Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door bolle-040 Bekijk bericht


    Men mag zeggen over deze bak wat ze willen, maar ik kick op het geweld wat ervan af komt. Vooral bij 2 te gelijk
    Dit is niet normaal haha, heerlijk zeg!

    Comment


      Even een vraag, ik heb er dit jaar 2 gekocht via Loots en ze gaven mij aan dat deze doorgelont moet worden. Het vreemde vindt ik dat ik er vorig jaar ook 1 bij hun gekocht had en die was al wel doorgelont. Iemand ervaring mee en hoe lont ik deze door indien nodig?

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Nardjuh Bekijk bericht
        Even een vraag, ik heb er dit jaar 2 gekocht via Loots en ze gaven mij aan dat deze doorgelont moet worden. Het vreemde vindt ik dat ik er vorig jaar ook 1 bij hun gekocht had en die was al wel doorgelont. Iemand ervaring mee en hoe lont ik deze door indien nodig?
        Tutorials hoe je dat moet doen staan op YouTube.
        Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door bolle-040 Bekijk bericht


          Men mag zeggen over deze bak wat ze willen, maar ik kick op het geweld wat ervan af komt. Vooral bij 2 te gelijk
          Wauw wat een geweld. Hier dit jaar ook 2st. Als finale

          Comment


            Ik heb er ook 2 en knal er 3 return of the Phoenix doorheen, heb echt zin in die combi!

            Comment


              Oorspronkelijk geplaatst door ghoost Bekijk bericht
              Ik heb er ook 2 en knal er 3 return of the Phoenix doorheen, heb echt zin in die combi!
              Zo dat wordt lekker veel geweld bij jou in de straat! Mooie combi.

              Comment


                Semi-compound versie 2019

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	WhatsApp Image 2019-12-28 at 11.10.02.jpg
Vertoningen:1
Grootte:149,6 KB
ID:	1577293

                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	WhatsApp Image 2019-12-28 at 11.10.02 (1).jpg
Vertoningen:1
Grootte:155,9 KB
ID:	1577294

                Comment


                  Haha moet niet gekker worden Wel verstandig dus om ook compounds even uit de doos te halen

                  Comment


                    Ja anders kan je deze topper 2 keer aansteken, ook wel zonde. vraag me wel af, ik heb hem net doorgelont.

                    Er zat wat folietape bij de lonten, als je die weghaald verkort je dan ook de brandsnelheid? Heb nu de lonten, incl het stuk met snellont tegen elkaar gezet zonder tape ertussen.

                    Comment


                      Ja anders kan je deze topper 2 keer aansteken, ook wel zonde. vraag me wel af, ik heb hem net doorgelont.

                      Er zat wat folietape bij de lonten, als je die weghaald verkort je dan ook de brandsnelheid? Heb nu de lonten, incl het stuk met snellont tegen elkaar gezet zonder tape ertussen.

                      Comment


                        Hier precies hetzelfde, 2 zaten er al aan elkaar en de andere moest ik nog verbinden, opvallen.

                        Comment


                          Dit was al bekend toch? Was iets met de stabiliteit van cake 4, daarom is die verbonden met cake 3.
                          Maar goed, lus dan gelijk alles ff door zou je zeggen

                          Comment


                            Hoe kan je nu eigenlijk precies zien uit welk jaar de batch is?

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Xtro Bekijk bericht
                              Hoe kan je nu eigenlijk precies zien uit welk jaar de batch is?
                              De buiten doos staat het op bovenin laatste getal

                              Comment


                                Deze versie meegekregen vandaag
                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20191228_210452.jpg
Vertoningen:1
Grootte:181,2 KB
ID:	1577431
                                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	20191228_210434.jpg
Vertoningen:1
Grootte:171,7 KB
ID:	1577432
                                31/12 Knalle als een malle!

                                Comment

                                Working...
                                X