou toch niet dat je 4x cake 1 hebt...
        Om precies te zijn:
        cake 1: 392,4
        cake 2: 496,8
        Cake 3: 392,4
        Cake 4: 496,8


        Ben benieuwd...

        Comment


          Bij mij
          Cake 1 392,4
          Cake 2 486,4
          Cake 3 500
          Cake 4 label op cake ontbreekt, maar op doos staat 500.
          Bij jou cake 3 en 4 wel compound? Bij mij nl. wel.

          Comment


            Nee 4 losse cakes.. Ik kom uit op 1778 gram en dat gewicht zie ik wel vaker op intern verschijnen dus zal wel goed zijn, maar wel vreemd verhaal.

            Comment


              Bij mij staat op 1889,2 gram nem totaal op doos. Dit jaar zou 3 en 4 compound moeten zijn vanwege stabiliteit.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door San71 Bekijk bericht
                Bij mij
                Cake 1 392,4
                Cake 2 486,4
                Cake 3 500
                Cake 4 label op cake ontbreekt, maar op doos staat 500.
                Bij jou cake 3 en 4 wel compound? Bij mij nl. wel.
                Herstel cake 2 is 496,8

                Comment


                  Bij mij ook 1889,2 en 3 en 4 al doorgelont, 2019 versie dus. Best bizar, dit gaat de gemiddelde consument nooit begrijpen toch.

                  is de 2019 versie al ergens geschoten?

                  Comment


                    Bij mij is 3 en 4 ook niet doorgelont. Er zit dit jaar wel dat irritante plakfolie over de lonten heen wat ik voorheen niet had. En kwam ook niet uit met de lonten pff.

                    Comment


                      Zelfde als een aantal hier, cake 3 & 4 al verbonden.
                      Ben benieuwd..

                      Comment


                        wel apart dat een cake half compound gemaakt wordt. Zorg dat dat je echt een goed product levert en maak hem volledig compound.
                        -Step outside the box to see the real picture-

                        Comment


                          Ik vind het persoonlijk helemaal niet erg, nu heb je als klant nog de keuze of je cake 1 of 2 als eerste doet. Ik heb ze dit jaar bijvoorbeeld 2 1 3 4 als finale. Denk meer dat die 3 en 4 aan elkaar zitten voor de veiligheidsnormen. Beter voorkomen dat het fout kan gaan, dan onder de blaren zitten

                          Comment


                            Is toch gewoon raar, waarom zou je 2 losse cakes doen en 2 verbonden? Maak het gewoon geheel compound, nu snap men er ook geen snars van.

                            Comment


                              Heren, wat maakt het uit dat er 1 cake verbonden is of dat het gewicht net niet klopt?

                              Als de box maar net zo presteert als andere jaren

                              Comment


                                Voor ons maakt het inderdaad niet veel uit maar een gewone huisvader die op 31 december een boxje in de losse verkoop haalt en hiermee thuis komt snapt er toch geen hol van. Had er dan op zijn minst een beschrijving bij gedaan.

                                Comment

                                Working...
                                X