Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door laurence Bekijk bericht
    ik vind goeie crackling net zo sierlijk als een peony...
    Het maakt alleen zo'n herrie...
    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

    Comment


      Wat maakt deze box zo speciaal? Het tempo,de effecten? Eigenlijk mag ik niet praten,als grote crackling hater. En vind er dan ook weinig aan,en dan druk ik me mild uit. Maar iemands overtuiging,waarom hij iets koopt. Altijd intresant!
      Laatst aangepast door skyrider; 17 January 2017, 17:08.
      Light some fireworks, and see who answers.

      Comment


        Ik ben ook niet zo weg van crackling maar deze box schijnt wel heel erg speciaal te zijn
        Jeder Schuss ein Genuss

        Comment


          Oorspronkelijk geplaatst door skyrider Bekijk bericht
          Wat maakt deze box zo speciaal? Het tempo,de effecten? Eigenlijk mag ik niet praten,als grote crackling hater. En vind er dan ook weinig aan,en dan druk ik me mild uit. Maar iemands overtuiging,waarom hij iets koopt. Altijd intresant!
          Voor mij toch de crackling, de opbouw van de box en de prijs.

          Comment


            Oorspronkelijk geplaatst door skyrider Bekijk bericht
            Wat maakt deze box zo speciaal? Het tempo,de effecten? Eigenlijk mag ik niet praten,als grote crackling hater. En vind er dan ook weinig aan,en dan druk ik me mild uit. Maar iemands overtuiging,waarom hij iets koopt. Altijd intresant!
            Amen precies wat ik me ook afvraag.
            Vind het wat rood met knetter.. rood een veelvuldig voorkomende kleur.
            Knetter wordt je mee dood geknuppeld.
            Temo is lekker.. maar er zijn wel meer uptempo bakken.
            Dus ik ben ook benieuwd.
            Want snap er geen kloot van.

            Comment


              ik koop er lkkr 4.

              ik vind hem dik. mooi voor de finale 4 tegelijk.

              Comment


                Oorspronkelijk geplaatst door 3xh Bekijk bericht
                Amen precies wat ik me ook afvraag.
                Vind het wat rood met knetter.. rood een veelvuldig voorkomende kleur.
                Knetter wordt je mee dood geknuppeld.
                Temo is lekker.. maar er zijn wel meer uptempo bakken.
                Dus ik ben ook benieuwd.
                Want snap er geen kloot van.
                Neem maar (áls ie weer net zo presteert) dan snap je het. Want ik had theoretisch hetzelfde. Tot je er middenin staat...

                Comment


                  Ik denken dat veel mensen deze kopen omdat dit gewoon een lekkere rambak is. En ja.. daar zijn er wel meer van. Alleen als ik een rambak laat zien met alleen maar peony's dan vinden mensen dat leuk.. bij deze ligt toch net anders om dat crackling toch wat meer aandacht trek en zal daar nog lang over worden nagesproken. De crackling cakes maken toch meer indruk op de consument. Sowieso die laatste cake.. zie je bijna nergens.
                  Knaap!

                  Comment


                    Oorspronkelijk geplaatst door Richardus Bekijk bericht
                    Neem maar (áls ie weer net zo presteert) dan snap je het. Want ik had theoretisch hetzelfde. Tot je er middenin staat...

                    Heb er serieus 2 besteld.
                    1 om stand alone in de vooravond te schieten zodat ik eens kan ervaren waarom het een topper is.
                    En 1 ga ik cobineren met icequeens in v shape in mijn showtje.
                    Ben erg benieuwd.. want ik wordt er nogsteeds niet warm van!
                    Dus ik laat me graag verassen..
                    Waarom ik er 2 besteld heb?... gewoon omdat iedereen het de beste bak van NU vind.
                    Dus dat belooft wat voor de kijkers van mijn showtje.

                    Comment


                      Ik ga ook voor de bijl... maak mezelf wijs dat ik 75 betaal voor cake 2 t/m 4 en dat ik cake 1 gratis erbij krijg. Gevalletje ik kan pas meepraten als ik eronder heb gestaan.
                      Well, that depends...

                      Comment


                        wat een discussie hier..... ik hou niet van geknetter, ik hou niet van rood....... ik moet hem eerst zien op een demo...... wij hadden er twee en vonden ze helemaal te gek, de hele straat stond te juichen en te klappen. Wat een sensatiebak is dit, fenomenaal..... hier kon je vroeguh alleen maar van dromen! Ik had ze gehaald bij de knallende ketel in almere, een topwinkel trouwens, en die mannen waren ook laaiend enthousiast over deze bak. Geen woord van gelogen dus. volgend jaar neem ik er alleen geen 2, dan neem ik er 4, zodat de straat niet meer gaat klappen en juichen, maar gaat huileh, van emotie!!!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door rob39 Bekijk bericht
                          wat een discussie hier..... ik hou niet van geknetter, ik hou niet van rood....... ik moet hem eerst zien op een demo...... wij hadden er twee en vonden ze helemaal te gek, de hele straat stond te juichen en te klappen. Wat een sensatiebak is dit, fenomenaal..... hier kon je vroeguh alleen maar van dromen! Ik had ze gehaald bij de knallende ketel in almere, een topwinkel trouwens, en die mannen waren ook laaiend enthousiast over deze bak. Geen woord van gelogen dus. volgend jaar neem ik er alleen geen 2, dan neem ik er 4, zodat de straat niet meer gaat klappen en juichen, maar gaat huileh, van emotie!!!
                          Kijk zo kan het ook

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door rob39 Bekijk bericht
                            wat een discussie hier..... ik hou niet van geknetter, ik hou niet van rood....... ik moet hem eerst zien op een demo...... wij hadden er twee en vonden ze helemaal te gek, de hele straat stond te juichen en te klappen. Wat een sensatiebak is dit, fenomenaal..... hier kon je vroeguh alleen maar van dromen! Ik had ze gehaald bij de knallende ketel in almere, een topwinkel trouwens, en die mannen waren ook laaiend enthousiast over deze bak. Geen woord van gelogen dus. volgend jaar neem ik er alleen geen 2, dan neem ik er 4, zodat de straat niet meer gaat klappen en juichen, maar gaat huileh, van emotie!!!
                            Ach en dan kopen ze hem niet des te meer zijn er voor ons beschikbaar toch
                            www.youtube.com/c/StefanWorks Vuurwerkvideo's!

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door rob39 Bekijk bericht
                              wat een discussie hier..... ik hou niet van geknetter, ik hou niet van rood....... ik moet hem eerst zien op een demo...... wij hadden er twee en vonden ze helemaal te gek, de hele straat stond te juichen en te klappen. Wat een sensatiebak is dit, fenomenaal..... hier kon je vroeguh alleen maar van dromen! Ik had ze gehaald bij de knallende ketel in almere, een topwinkel trouwens, en die mannen waren ook laaiend enthousiast over deze bak. Geen woord van gelogen dus. volgend jaar neem ik er alleen geen 2, dan neem ik er 4, zodat de straat niet meer gaat klappen en juichen, maar gaat huileh, van emotie!!!
                              Wat gek dat niet iedereen dezelfde smaak heeft en wat gek dat als je iets niet mooi vind, dat dus niet neer kan zetten. Als het je irriteert dan kun je beter ergens anders heen gaan want volgens mij is dit nog steeds een forum en daar heb je nu eenmaal meningen die niet altijd overeen komen
                              Geniet van het leven en wees verdraagzaam.

                              Comment


                                Kan allemaal wel wezen. En gaaf voor je,dat de straat zo reageerd. Voor mij blijft het,uit visueel oogpunt een drama. Teminste ik zou er niet een jaar op kunnen teren. Het ontbreekt aan variatie en kleur. Effecten zijn ook niet heel bijzonder. Maarja zoals velen,al hebben gezegd. Hiermee ga je voor geweld. Is ook zeker niet bedoeld,om Rubro te bashen. Ze maken zeker mooie producten.
                                Light some fireworks, and see who answers.

                                Comment

                                Working...
                                X