Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Transbomber

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Oorspronkelijk geplaatst door Pyromun Bekijk bericht
    Dit was hopelijk een maandagochtend exemplaar? Wel een heel erg magere crackling in vooral de eerste cake.
    Nu je het zegt.. Was me eigenlijk nooit op gevallen, maar in de eerste cake zitten inderdaad her en der boeketten met héél weinig crackling.. Kan me wel nog herinneren dat hij er flink op los ging. Bij de tweede cake gaat er ook paar keer crackling rakelings langs de camera als je goed kijkt.

    Het was toen wel ook een hele winderige jaarwisseling. Daarbij filmde ik toen nog met een GoPro Hero 3+ en die vergden heel wat instellingen om vuurwerk er nog een beetje fatsoenlijk op te krijgen.

    Vond het toen wel een toffe bak in ieder geval. Aankomend jaar wil ik hem sowieso weer een keer in de collectie hebben, dus het kan er alleen maar beter op worden

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Plintje Bekijk bericht
      Spam spam

      Nog een wat ouder straatfilmpje van de 2017 batch. Blijft gewoon een lekker box. Scroll dit topic regelmatig door om even te genieten van de filmpjes waar ze in meervoud worden geschoten.

      Is niet de tb zoals ik hem ken. 1e cake is hier zeeeeeeer mager zeg.

      Comment


        Oorspronkelijk geplaatst door Plintje Bekijk bericht
        Vond het toen wel een toffe bak in ieder geval. Aankomend jaar wil ik hem sowieso weer een keer in de collectie hebben, dus het kan er alleen maar beter op worden
        Afgaande op de vele andere films gaat dat dan zeer zeker een succes worden. Ik wil deze ook nog eens gaan schieten.

        Comment


          Volgend jaar maar als opener om 18.00 om de toon te zetten.

          Comment


            Deze toch nog geschoten afgelopen jaarwisseling aangezien hij over was van vorig jaar. Was weer ontzettend goed, mét goede crackling en een heerlijk einde. Blijft een topper!
            Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

            Comment


              Hier de Transbomber samen geschoten met de Comet Flare van rubro
              If God didn't want me to be Pyrofreak ,why did he make so many things flammable !

              Comment


                Straatfilm!
                https://youtube.com/@thuurvuurwerk5195

                Comment


                  Hierbij onze films van deze topper, 2 stuks tegelijk. Eerste film is helaas niet helemaal goed gelukt, de cameraman liep helaas weg zonder te richten op het daadwerkelijke effect..



                  Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                  Comment


                    Dat was weer meer dan prima, goed van genoten. Blijft echt een enorme topper, heerlijk die chaos in de straat. Per 2 helemaal een mooi feestje natuurlijk.
                    Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                    Comment


                      Geweldig zo per 2! Ik heb 'm tig keer gezien op demo's maar nooit in de straat gehad. Daar komt dit jaar wel verandering in Persoonlijk zou ik het zelf ook per 2 schieten, echt een veel grotere wow factor.

                      Comment


                        Heerlijke chaos per twee. Plan was er 2 te schieten volgend jaar in onze show maar zouden er wel eens meer kunnen worden!

                        Comment


                          Oorspronkelijk geplaatst door MasterBsc Bekijk bericht
                          Geweldig zo per 2! Ik heb 'm tig keer gezien op demo's maar nooit in de straat gehad. Daar komt dit jaar wel verandering in Persoonlijk zou ik het zelf ook per 2 schieten, echt een veel grotere wow factor.
                          Deze per twee is eigenlijk wel een must. Een heerlijk betaalbaar rammoment heb je dan. Bij voorkeur mag je er nog wel één bijzetten. Of twee. Of...
                          Volg Vuurwerkcrew.nl ook op:

                          Comment


                            Ben zelf niet zo’n fan van boxen per twee schieten. Al leent de Transbomber zich daar dan wel goed voor. Wel op voorwaarde dat ze netjes synchroon lopen zoals op de filmpjes van Djaimy te zien is.

                            Comment


                              Oorspronkelijk geplaatst door Djaimy Bekijk bericht
                              Hierbij onze films van deze topper, 2 stuks tegelijk. Eerste film is helaas niet helemaal goed gelukt, de cameraman liep helaas weg zonder te richten op het daadwerkelijke effect..




                              De intro van je filmpjes is echt de perfecte intro om het gevoel van siervuurwerk en oudjaarsavond op te wekken.

                              Comment


                                Echt genieten, precies wat ik al aangaf, het gemis van afgelopen jaarwisseling is echt zo een moment, gas erop met 2 van deze, wat een feest! Lekkere films hoor.

                                Comment

                                Working...
                                X